Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží s dávno prošlou lhůtou spotřeby aniž je to zřetelně avízováno,
    posléze zjistí, že ho nemají skladem a nabízí zboží s krátkou expirací - samozřejmě podstatně dráž...

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu a upřímně litujeme, že Vaše zkušenost s naší společností nebyla pozitivní.

    Rádi bychom vysvětlili, že výprodejová sekce našeho webu slouží k nabídce zboží, které se blíží ke konci svého datu expirace, a to je jasně uvedeno v názvu produktu. U produktu, který jste si objednal, byla tato expirace v názvu.

    Nicméně produkt, který jste si objednal, byl k datu objednávky dávno po datu expirace a my jej už dávno skladem neměli. Jednalo se o kartu, která na webu zůstala a kvůli technickému problému se automaticky nezakázala. Tento technický problém už řešíme a omlouváme se za vzniklé potíže.

    Nabídli jsme Vám tedy stejný produkt s expirací za 4 měsíce za cenu, kterou u něj nabízíme na webu. Rozumíme, že jste tuto nabídku odmítl.

    Ještě jednou se Vám omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které tato situace způsobila.

    S přáním hezkého dne

    Tým Interkontakt.store

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NIC

    Zboží jsem si objednal 27.12. 2023, Po několika urgencí , jsem dostal zboží
    9.1 2024 , takové služby nebudu dále komentovat,

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    od 22.12.2023 do 5.1.2024 byl náš sklad uzavřen. Zákazníci o tom byli informováni na našich webových stránkách a následně i e-mailem. Všechny objednávky vytvořené v tomto období byly následně odeslány po opětovném otevření skladu. Omlouváme se ta vzniklé problémy.

    S přáním hezkého dne

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I pres urgence jsem se zaplaceneho zzbozi nedockal-pry 14 dni inventura...

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    od 22.12.2023 do 5.1.2024 byl náš sklad uzavřen. Zákazníci o tom byli informováni na našich webových stránkách a následně i e-mailem. Všechny objednávky vytvořené v tomto období byly následně odeslány po opětovném otevření skladu. Omlouváme se ta vzniklé problémy.

    S přáním hezkého dne

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • marketing
    • kvalita

    jestliže se má zákazník spokojit s chlupatícím županem pak může být spokojen.

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že jste byl s našimi službami nespokojen. Vaši objednávku jsme odeslali hned další den po přijetí.

    Ano, je pravda, že bavlněné froté chlupatí. Je proto nutné před prvním použitím župany vyprat podle návodu, který jsme Vám do balíčku přibalili.

    S přáním hezkého dne

    Tým Interkontakt.store

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Úplně na hovno shop nic nekupujte po týdnu byla automaticky moje objednávka zrušena a za můj čas mi nebylo dáno ani žádné odskodne

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den, Ondro,

    moc nás mrzí, že jste byl s našimi službami nespokojený.

    U produktu, který jste si objednal, byla v našem systému chyba. Kvůli tomu jsme Vám 2x posílali e-mail, abychom Vás informovali o nedostupnosti zboží. Jelikož jsme neobdrželi žádnou odpověď, objednávku jsme stornovali. Omlouváme se za vzniklé potíže.

    S přáním pěkného dne

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Výšivka se povedla
    • Kvalita výrobků hrozná materiál županu je jak prostěradlo od Vietnamců není to nic hezkého ani příjemného. Je to velké zklamání a ani nevím jestli to chci použít jako dárek.
    • Delší doba dodání

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den, pane Novotný,

    mrzí nás, že jste byl s našimi službami nespokojený.

    Pokud se rozhodnete objednat župan s návrhem vlastní výšivky, jedná se o zakázkový produkt. Po obdržení objednávky županu s vlastní výšivkou, musíme výšivku zadat do výroby a její vyhotovení nějakou dobu trvá. U nás na webu uvádíme, že termín dodání zakázkových produktů je cca 14 dní od objednání. Vaši objednávku jsme odeslali 28.11., tedy 14 dní od data objednání.

