Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Prodávají dětské hodinky Cally o kterých pějí na stránkách básně a vůbec to neodpovídá realitě, ani fotka, ani parametry.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážená zákaznice,

    děkujeme za recenzi.
    Je nám líto pokud nejste s produktem spokojena.
    Na naší stránce jsou hodinky podrobně popsány. Stejně tak všechny funkce, které mají.
    K základnímu nastavení je také instruktážní video a návod.
    Pokud potřebujete pomoci s nastavením stačí kontaktovat naši zákaznickou podporu.
    Samozřejmě, pokud nejste s výrobkem spokojena, stačí hodinky vrátit a vrátíme Vám peníze.

    Tým IRISIMO

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    zbozi jsem objednala pred tydnem, bylo mi mailem napsano, ze dorazi do 2-3dnu a stale nic. Ale zato dotaznik spokojenosti uz mi prisel 2x!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Požadují telefon i když to není potřeba
    • Neochota vyhovět

    Pro dokončení objednávky požadují telefon. V jiném obchodě nebyl problém. Stačí mít e-mail. Někdo telefon ani nemá, víte o tom? Nebo jen chcete vydělávat na prodeji osobních dat?!

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi, i když je negativní.
    Je nám líto, ale systém přepravce, kterého jste si vybrali, nám neumožňuje zadat štítek pro doručení bez telefonního čísla.

    Děkujeme za pochopení
    Tým IRISIMO

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dlhá dodacia lehota.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost dodání
    • Na doručených hodinkách bylo vidět, že již byly dříve rozbalené, několikrát zapnutý kožený řemínek na ruce a dále chyběla krycí fólie na ciferníku. Při zakoupení nebylo nikde uvedeno, že se jedná o rozbalené, vystavené, nebo vrácené zboží. Pokud hodinky máte jako dárek, pro někoho znalého, může to být trapný problém.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se Vám za vzniklou situaci.
    Zkontrolovali jsme pohyby na skladě a hodinky nebyly nikdy prodány jinému zákazníkovi.
    Prosím pošlete nám emailem fotografie opotřebení řemínku, o kterém píšete.
    Následně Vám nabídneme řešení.
    Další možností je vrácení hodinek zpět k nám.

    Děkujeme za pochopení
    tým IRISIMO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Hodinky dorazily s dvou denním zpožděním

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.
    Omlouváme se za zdržení.

    IRISIMO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednaný produkt byl odeslán a doručen někomu jinému, obchod nepodal žádné informace, zjištěno intenzivním pátráním. Při řešení problémů pán na info lince nepříjemný, nedokázal říct co dělat dál, sama jsem navrhla zrušení objednávky. Proces od objednání po teoretické doručení trval týden. Po této zkušenosti objednán stejný výrobek u konkurence a doručen (!) do druhého dne. Jediné pozitivum je rychlé vrácení peněz. Nedoporučuji

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážená p. Marika,

    v první řadě nás velmi mrzí co se stalo s Vaší zásilkou.
    Na naši obhajobu bych uvedl pár údajů.
    Objednávku jste udělali 05.01.2021 a zásilku jsme odeslali tak jak bylo avizováno na naší stránce 08.01.2021.
    Bohužel stalo se to, že přepravní společnost z nějakého důvodu preštítkovala zásilku a opravdu doručila na zcela jinou adresu a jiné osobě.
    Po odeslání zásilky do procesu samotného doručení nemáme jak vstoupit a je pravda, že kdybyste nás nekontaktovali tak bychom to zjistili až později. Několikrát jsme se Vám omluvili a snažili jsme se Vám vysvětlit, že ne naší vinou byla zásilka doručena na jinou adresu. Hned v ten den jako jste nás kontaktovali jsme Vám navrhli, že Vám peníze vrátíme na účet nebo zpět na Vaši platební kartu. K vrácení peněz došlo hned po tom, jak jsme zjistili, že zásilka byla opravdu doručena jiné osobě, ještě týž den.
    Zásilku s přepravcem reklamujeme a stále čekáme na vysvětlení.

    Ještě jednou bych Vám chtěl omluvit.
    Děkujeme za pochopení
    Juraj, CEO
    IRISIMO

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod nerespektuje GDPR. Nikdy jsem jim nedal souhlas se zasílám nevyžádanch nabídek, přesto mi je zasílali a to dokonce, když jsem nad rámec toho provedl odhlášení z odběru novinek. Vyjadřuje to jejich vztah k zákazníkovi.

    Obchod nerespektuje GDPR. Nikdy jsem jim nedal souhlas se zasílám nevyžádanch nabídek, přesto mi je zasílali a to dokonce, když jsem nad rámec toho provedl odhlášení z odběru novinek. Vyjadřuje to jejich vztah k zákazníkovi.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Pravidla GDPR samozřejmě dodržujeme tak jak nám to ukládá platná legislativa. Nakolik jste u nás nakoupili, tak newsletter Vám byl zaslán na základě oprávněného zájmu. Z newsletteru se samozřejmě můžete i odhlásit. Po kontrole jsme nenalezli Vaše odhlášení, a proto jsme Vás nyní odhlásili.

