Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Až po opakované urgenci jsem dostal informaci, že mnou objednané zboží není na skladě v potřebném množství. Kdybych informaci neurgoval, mohl jsem dle stanoviska obchodu na dodávku čekat i několik měsíců, zatímco moje objednávka by se stále "vyřizovala".

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Komunikace

    Objednal jsem podlahu v pondělí, po telefonické domluvě bylo mi řečeno že zboží dorazí ve středu. Během úterý snažil jsem se dovolat do obchodu, jestli to zboží dorazí ve středu a nikdo ne zvedá telefon. Ve středu jsem zůstal doma, že dorazí zboží a od rána zase snažil jsem se jim dovolat,marně. Kolem poledne poslali email, kde bylo napsáno že se omlouváme ale zboží už není skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ze zbozi neni skladem se dozvite az po zaplaceni
    • zatim nevratili zaplacene penize
    • neseriozni jednani

    informuji o nedostupnosti emailem, ale na emaily zasadne nereaguji
    po telefonu pouze slibovani "pan sef to resi", uz druhy tyden

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před týdnem prodejce slíbil, že prověří dostupnost materiálu a obratem zavolá. Doposud se mi nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Jednoznačně cena
    • Komunikace obchodu, pozdrav je v emailu pro ně asi sprosté slovo
    • To, zda balík odeslal jsem se musel dotazovat, sami nenapsali ani čárku

    Pokud je Vám jedno, že nebudete vědět, ley zboží dojde klidně nakupte. Ale napsat více jak dvě slova je pro personál nadlidský úkol.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna komunikace
    • Nedodrzeni terminu
    • Vznikle vicenaklady

    Reakce obchodu IN-PODLAHY

    Dobrý den,
    Omlouváme se za vzniklé potíže při doručení objednávky.
    Mrzí nás, že jste si musel osobně pro zboží přijet na depo dopravce. Z naší strany však byla zakázka předána dopravci včas. Vzhledem k nynější situaci zřejmě dopravci nestačí doručovat v termínu. Ale toto my bohužel nejsme schopni ovlivnit.
    Ještě jednou přijměte naši omluvu.
    INpodlahy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Místo spojek přišly rohy venkovní.
    • Vzorkovník jen podle čísel, pro laika těžká orientace.

    Reakce obchodu IN-PODLAHY

    Dobrý den,
    omlouváme se za záměnu spojek za rohy a případné komplikace. Obratem jsme Vám spojky odeslali. Chyba byla napravena na naše náklady.
    Pěkný den.
    INpodlahy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledný eshop

    zboží skladem ve skutečnosti firma nemá skladem

    Reakce obchodu IN-PODLAHY

    Dobrý den paní Hosteradská,
    Reaguji na Vaše negativní hodnocení.

    - v úterý 18.30 jsme od Vás přijali objednávku na 2,22 m2 podlahy
    - ve středu ráno Vám byla telefonicky podána informace, že zboží je na externím skladě
    - ve čtvrtek bylo zboží přichystáno na prodejně k osobnímu odběru
    - tedy zboží bylo k dispozici k odběru do 48 hodin.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost, ale mám za to, že dodávka tohoto druhu zboží do 48 hodin, není důvodem k nedoporučení našich služeb a tak špatnému hodnocení, které neodráží skutečnost.

    Miroslav Hrnčíř - INpodlahy.cz
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dodaní 5 lišt trvalo 10 dni. Loni na podzim jsem u nich kupoval materiál za 10 tis a to se snažily , teď když jsem si objednal jen za 1200 je vidět absolutní nezájem o zákazníka. Týden se neozvaly vůbec, poskytuji nepravdivé informace o odeslaní a dopravci předaly špatné tel. číslo. Rozhodně příště si objednám jinde.

    Reakce obchodu IN-PODLAHY

    Dobrý den pane Šintáku.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost s dodávkou zboží.
    Dovolte, abych reagoval na Vámi uvedené některé nepravdivé skutečnosti.
    Rozhodně nerozlišujeme náš přístup k zákazníkovi dle výše objednávky.
    Je pravdou, že při přepisu telefonního čísla došlo k překlepu. Zato se Vám omlouváme.
    Ovšem není pravda:
    - že jsme s Vámi týden nekomunikovali
    - že neposkytujeme pravdivé informace o odeslání

    Skutečný průběh vyřízení Vaší objednávky:
    - 6.1. přijata objednávka
    - 7.1. nebo 8.1. Vám byla telefonicky podána informace, že bohužel momentálně není skladem dostatek komponentů k lištám, a že budou naskladněny koncem týdne a vše bude dodáno v týdnu následujícím. Na otázku zda počkáte nebo chcete raději objednávku zrušit jsme se dohodli, že tedy počkáte.
    - 13.1. jste od nás obdržel telefonickou informaci o odeslání zboží.
    - 15.1. ráno jste zaslal e-mail, že zboží nemáte, avšak tento den Vám bylo doručeno.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a opravdu nás celá záležitost velmi mrzí. Současně nás ale také mrzí, že v recenzi uvádíte nepravdivá fakta.

    Miroslav Hrnčíř - INpodlahy.cz
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Na stránkách nabízejí doručení: Přepravní společnost (TOPTRANS, PPL, GEIS), ale poslali ČP (za doručení si naúčtovali 128 Kč, přišlo poštou za 54 Kč
    • obchod nekomunikuje - neodpovídal na dotazy ohledně doručení
    • zboží, které měli skladem přišlo po 8 dnech od potvrzení platby
    • potvrzení o přijetí platby přišlo 3 dny po odeslání platby (ze zákona trvá 1 den)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem uhradil a zatím mi nebylo doručeno, ani mi nebyl poslán email s předpokládaným datem doručení. Na email, který jsem poslal s dotazem, jak vypadá moje objednávka zatím obchod nereagoval!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rozumné ceny
    • nedodává zboží ve stanovené lhůtě

    obchod doporučuji pouze těm co mají čas čekat na zboží ovšem když vůbec dorazí