    Co se týče materiálu županu, naše župany jsou vyrobeny ze 100% bavlněného froté s Öko-Tex Standard 100 certifikací. Bohužel nedokážeme ovlivnit Vaše očekávání. V těchto případech je vždy možné zboží reklamovat.

    S přáním pěkného dne

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Žádné
    • Nemá výrobky skladem

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste byl s našimi službami nespokojen.

    O zboží, které jste si u nás objednal, je v posledních měsících velký zájem. Toto zboží naskladňujeme jednou týdně a z našeho skladu rychle mizí. Některé objednávky proto mohou být opožděny, jelikož čekají na další naskladnění. Omlouváme se za vzniklé potíže a delší dobu doručení.

    S přáním hezkého dne

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám na dodávku od 10.10 2022

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost s našim e-shopem.

    Poslední týdny jsme se potýkali s menšími logistickými problémy, proto bylo dodání Vaší objednávky opožděno. O celé situaci jsme Vás informovali e-mailem. Moc se omlouváme za vzniklé potíže a delší dobu doručení.

    S přáním hezkého dne

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na dotaz odpoví hned
    • zboží ani po 11 dnech nedorazilo
    • neurčitá odpověď na dotaz ohledně data doručení

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den, Michaelo,

    Velmi nás mrzí, že jste byla s našimi službami nespokojená. Poslední týdny jsme měli menší logistické problémy, které se snažíme vyřešit. Moc se omlouváme za vzniklé potíže a delší dobu doručení.

    S přáním pěkného dne,

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    Moc nás mrzí, že jste byla s našimi službami nespokojená. Poslední týdny jsme měli menší logistické problémy, které se snažíme vyřešit. Moc se omlouváme za vzniklé potíže a delší dobu doručení.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • cena, vcelku rychle dodáno
    • materiál zakoupeného ručníku je horší, než jsem očekávala, vracet nebudu

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    Moc nás mrzí, že jste byla s našimi službami nespokojená.

    Vaši objednávku jsme odeslali hned druhý den od vytvoření. Bohužel nedokážeme ovlivnit, že Vaše očekávání ohledně materiálu ručníku nebyla naplněna.

    S přáním pěkného dne,

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvádí zboží skladem. Platba předem a pak se zboží nedočkáte, protože ho nemají. To kdybych věděla, tak koupím jinde. Uz čekám 2 týdny a pořád nic

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den, Martino,

    Moc nás mrzí, že jste byla s našimi službami nespokojená.

    Vaše objednávka byla vytvořena v sobotu ráno a hned v pondělí jsme ji začali řešit. Zboží, které jste si objednala, naskladňujeme jednou týdně. Jelikož se jedná o nyní velice žádané zboží, uvádíme u něj dostupnost 5-7 dní s tím, že zákazníka informujeme, pokud dojde ke zpoždění objednávky. Ke zpoždění může dojít z toho důvodu, že dané zboží prvně odesíláme zákazníkům, u kterých byla objednávka vytvořena dříve než ta Vaše. Váš balíček jsme expedovali 7. pracovní den od přijetí objednávky, tedy 6.9. Za toto zpoždění se omlouváme.

    Musíme nicméně dodat, že Vaše objednávka byla na dobírku. Platbu předem jsme tedy od Vás nepožadovali.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno již 14 dní, stále nic nedorazilo.

    Jedním slovem: KATASTROFA !!!

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den, Dano,

    Moc nás mrzí, že jste byla s našimi službami nespokojená.

    Vaše objednávka byla vytvořena 1.8. ve 23:35 na zboží, které bylo skladem u dodavatele. U zboží, co aktuálně nemáme na našem skladě, zmiňujeme dostupnost 5-7 dní. Vaši objednávku jsme začali řešit hned další den, tedy 2.8., a následně ji 10.8. předali dopravci. Informace o změně stavu objednávky, a tedy i o předání Vašeho balíčku dopravci, Vám byly automaticky odeslány na e-mail, co jste uvedla ve Vaší objednávce. Poté už předání balíčku řeší dopravce.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    doručeno rychle, ale tři varianty produktů pomíchané do sebe, do toho vhozený plastový špinavý pytel namísto výstelky, ramínka se zapletla, jsou nekvalitní, i když cena byla nízká, již je neobjednám, to je lepší nemít žádná.. než tato plastová ze kterých odpadávají klipy
    zboží jsem nereklamovala, protože bylo levné (cca 1700 kč asi 110 ramínek) a můj čas je mi vzácný.. nicméně už nic raději nechci

