Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • dodnes mi nebyly vráceny peníze za zrušenou objednávku .

    Reakce obchodu iodesign

    Dobrý den,

    moc děkuji za recenzi, ajaj, máte pravdu :(( moc se omlouvám,
    hned to jdeme napravit, ať je vše v pořádku!

    Tomáš z iodesign.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nedorazilo

    Reakce obchodu iodesign

    Dobrý den,
    moc děkujeme za Vaši recenzi, už jsme domluveni :))
    Tomáš z iodesign.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Špatný odstín

    Reakce obchodu iodesign

    Mockrát děkujeme za Vaše hodnocení a komentář.
    Mrzí nás, že se Vám odstín nelíbí, ale židličku můžete vrátit.
    Psali jsme Vám i email a čekáme na odpověď.

    Pěkný den
    Tomáš z iodesign.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na stránkách uvádí nepravdivé termíny dodání
    • uvádí týden na dodání a ve výsledků jsou to 4 týdny
    • výmluvy

    Absolutně tento e-shop nedoporučuji! Vybral jsem si na jejich stránce zahradní pohovku, před objednáním jsem zjišťoval termín, zda opravdu bude dodržena lhůta dodání dodání a ze strany e-shopu mi bylo řečeno, že ano. Po týdnu opět zjišťují, zda zakázku dodají, neboť se blížíl termín ,kdy musím odevzdat projekt zákazníkovi. Odpověď e-shopu, že ano, ale s mírným zpožděním. Kdybych nezjišťoval, tak vlastně ani o žádném zpoždění nevím. Pak mi přijde email, s výmluvou na dodavatele, že to mají zaplacená a nějaké další výmluvy.
    NEDOPORUČUJI! Nakoupil jsem levněji jinde když všude jim svítí SAMÉ SLEVY. Stránky mají hezké, ale daného zboží z webu se bohužel nedočkáte.

    Reakce obchodu iodesign

    Vážený pane, vážená paní,

    moc děkuji za Vaše negativní hodnocení, které nám pomůže se zlepšovat.
    Moc mne mrzí, že jste zboží neměl/a v termínu a zpozdilo se z původních 20.2. na 28.2.,
    kdy jsme jej naskladnili pro odeslání k Vám na adresu :((.
    Když nám dáte do budoucna šanci naši chybu odčinit a napravit,
    budeme nesmírně rádi a vděčni.
    Mějte se krásně a hodně zdaru!

    Tomáš z iodesign.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží neodeslali ve slibovaném termínu
    • Ještě mi nevrátili peníze za objednané zboží
    • Zdlouhavá komunikace

    E-shop nesplnil jimi slibovaný termín dodání

    Reakce obchodu iodesign

    Vážený pane, vážená paní,

    moc děkujeme za Vaše hodnocení, které nás posouvá dále.
    Moc nás mrzí, že se zboží zpozdilo :(( a neměl/a jste ho v termínu.
    Peníze nicméně na Vašem účtě již jsou.
    Kdybychom nicméně naši chybu mohli v budoucnu nějak odčinit,
    budeme nesmírně rádi.
    Mějte se krásně

    Tomáš z iodesign.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už tři týdny čekám na zaplacené zboží .

    Reakce obchodu iodesign

    Vážená paní Mio,
    moc děkujeme za Vaši recenzi a mrzí nás, že jste nespokojena :(
    Nejvíce nás ale mrzí, že jsme Vám 30.5. psali email s omluvou, že
    zboží bude 5-7 dní nad rámec standardní dodací doby 14 dní opožděno.
    Ihned z kraje týdne odesíláme a taktéž se slevovým kódem jako omluvou.
    Snad se nám podaří zmírnit Vaši nespokojenost :(
    Mějte se krásně
    Váš iodesign.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Řemeslné provedení Komody je hrozné! Za ty peníze je předražená.
    Už nikdy další objednávka!

    Reakce obchodu iodesign

    Vážená paní, vážený pane,
    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a nespokojenost s Vaší objednávkou a komodou.
    Škoda, že jste nám nedal vědět, zboží je přeci možné vrátit a my bychom Vám poslali peníze zpět. Rádi Vám to nějak vynahradíme, pokud chcete, napište nám na
    [email protected] a probereme spolu Vaše nápady a případné alternativy. Mějte krásný den. S pozdravem, Tým IO DESIGN.