Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednávka byla stornována obchodem, protože zboží, které nabízeli jako dostupné, bude opravdu dostupné až v roce 2025, což nepotěší, když jde o vánoční dárek

    Reakce obchodu Inline Centrum

    Dobry den,

    aktualizace produktu probiha u znacky VUCH v noci. Muze se tak stat, ze se produkt doproda v case mezi aktualizaci a Vasi objednavkou. Nejaka prodleva je samozrejme vsude a u vsech eshopu. Nove pak bude vybrany produkt opravdu doskladnen/vyroben az v roce 2025.
    Myslim, ze to neni jak jinak resit. Sance na doprodani produktu je proste vzdy at uz mensi nebo vetsi dle moznosti aktualizaci dat na strane skladu, dodavatele, eshopu....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo. Žádné info kdy bude.

    Reakce obchodu Inline Centrum

    Dobrý den,

    objednávku jste učinil 15.9.2024. Dne 16.9. v 8:56 Vám byl zaslán informativní email, že pro Vás zboží připravujeme ze skladu.

    U Vámi objednaného produktu je uvedena dodací doba: SKLADEM - výrobce (10 dnů). Zásilka Vám byla v deklarované dodací době doručena.

    Ověřte prosím, zda jste do objednávky zadal správnou e-mailovou adresu.

    Zároveň doporučujeme si před objednáním produktu přečíst, jaká je u výrobku uvedena dodací doba.

    Děkujeme

    S pozdravem

    Lukas
    Inline Centrum

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodané zboží nebylo v originálním obalu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nebyla připravena, zboží nebylo doručeno na vyzvednutí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mají eshop
    • Rychlá příprava objednávky
    • Neproškolení personál

    Brusle jsou super a můžu jen doporučit, ale co rozhodně nemohu doporučit, je pobočka na Ladronce. Možná jsem měl jen smůlu na prodavačku, ale paní co tam prodává, je naprostý *editováno*. Před obchodem jsem čekal více než 10 minut, protože si paní vyřizovala osobní hovor v pracovní době. Když jsem se následně zeptal, zda by mi na nově zakoupeních bruslích nesundala brzdu, tak mi bylo odpovězeno, že si to můžu sundat sám, nebo že mi to případně může sundat i ona. Odpověď byla ale podána tak krásně, že z toho bylo patrné, že sundání té brzdy, by ji určitě zkazilo celý její pracovní den. Celkový způsob komunikace a obsluhy zákazníka byl tak nepříjemný, že tenhle obchod doporučit nemůžu, ale aspoň že ty brusle jsou fajn :-)

  • Nedoporučuje obchod

    Platba pouze kartou aniž by to bylo předem avizováno.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží skladem není skladem
  • Nedoporučuje obchod

    Skoro 14 dni a zbozi jeste neprislo......

    Reakce obchodu Inline Centrum

    Dobrý den,

    vše jsme prosím prověřili, neboť se nám to zdálo divné. Zásilku jsme totiž zaslali na Vaši adresu rychlostí kulového blesku :) Dne 4.6.2018 ve 21:16 byla objednávka přijata a druhý den již byla objednávka v rukou PPL a na cestě k Vám, rychleji už to opravdu nejde :)

    Chybkou je, že jste se zřejmě omylem překlikl při zadávání tel. čísla. Chybí v něm jedna číslice a tel. číslo je tak neúplné. Druhý den Vám byl odeslán i potvrzovací e-mail, že je balíček na cestě.

    Tím, že je v objednávce špatně uvedeno Vaše tel. číslo se s Vámi dopravce zřejmě nemohl spojit a nemohl tak domluvit čas doručení.

    Objednávka tak byla vrácena zpět. Předpokládali jsme, že jste ji nepřebral, což se běžně stává.

    Škoda, že jste se neozval ve chvíli, kdy jste dostal potvrzovací e-mail, že je zásilka na cestě a nedorazila, mohli jsme chybku řešit obratem, stačilo by nahlásit správné tel. číslo a mohli jsme zaurgovat PPL nebo kolečka ihned znovu odeslat.

    Přesto děkujeme za objednání a věříme, že Vás budeme moci přesvědčit, že zboží, které je skladem, odesíláme velmi rychle a v případě správně vyplněných kontaktních údajů balíček dorazí bez problémů. Samozřejmě se na nás můžete také kdykoliv obrátit s dotazem či žádostí o radu :)

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Strnad Lukáš
    Inline Centrum

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Prehledne stranky,zbozi dodano rychle.
    • Zbozi mi prislo ve velikosti 35 misto 38

    Reakce obchodu Inline Centrum

    Dobrý den,

    Vaše objednávka přišla na velikost 35, nikoliv na velikost 38, jak uvádíte v hodnocení. Objednávka se načítá do našeho systému automaticky na základě objednávky odeslané zákazníkem přes náš e-shop. I v potvrzovacím e-mailu, který Vám v okamžiku odeslání Vaši objednávky přišel je uvedena velikost 35. Pochybení tedy není na naší straně, ale zřejmě jste omylem odeslala objednávku na špatnou velikost.

    I tak Vám děkujeme, že jste se rozhodla zboží objednat přes náš e-shop a věříme, že i přes tuto komplikaci neztratíte důvěru v naše služby :)

    S pozdravem

    Strnad Lukáš
    Inline Centrum

  • Nedoporučuje obchod

    Špatná doprava od PPL ,zaplatila jsem 120 kč za dopravu a musela si jet zboží vyzvednout osobně,protože mi bylo řečeno od řidiče že rozváží jen do 14 h.

  • Nedoporučuje obchod

    • vystavujete online zbozi, ktere uz nemate

    neduveryhodny