    Věříme, že s produktem zakoupeným od nás jste spokojen.
    tým IRISIMO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • včasné doručení
    • Hodinky neodpovídají popisu, nesedí rozměry, cena neodpovídá kvalitě.
  • Nedoporučuje obchod

    Obchod nabízí zboží "skladem", které skladem nemá - můj případ.

  • Nedoporučuje obchod

    hodinky byli nefunkční je to v řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hodinky vůbec nedorazili
    • Obchod nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Mělo se jednat o dárek, ale hodinky dorazily s natrženým obalem ( krabičkou ) což vypadalo na použité nebo vrácené zboží. Čas na reklamaci jsem bohužel neměl.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto vzniklé situace. Určitě se nejedná o vrácené zboží. Obal se mohl poškodit při přepravě. Stačí nám napsat email a novou krabičku Vám obratem zašleme

    tým proHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Měla jsem velký problém s doručením zboží. Informace o doručení byla, že zboží bude doručeno 28.9. Po moji telefonické konfirmaci, že se jedná o státní svátek, mi sdělili, že bude doručeno 29.9. Celý den jsem čekala na zásilku a opět nebylo doručeno, následně 2.10. chtěli doručit na jinou adresu. Domluvili jsme se na doručení 4.10. a opět termín doručení nebyl dodržen.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    velmi se omlouváme za vzniklou situaci. U přepravce budeme způsob a čas doručení reklamovat.

    Děkujeme za pochopení
    tým www.proHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nechápu, proč tento obchod umožňuje objednat zboží, které vlastně ani nemají dostupné.. čili aby mi po úspěšně přijaté objednávce další den napsali, že zboží vlastně nemají :(

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste s našimi službami nebyl spokojen. Bohužel dostupnost produktů se aktualizuje vždy ráno. Nyní před Vánocemi je pohyb zboží větší a hodinky se vyprodali. O tomto jsme Vás obratem informovali a omluvili se.

    Tým proHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • vyhledání na internetu
    • dodání zboží - zásilková služba, nulová komunikace, nedodržení termínu, při reklamaci nereagovali a po doručení zboží mi sdělili, že reklamace zaniká doručením zboží, takže chování řidiče nikdo neřešil

    zboží v pořádku, doručení tak hrozné, že příště si nic neobjednám

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velmi špatná komunikace se zákazníkem.

    Absolutně neumí komunikovat se zákazníkem, sleva při nalezení nižší ceny je podfuk- přijdete o záruku navíc,při reklamaci jdou okamžitě do útoku.Obchod nedoporučuji, při nějakém nedostatku není vstřícný přístup.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto vzniklé situace. Naše výhody, které nabízíme zdarma: VIP servis a Prodloužená záruka se dají využít jen při plné ceně hodinek tak jak je to napsáno v podmínkách ai přímo v nákupním košíku. Mohli jste si vybrat nižší cenu. Vybrali jste si výhody. K Vaší reklamaci. Ptali jste se kde můžete reklamovat hodinky. To jsme Vám i napsali s poznámkou, že si nemyslíme, že to co chcete reklamovat je závada. Nijak jsme Vám však v reklamaci nebránily. Na všechny hodinky je poskytnuta zákonem garantována 2 letá záruka. Také jsme Vám napsali, že pokud jsou hodinky nepoužité můžete je vrátit.

    tým proHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nedodržuje platnou legislativu.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    mrzí nás vzniklá situace. U produktu, který jste objednali jsme měli chybně uvedenou cenu. Obratem jsme Vás však kontaktovali a omluvili jsme se za to. Cena byla uvedena v EUR a nebyla správně přepočtená. Všechny hodinky z dané značky mají cenu 3590 Kč a více a právě ty které jste objednali měli cenu 159 Kč - což je euro cena.

    tým proHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ačkoliv je pochopitelné, že za to, že hodinky přestaly fungovat z důvodu vybití, obchod nemůže, tak ale na druhou stranu by si to měl zajistit tak, aby vše proběhlo tak, jak by mělo, zákazníka tento problém nezajímá. Chci si objednat hodinky, objednám a tak očekávám, že se doručí ve slibovaném termínu v pořádku, plně funkční.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zakazník,

    je nám líto vzniklé situace. Myslíme si však, že z naší strany bylo korektní, že jsme hodinky před odesláním zkontrolovali a obratem Vám dali vědět, že na hodinkách je vybitá baterie. Není možné každý den kontrolovat více než 2000 hodinek, které máme skladem a jsou uloženy v krabičkách.

    tým www.proHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje. Musel jsem ho já kontaktovat po 10 dnech od objednávky, pak my bylo řečeno že hodinky nedostanu, ještě štěstí že jsem neplatil předem.

    Reakce obchodu IRISIMO.CZ

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste s našimi službami nespokojený. Vaši objednávku jsme přijali 09-03-2015 v 15:48 a hned 09-03-2015 v 16:27 jsme Vám psali:
    "
    děkujeme za objednávku.
    Hodinky, které jste si objednali jsou vyprodány a více již nebudou dostupné.
    Omlouváme se, že jste je našli v naší nabídce.
    "
    Proto není pravda, že jsme s Vámi nekomunikovaly. Po emailu, který jsme Vám zaslali jsme již od Vás nedostali žádnou odpověď.

    Ještě jednou se omlouváme za to, že jste hodinky našli v naší nabídce nevěděli jsme Vám je doručit.
    Tím proHodinky.cz