Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem si záclony a jedna z nich došla děravá

    Reakce obchodu Interie.cz

    Záclona měla bohužel výrobní vadu. Reklamaci vyřešíme ke spokojenosti zákaznice.

  • Zatím není co hodnotit, na zboží stále čekám.

    Roman Šácha

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zatím nejsem spokojená, zboží sice dorazilo, ale u tapet byl rozdíl v odstínu barvy.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Zákaznici jsme naší chybou zaslali tapetu odlišné šarže výroby. Omluvili jsme se za naši chybu a jsme domluveni jak vše napravíme - samozřejmě na naše náklady.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží vypadá úplně jinak než na fotce.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Na stránkách uvedeno u zaclony rovny spodní kraj. Zaclona je do obloucku. Dále se u uvádí výška 250 Cm a byla 260 Cm. Můj názor je, ze vaše firma zaclony ani nevidí, nezná je ale jen je prodává. Zaclony jsem dala svadlene, ušila horní kraj a pi zavěšení bylo zjištěno, ze výška neodpovídá popisu. Zaclony jsem sundala z okna znovu zavedla na úpravu svadlene. Ještě se mi toto u koupi zaclon nestalo.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Zákaznice s námi reklamaci vůbec neřešila. Pokud by bylo pochybení na naší straně samozřejmě bychom na naše náklady napravili nebo poskytli jinou kompenzaci. Stačilo poslat fotku.

  • Strašně dlouhá čekací doba objednáno 22.3.a dnes je 2.4. a nemám záclony doma a nevím ani kdy budou

    Reakce obchodu Interie.cz

    Tyto metrážové záclony ušité na míru budeme odesílat pravděpodobně 9. pracovní den od objednávky. A tedy dodržíme lhůtu pro metrážové zboží ušité na míru do 10 pracovních dní. Informace o době dodání metrážového zboží na míru je uvedena v e-shopu v popisku u produktu a také v e-mailu, který zákazník obdrží po objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dodací lhůta je dlouhá .Zboží bylo objednáno před 11 dny a zatim jsem dostala zprávu po 10 dnech ,že zboží které jsem si objednala nemají . Nyni čekám ač je zboží zaplacené zda se dočkám .

    Reakce obchodu Interie.cz

    Metrážovou látku na závěs, kterou si zákaznice objednala jsme aktuálně měli v menším počtu metrů než si objednala zákaznice. A během několika dní se nám bohužel toto zboží nepodařilo doskladnit. Se zákaznicí jsme se tedy domluvili na jiné variantě látky a zboží jsme obratem odeslali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Jsem nespokojena se způsobem vyřízení objednávky! Místo objednaných povlaků na polštářky dorazilo 1,32 m závěsu! Telefon uvedený na faktuře opakovaně nikdo nezvedl! V minulé objednávce bylo vše v pořádku.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Kontrolou jsme zjistili, že skutečně došlo k pochybení na naší straně. Omlouváme se. Objednané povlaky na polštářky zákaznici odesíláme (omylem zaslanou látku si může ponechat).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 10 dny jsem si zboží objednala a do dnešního dne mi nedorazilo. Takže službu bych nedoporučila z důvodu dlouhé doby doručení.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Metrážové zboží na míru se službami šití expedujeme za 5 - 10 pracovních dní. Tuto lhůtu i v tomto případě dodržíme. V tomto období je nápor podobně jako před Vánoci a tedy lhůta se blíží spíše těm 10 pracovním dnům.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široká nabídka
    • rychlé dodání
    • zboží neodpovídá fotografii produktu

    Objednala jsem si ušití závěsů z metráže v provedení Blackout a k němu povlaky na polštářky v klasickém provedení Oxford. Bohužel obě provedení mají úplně jinou barvu, takže k sobě vůbec neladí, i když mají stejný vzor. Provedení Blackout má šedé pozadí, na určitém světle až do modra, provedení Oxford je béžové. Bohužel, protože jsou závěsy ušité na míru, nelze je vrátit.

