• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 18.3.2020 a předem zaplatil. Do dnešního dne mi zboží nebylo doručeno a na můj dotaz kdy zboží obdržím jsem do dnes (29.3.) nedostal žádnou odpověď. Jedinou omluvou by mohlo byt že majitel eshopu je sám a leží v nemocnici na přístrojích s coronavirem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velmi špatně organizovaná doprava. Informační email chodil obsahoval nepravdivé informace. Přišlo mi jich několik, že zboží dorazí, pak zas že nedorazí. Že zboží je na depu, ja ho měla už doma. Dlouhá dodací lhůta bez informace předpokládaného data doručení.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • vše téměř OK
    • má ne webu k prodeji zboží, které se již nevyrábí

    jo, možná je to jen jeden případ z tisíce, takže nemůžu nijak zvlášť soudit, ale každopádně mě naštvalo, že neměli lampičku, kterou jsem si objednala a nedali vědět. Odpověděli až na můj dotaz na to, jak je na tom stav mé objednávky

  • katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Chápu, že za to třeba může dodavatel, u kterého obchod zboží objednal pro mě, ale .... Ze dvou svítidel je jedno poškrabané, přitom v igelitovým obalu, ten v krabici, krabice v další kartonové krabici obložené vycpávkami. Být to svítidlo dovnitř, tak je nepoužitelné, venku se to snese, ale na eloxovaným hliníku je to prostě dost vidět. 5cm dlouhá rýha od něčeho ostrého, na druhé straně 1/2cm. Prostě si se zbožím někdo dříve hrál,a i když v tom i-svítidla jsou třeba nevinně, je to pro mě nepříjemná zkušenost. Hrozně mě namíchlo, že mi někdo jako nový prodá to, co někdo jiný třeba vrátil (nebo prostě poškodil).

    Reakce obchodu iSvítidla

    Dobrý den,
    co se týká doby vyřízení této objednávky tak bohužel opravdu došlo ke zpoždění. Zboží bylo doručeno k výdeji na pobočku Uloženky až po 20 dnech. Pokud bylo zboží poškozené, v tomto případě ne vinou dopravy, ale nejspíše už ve výrobě, je potřeba toto reklamovat a po dohodě by jsme Vám zboží vyměnili za nové. V žádném případě neprodáváme použité ani poškozené zboží jako zboží nové. Toto poškození musí být opravdu již z výroby. Omlouváme se za případné komplikace způsobené dodáním takto oškozeného zboží. Samozřejmě pokud budete chtít kontaktujte nás na emailu dohodneme se na výměně svítidla v rámci reklamace.
    S pozdravem Filip Král

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zajímavá cena
    • dlouhá dodací lhůta,zasílají poškozené zboží

    váhejte,já nedoporučuji

    Reakce obchodu iSvítidla

    Dobrý den,
    rád bych reagoval na Vaši recenzi k objednávce a doručení zboží. K době doručení bohužel se sešly 2 faktory kvůli kterým došlo ke zpoždění dodání a sice čerpání dovolené v našem eshopu a zpoždění v dodávce od Philipsu. Nicméně zboží bylo připraveno k vyzvednutí v úložence od 31.7.2014 což je desátý pracovní den. Nastalo 3 denní zpoždění v doručení oproti uvedené době v eshopu. Dnes je 17.8.2014 a doposud jsme od Vás neobdrželi žádnou informaci o reklamaci doručeného svítidla. Důrazně Vás žádám o vysvětlení vašeho vyjádření, že náš eshop zasílá poškozené zboží. Toto tvrzení naprosto odmítám a žádám o nápravu z Vaší strany. Samozřejmě se tímto tvrzením cítíme velmi poškozeni a budeme informovat provozovatele Heuréka.cz.
    Závěr doba dodání se v tomto případě opravdu prodloužila na 10 pracovních dní.
    Náš eshop v žádné případě nezasílá poškozené zboží. Při dopravě dochází k poškození zboží jen ve vyjímečných případech cca 1 zásilka z 50 kusů.
    S pozdravem Filip Král