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí Vaše zkušenost. Ramínka standardně prokládáme bublinkami, aby se předešlo případnému poškození při přepravě. O tom, že bychom Vám do balíčku přidali nějaký špinavý pytel, nevíme, žádné takové u nás ve skladu ani nemáme. Informaci, že by u ramínek odpadávaly klipy, slyšíme od zákazníka poprvé. Vadné zboží bychom Vám nezaslali. To, co se dělo s balíkem po předání dopravci, netušíme a bohužel ani nemůžeme ovlivnit. Pokud jste s objednávkou byla opravdu tak nespokojená, měla jste ji reklamovat a mohli jsme Vám vrátit peníze. Bez reklamace bohužel nemůžeme nic víc dělat a celou situaci lépe vyřešit.

    S přáním pěkného dne,

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží poslali po několika urgencích až po více jak 2 týdnech. Navíc poslali jiné - neobjednané zboží. Dnes 1. 2. 2022 nemám zpět peníze. Jen slibují, že vše vyřeší.

    Nedoporučuji!

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den, Ajo,

    Velmi se Vám omlouváme za vzniklé potíže. Předvánoční období bylo pro nás náročné, jelikož množsví objednávek přesahovalo naše kapacity.

    Pracujeme na tom, abychom podobným problémům předešli a byli na letošní Vánoce lépe připraveni. Ještě jednou se moc omluváme.

    S přáním krásného dne,

    Tým Interkontakt.store

  • Dnes je 13.1.22.
    Objednávka ze 4.1.22. nedorazila. Za to dotazník o Spokojenosti zákazníka dorazil už 3x.
    Vtipné, že?

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    Od 23.12.2021 až do 6.1.2022 byl náš sklad uzavřený z důvodu dovolené a inventury. Informace byla zaslána v e-mailu po vytvoření objednávky. Váš balíček jsme poté odeslali 13.1.2021 v poledne.

    Moc se omlouváme za vzniklé potíže. Do budoucna pracujeme na oznamovacím okně, které se objeví hned na hlavní straně našeho e-shopu, aby byl zákazník informován o daném stavu na více místech.

    S přáním hezkého dne,

    Tým Interkontakt.store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den,

    Od 23.12.2021 až do 6.1.2022 byl náš sklad uzavřený z důvodu dovolené a inventury. Informace byla zaslána v e-mailu po vytvoření objednávky. Moc se omlouváme za vzniklé potíže. Do budoucna pracujeme na oznamovacím okně, které se objeví hned na hlavní straně našeho e-shopu, aby byl zákazník informován o daném stavu na více místech.

    S přáním pěkného dne,

    Tým Interkontakt.store

    • Až na můj aktivní dotaz mi bylo,více než týden od vytvoření objednávky,odepsáno, že mnou objednané zboží (mimochodem vánoční dárek) není tohoto času k dispozici a proto prostě nedorazí..zboží jsem naštěstí nezaplatila předem.Chápu, že před Vánoci je objednávek k vyřízení hodně..ale už jen to,že nabízejí na eshopu zboží, které u dodavatele vůbec není na skladu,je poněkud zarážející..

    Reakce obchodu Interkontakt.store

    Dobrý den, Hano,

    Moc nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Před Vánoci nám dorazilo více objednávek, než jsme čekali, a tak děláme vše, co je v našich silách, abychom je v co nejkratším čase vyřídili. Bohužel na to naše kapacity nestačí. Velmi se omlouváme za vzniklé potíže. Už víme, na co se zaměřit, abychom příští Vánoce byli více připraveni.

    S přáním krásného dne,

    Tým Interkontakt.store