    Reakce obchodu Interie.cz

    I závěsy ušité na míru je za určitých podmínek možné vrátit - viz naše obchodní podmínky - ale v tomto případě byla látka velmi výrazně zkrácena a nebyla reálná šance, že bychom takovéto závěsy mohli dále prodat nebo přešít pro jiného zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí služby - našití stužky, obšití okrajů
    • Posunutí vzoru na závěsech - po zatažení závěsu jsou pruhy v rozdílných výškách, nenavazují
    • Křivě střižená látka.
    • Chybí informace jak závěs prát a žehlit.
    • Odesíláno pouze v igelitovém pytli - Závěs přišel hodně pomačkaný, nutné vyžehlit.
    • Posílání nevyžádaných mailů s nabídkami
    • Hrozná kvalita zaslaných závěsů

    Popis produktuz obchodu:
    Závěs metrážový Luigi 029381/03:
    ... Tento závěs stříháme do vzoru tak, aby navazoval (po zatažení závěsu jsou pruhy totožné) a účtujeme skutečně střižené množství. ...

    Skutečnost:
    1. závěs - vzdálenost pruhu od spodního okraje 12,1 cm a 15,8 cm (od horního okraje 16,8 cm a 13,5 cm)
    2. závěs - vzdálenost pruhu od spodního okraje 21,1 cm a 23,8 cm (od horního okraje 8,1 cm a 5,5 cm)

    Edit:
    - hrozná kvalita zaslaných závěsů
    Reakce obchodu je lživá! Nebo opět další z mnoha chyb tohoto obchodu?Má reklamace byla ve stejný den, kdy jsem zásilku převzal! 
    Datum objednávky: 21. 02. 2021
    02. 03. 2021 10:33:10 - Příjem elektronických dat k zásilce.
    03. 03. 2021 12:56:13 - Zásilka připravena na cílovém výdejním místě
    04. 03. 2021 10:48:16 - Výdej zásilky příjemci.
    4. 3. 2021 16:56 - Odeslán mail: Reklamace objednávky / vrácení zboží - § 2106
    4. 3. 2021 20:07 - Odpovědní mail obchodu

    Navíc obchod na stránkách uvádí: 
    Jako jednu z výhod jsme pro vás prodloužili dobu na vrácení zboží na 30 dní.
    Nechci odstoupit od smlouvy v souladu s § 1829!
    Jedná se o podstatné porušení smlouvy tedy § 2106 odstavec 1 písmeno a nebo d.
    V tom je podstatný rozdíl.
    Švadlenka prvního ročníku učebního oboru by jistě zvládla závěsy nastříhat a ušít lépe, než ty dodané obchodem Interie.  

    Popis látky Oxford na stránkách obchodu obsahuje větu:
    ... Jde o látku, která je pevná a současně měkká, příjemná na dotek, nemačkavá a přirozeně splývá. ...
    Nemačkavá látka se při dopravě k zákazníkovi hodně pomačká? Je nutné ji vyžehlit. Informace, na který stupeň je vhodné žehlit tuto nemačkavou látku však není nikde dostupná.

    9. 3. 2021 - Dodání zásilky s reklamovanými závěsy
    10. 3. 2021 - Mailová komunikace po převzetí reklamace
    Mail obchodu:
    ... Prosíme, informujte nás zda si přejete zboží zhotovit správně a nebo budete tedy požadovat vrácení celé částky na Vámi uvedený účet. ...
    Má odpověď:
    ... Vzor této látky se mi líbí. Závěsy potřebuji. Rád bych ale kvalitní práci - odpovídající vaší nabídce v eshopu.
    Jste-li schopní mi zboží zhotovit správně - tj. závěsy střižené rovně, i vzor na obou závěsech ve stejné výšce (profesionální práci), pak bych rád závěsy obdržel podle mé objednávky a v co nejkratší možné době. ...
    Mail obchodu:  
    Dobrý den,
    po dohodě s kolegy jsme se rozhodli vám vrátit peníze za celou vaši objednávku včetně poštovného. Tímto vás žádáme, aby jste si na našem eshopu již žádné další objednávky nevytvářel. ...

    => Interie. cz není schopná dodat zboží v nabízené kvalitě!

