Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Oves měl být čištěný, nejsem vůbec spokojený s jeho kvalitou.
Reakce obchodu Iproz.cz
Dobrý den,
jak jsme spolu již komunikovali, jsme závislí na tom, co zajistí dodavatel. Nabídl jsem Vám tedy alespoň slevu, abych Vám vyšel vstříc a kompenzoval kvalitu ovsa, se kterým jste nebyl spokojen. Navíc vidím, že jste uvedl, že dorazilo zboží za týden. Přitom balík odešel druhý den po zaplacení objednávky.
Za Iproz.cz,
Mgr. Jakub Šindelář -
Nedoporučuje obchod
Obchod samovolně zrušil 1 položku z objednávky :-(
Reakce obchodu Iproz.cz
Dobrý den,
pokud je číslo objednávky správné, jedná se esenciální olej, kvůli kterému jsem Vám osobně volal, abychom se domluvili, jakou chcete vůni.
Odeslal jsem Vám část objednávky po domluvě, že olej nechcete.
Proto tedy vůbec nerozumím Vašemu negativnímu komentáři a prosím o jeho vysvětlení, případně úpravu. Navíc nechápu, proč jste třeba prvně nezavolal, místo zbytečné kaňky v našem hodnocení.
Za Iproz.cz,
Jakub Šindelář