Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Byla jsem spokojena par měsíců. Ted zacala čistička zlobit.Vydava tvůj jako syčeni.Nemuzu ji vůbec zapnout.Jsem zklamaná

  • Výrobek nedoporučuji těm, kteří mají domácího mazlíčka. Přístroj po 1,5 roce se vypnul, kontrolka hlásila poruchu. Dala jsem reklamaci v prodejně, té
    nebylo vyhověno s tím, že přístroj je zkratovaný z vlhka a jsou v něm zvířecí chlupy. Přestože jsem měla zaplacenou prodlouženou záruku, oprava byla zamítnuta, protože by stála jako nový přístroj. Taková čistička vzduchu, co čistí jen jemné částice, se bohužel nehodí do domácnosti ! Radši některou, která má řádné výměnné filtry /ty ročně stojí cca 1000 Kč/, než vyhodit 4600 za tento přístroj po cca roce používání. Je mi 75 a jsem zklamaná.

  • Pokud potřebujete v bytě zároveň i zvlhčovat vzduch tak přístroj NEKUPUJTE
    Přístroj-ochcod-doručení = opravdu bez problémů(Bionic jsem používal kdysi přes 10 let s max. spokojeností!)
    Vlastní použití a odmítnutí reklamace X6 mne zklamalo, druhý zakoupený přístroj raději vracím.
    Důvod:
    V RD v přízemí používám přes topnou sezónu i krb, který byť se skleněnými dvířky vysušuje vzduch. Začaly nám odcházet orchideje a malý syn měl problémy s vysoušením nosní sliznice. Takže jsem musel v přízemí začít zvlhčovat vzduch ultrazvukovým zvlhčovačem - vybral jsem přístroj který má teplotní čidlo kombinované s měřením relativní vlhkosti vzduchu a programování. Byl vybrán pgm AUTO s max. vlhkostí 56%.
    Do pokoje syna v1. patře jsem na přelomu roku umístil Triton X6, byl jsem překvapen jeho účinnosti, která překračovala stávající konkurenční výrobky(tyto mi jedou už 3. sezónu!). Leč nyní v náběhu nové topné sezóny přístroj "kleknul". Servis zjistil, že důvodemje vyskratování způsobené vytvořením vodního kamene. Tzn. přístroj byl prý nesprávně používán u zdroje vhlkosti převyšující 60%. Když jsem však do stejného místa umístil vlastní zvlhovač s čidlem, tak ten ukazoval 55-56%. Ionizér je však dimenzován na 60% relativní vlhkost. Vše jsem zdokumentoval a poskytl servisu.
    Záruční oprava byla odmítnuta a cena za opravu vyčíslena na 1.500 CZK + dopravu. S tím jsem nesouhlasil a argumentoval problematickou vodou na brněnsku... Marně.
    Zničený přístroj skončil ve skladu a druhý, který jsem objednal ihned s reklamací(aby syn neměl po dobu opravy zhoršený stav) obratem prodejci raději vracím v zákonné lhůtě. Asi by dopadl stejně...
    Resumé:
    Pokud potřebujete v bytě zároveň i zvlhčovat vzduch tak přístroj X6 NEKUPUJTE. Já ho měl umístěný v jiné místnosti a dokonce o patro výše, ale stejně zkratoval i při garantovaných parametrech odešel a servis reklamaci NEUZNAL.
    Jinak v suchu OK!!!
    ms

  • Dobrý den, koupil jsem čističku,ale s výrobkem jsem nebyl spokojen a vrátil ho bez poškození do zákonné lhůty 14 dnů. Jaké bylo mé překvapení, že firma chce poplatek za zaprášení přístroje 300,-Kč, na který nemá dle zákona nárok. Toto považuji za velmi nekorektní.

  • Dobrý den v měsíci říjnu jsem si postupně objednala 2 ks čističky lonic-Care a chtěla bych na tento výrobek napsat recenzi.Nevím ovšem kam kliknout.Múžete mi prosím poradit?Děkuji Hrubantová Jiř.

  • Dana Riegerová: Dobrý den, pokud máte jakákoliv problém s vyplňováním objednacího formuláře, kontaktujte prosím naší bezplatnou linku 800 112 111, abychom problém mohli řešit. Jinak formulář je plně funkční, nezaznamenali jsme žádný výpadek, ani zprávu od jiných klientů.
    S pozdravem
    Zdeněk Tomáš
    manažer obchodu Ionic-CARE.cz

  • bohužel jejich stránky se nedají vyplnit, !!!