    Mám fotky dokazující hroznou kvalitu zaslaných závěsů.
    Jsem připravený podat i podmět na Českou obchodní inspekci.
    Interie.cz, se má od konkurence hodně co učit. Snižuji ji tedy ještě mé hodnocení z 20% na 10%.
    Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Zákazník tuto zásilku reklamoval až po 14 dnech - budeme reklamaci řešit a pokud jsme udělali nějakou chybu tak samozřejmě napravíme.
    Textil posíláme většinou v plastové obálce - látka samozřejmě musí být několikrát přehnutá a je ji tedy třeba vyžehlit.
    Zákazníkovi vracíme cenu za celou objednávku včetně poštovného.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    spokojenost se službou, nespokojenost se zbožím - místo bílé barvy záclon, byla lehce fialová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Tapety při objednávce byly skladem a druhý den mi napsali že je nemají.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Zákaznice si objednala 4 role tapety. My jsme v době objednávky měli pouze 2 role skladem (informace o počtu kusů skladem je v e-shopu vždy uvedena).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od objednávky uplynulo 11 dnů, komunikace obchodu nulová.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Zákaznice si u nás objednala metrážové zboží se službami ušití na míru, pro které máme uvedenu lhůtu expedice 5 - 10 pracovních dní. Odeslali jsme 8. pracovní den a tedy vše proběhlo v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží nebylo dodáno dle objednávky. Objednána byla záclona Elisa oblouk. Místo ní bohužel byla dodána záclona Elisa rovná:(
    Dvě další záclony byly dodány v pořádku dle objednávky.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Přes všechny kontroly je expedice zboží ovlivněna lidským faktorem a tedy se chyba výjimečně stane. Takovou chybu napravujeme na naše náklady.

  • zboží dosud nedorazilo, ani zpráva kdy by tak mohlo být.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Zákaznice si objednala metrážové zboží se službami šití. Jak uvádíme v popisku produktu, tak v tomto případě trvá doba expedice až 10 pracovních dní. V tomto případě byla objednávka expedována 8. pracovní den od objednání a tedy jsme lhůtu dodrželi.

  • obchod poslal zboží na špatnou adresu zásilkovny a zatím zboží ještě nedošlo a ani nenabídl žádnou kompenzaci.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Skutečně jsme v tomto případě udělali chybu a poslali balíček na jinou výdejnu Zásilkovny. Obratem jsme, ale chybu napravili.

  • Zakázka, jedna záclona šitá z metráže, zaplacena ihned převodem, a po dvou dnech firmou potvrzeno přijetí peněz, stále nepřichází.
    Telefonicky jsem termín dodání urgovala, že později nejsme na adrese. Slíbeno, nedodrženo. Opět jsem telefonovala i psala mail, žádala tím pádem o změnu adresy pro dodání. Slíbeno. Uvidím. Čekám.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Zákaznice měla v objednávce zvoleny služby, u těchto služeb je doba expedice 5 - 10 pracovních dní, jak je uvedeno na našem e-shopu. Zboží jsme odeslali 8 pracovní den po obdržení objednávky, změna dodací adresy byla akceptována.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod píše že s obšitím 5 dnů po tel oznámeno že 10 - bez omluvy. Zboží ještě nedorazilo-placeno předem. Komunikace obchodu nulová - jen email o zaregistrování objednávky. Dnes je to 10 dní od objednání (pravda obj. v sobotu?) Stále neobdržel email o vyskladnení/převzetí zboží.

    Reakce obchodu Interie.cz

    Zákaznice měla v objednávce zvoleny služby, u těchto služeb je doba expedice 5 - 10 pracovních dní, jak je uvedeno na našem e-shopu. Zboží odesíláme 9 pracovní den po obdržení objednávky, termín expedice je tedy dodržen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží obědnáno 15.1.2021 do dnes 26.1.2021 zboží nedorazilo. Doba dodaní uvádí 5 - 10 dní dnes 11 den....

    Reakce obchodu Interie.cz

    Uvádíme 5 - 10 pracovních dní a termín dodržíme.