Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Psali že do pátku zboží dostanu a je sobota a nic

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den,
    Vámi objednané zboží nebylo v době vytvoření objednávky skladem s dobou dodání 10 pracovních dnů, dnes je 6 pracovních dnů od přijetí objednávky. Naskladnění očekáváme dnes, pak budeme balíček odesílat.
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hrozně dlouho to trvá... objednáno před týdnem a stále nic nepřišlo.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zatím mi nic nedošlo. 17 dní čekání....

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den, omlouváme se, Vámi objednané zboží nebylo skladem a bylo potřeba jej ušít na dílně, termín zhotovení uvádíme 21 dnů od objednání.
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem zakoupil ale jediné co mi přišlo bylo potvrzení, ale už nebylo doručeno na dané místo

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den, je nám líto, že se nepodařilo vychystat zboží v daném termínu. Chybějící zboží jsme naskladnili a připravili k převzetí sedmý den od přijetí objednávky. Do této chvíle nebyla objednávka vyzvednuta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z obchodu přišela pouze automatická odpověď o přijetí objednávky.
    Po 6 pracovních dnech se nikdo neozval, v jakém stavu je objednávka.
    Zboží nepřišlo.

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den, omlouváme se, mezi svátky všichni naši zaměstnanci čerpali dovolenou a v prvním lednovém týdnu probíhaly inventury a všichni zaměstnanci pracovali ve skladu, aby se co nejdříve opět mohly otevřít sklady a začít s expedicí zboží. Inventury probíhaly také u dodavatelů, jak bylo uvedeno na našich stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    • Objednala jsem to někdy loni a už ani nepamatuji, kdy. A stále nic. A nemohu se podívat, v jakém stadiu je objednávka.

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den, omlouváme se, mezi svátky všichni naši zaměstnanci čerpali dovolenou a v prvním lednovém týdnu probíhaly inventury. Jak u nás ve skladě, tak u dodavatelů. Tato informace byla uvedena na našich stránkách.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Snad raději ne

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den, mrzí nás Váš názor, škoda, že neuvádíte příčinu Vaši nespokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Jediné pozitivum vidím v tom, že zboží doručili.
    • Doba odeslání, u zboží skladem bych očekávala odeslání zboží dříve než za 3 dny.
    • Komunikace obchodu otřesná! Položíte otázku, nedostanete jasnou odpověď.

    Negativní recenze běžně nepíšu, ale tento obchod opravdu nemohu doporučit. U zboží skladem (objednáno ve čtvrtek ráno) odeslání v pondělí a to až po urgenci. Komunikace obchodu otřesná, na dotaz vám neodpoví, výmluvy na nedostupné výdejní místo i když jim bylo obratem odesláno jiné výdejní místo. Z tohoto důvodu nemohu obchod doporučit. Pozitivum je, že objednávka dorazila.

    Reakce obchodu INZEP

    Omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky.
    Vámi vybraný výdejní box byl dle vyjádření dopravní společnosti dočasně odstraněn z nabídky (technický problém).
    Tuto situaci jsme nemohli ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Inzerují zboží které nemají

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka vytvořena 19.6. a do dnešního dne (26.6.) mi přišlo pouze potvrzení o přijetí objednávky. Nic víc, termín a zboží nemám, naštěstí jsem dal platbu dobírkou, takže peníze mi v tom nevisí.

  • Nedoporučuje obchod

    zboží nedošlo

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den, Vaše objednávka byla odeslaná 10.3. (zboží bylo skladem na prodejně - jak bylo uvedeno na eshopu).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na objednávku čekám již asi šest dní.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Na zásilku čekám již více jak týden.

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den,
    zásilku jsem předali 2.12. přepravní společnosti. Bohužel se zdržela na depu, v tuto chvíli je připravena k vyzvednutí.
    Omlouváme se za komplikace.
    Hyžáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po týdnu od objednání žádná zpráva o stavu či vyřízení objednávky, a to bylo všechno skladem
    • zaplacené zboží zatím vůbec nedorazilo

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den,

    část zboží bylo 'skladem u dodavatele'. Balíček dnes odesílám , omlouváme se za zdržení.

    Hyžáková

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka č. 92219876 do dnešního dne nedorazila přesto že byla uhrazena, tak se mě neptejte na spokojenost s nákupem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka na zboží byla uhrazena dne 27.5.2022 a do 11.6.2022 nic neodeslali. Rovněž ze strany obchodu je komunikace na bodu mrazu. Žádné info ohledně např. : že obdrželi objednávku, kdy zboží zašlou atd.
    • Tímto přístupem vypadají hodně podezřele
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zajímavé ceny
    • Po telefonu komunikace ok a urychlí objednávku
    • Zboží skladem trvá 3 dny expedovat
    • Musím ze své banky po 3 dnech zaslat výpis o provedené online platbě kartou...

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den,

    omlouváme se, jednalo se chybu v komunikaci s platební branou. Obvykle výpis z účtu nepotřebujeme, platby se párují automaticky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsaly nám, že nás budou o dalším vývoji objednávky informovat emailem a po týdnu nic. Nemám tedy co hodnotit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již přes 12 dní zaplaceno a nic nepřišlo

    Reakce obchodu INZEP

    Dobrý den,
    zásilku jste obdržela 11. den od objednání. Omlouváme se za zpoždění.
    Dvořák

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vystavené ponožky na E-shopu neměli což sem nevěděl ale samozřejmě zaplatil s celou objednávkou,upozornili mě na to až druhý den e-mailem a dodnes rozdíl v ceně faktury nebyl ještě dorovnán.