Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Podvodníci! Pozor na tento obchod. Přišlo špatné zboží a není možnost ho vrátit a dostat, co jsem objednával. Dále kvalita zboží je katastrofální a nic neodpovídá popisu z jejich stránek. Vše předám na příslušné orgány k prošetření tohoto obchodu. Všem dalším podvedeným, kterých je dost doporučuji to samé.

  • Obchod nedoporučuji. U zakoupených chytrých hodinek, které ukazují údaje úplně mimo, zamítnutá reklamace z důvodu, že hodinky ukazují jen orientační údaje. Hodinky které vezmu 5x na stejnou trasu a pokaždé jsou údaje úplně jiné mi jsou k ničemu.

  • Nikdy nic nekupovat!! Obednal jsem Airpods 3gen. Zaslali mi neoficiální produkt s poškozeným pouzdrem. Reklamaci neuznali protoze jsem pry otevřel balení…Na infolince (pokud se dovolate) človek s přízvukem si jede naučený scénář.Pokud stojíte o fake produkt s nulovým servisem tak proc ne. Ja uz nikdy.

  • Nikdy nic nekupovat!! Obednal jsem Airpods 3gen. Zaslali mi neoficiální produkt s poškozeným pouzdrem. Reklamaci neuznali protoze jsem pry otevřel balení…Na infolince (pokud se dovolate) človek s přízvukem si jede naučený scénář.Pokud stojíte o fake produkt s nulovým servisem tak proc ne. Ja uz nikdy.

  • Bohužel nemohu přidat recenzi, protože jsem dostala hodinky jako dárek, ale tento obchod je opravdu katastrofa. Jedná se o hodinky Galaxy watch 4, v obchodě dle popisu kompatibilní s telefony s Androidem. Bohužel jsme vyzkoušeli doma 5 !!! telefonů s Androidem, 1 IPhone (ano, tam jsme následně zjistili, že tento pokus byl zbytečný) a ani a jedním se nepodařilo hodinky spárovat. Několikrát jsme provedli tovární nastavení, strávili jsme u toho hodiny. Bohužel bez úspěchu. Proto jsme hodinky odeslali na reklamaci. Ta nám byla zamítnuta, že u nich v servisu se hodinky spárovaly a že se reklamace zamítá. Bez jakékoliv snahy problém vyřešit. Takže takto ne, zboží není funkční, obracím se na ČOI.

  • Naprostá nespokojenost. Koupila jsem si v květnu 2021 hodinky, kterým se za rok rozlepil displej. S hodinkama jsem nedělala nic, co s nima dělat nemá, přesto mi bylo řečeno, že za to můžou vysoké teplety (nikde nebylo napsáno, jak to zjistili, kdo prováděl servis), když jsem si hodinky chtěla nechat opravit u ceskyservis.cz tak jsem se dozvěděla iStage nakupuje hodinky v Polsku (sériové číslo), a tak mi je neopraví, musím do Polska.
    iStage se mnou po zaslání hodinek zpět nekomunikoval, i přesto, že mi telefonu bylo řečeno, že se mi ozvou. Po hrození ČOI se po měsíce konečně ozvali s tím, že si za to můžu sama, že mi nemusí nic sdělovat a bla bla bla.

    ROZHODNĚ U NICH NENAKUPUJTE.

  • Původně jsem měl o obchodu lehké pochybnosti, kvůli provedení stránek a velmi levným cenám. Dnes mi přišel balíček, měl jsem obavy, aby se nejednalo o fake zboží, proto jsem se předtím podíval, jak to rozeznat. Zboží je originální a naprosto nové. Obchod vřele doporučuji.

  • Opet dalsi skalperi a lhari. PS5-25000,-Kc.

    ZDE NENAKUPUJTE, PODPORUJETE TIM TEN NEJVETSI SKALPERSKY ODPAD.

  • PS5 za 24875,- skladem??!! Tak i díky těmhle překupníkům si nemůžeme koupit PS5 v normálním obchodě za běžnou cenu.

  • 14 dnů po odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě nemám zpět peníze........koupě proběhla v pořádku a rychle , ale i vrácení zboží by měl obchod zvládat .....nemůžu doporučit

    • Dobrý den Roberte,
      zásilka od Vás nám byla doručena 10.2. a částka Vám byla vyplacena zpět 19.2, což je tedy 9 dnů od doručení k nám :-).
      Team iStage

  • Poslano pouze jako doporucene psani!!!!! V obycejne papirove obalce.Pojistene na 600kc. "Dopis" prisel roztrhany a krabicka se zbozim za 1500kc promackla. Musela jsem cele baleni rozbalit, abych se ujistila, ze zbozi neni poskozeno-to bude mit dotycny pod vanocnim stromkem teda radost.

  • Rozhodně nedoporučuji. Koupil jsem si fit náramek Xiaomi band 2 v domnění, že pro případ vady, aby nemusel problematicky reklamovat, pokud bych ho koupil přímo z Číny. Ani ne po roce došlo k uvolnění senzoru, vyjížděl z pouzdra náramku. Což se stalo již více lidem, někteří z tohoto důvodu již senzor ztratili.
    Moje reklamace byla nekompromisně odmítnuta, že se jednalo o mechanické opotřebení- utrhnutí. Je to však dáno nekvalitním uchycením, které se při vyjímaní senzoru pro nabíjení opotřebilo. V minimálně v záruční době k tomu však nesmí dojít.
    Jednalo se o princip (100korunová položka cena náhradního řemínku). Takový odmítavý antizákaznický postoj mě zklamal. Hlavně prodat a reklamci neřešit a odbývat obligátním -běžné opotřebení

  • Označení barev není reálné!!! Lidi pozor na to.