-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlé dodání
- Výrobek vůbec neodpovídá popisu - kupovala jsem fialovou barvu(křídu) na vlasy a barva jak v tubě, tak na vlasech je modrá (na obalu fialová).
Reakce obchodu INhair
Dobrý den,
Vaše špatná zkušenost nás velmi mrzí. Bohužel neznáme stav vlasů a zejména pak jejich barevný základ. Nicméně obecně platí, že barvu na vlasy (zejména pak tzv. crazy barevné odstíny) je nutné aplikovat na velmi dobře vyčištěné vlasy od umělých a přírodních pigmentů. Tyto barvy je také nutné před použitím protřepat, viz příbalový leták.
S pozdravem a přáním hezkého dne. Tým INhair.cz,
tel: 777 164 090,
[email protected],
http://www.inhair.cz. -
Nedoporučuje obchod
- předražené zboží
Reakce obchodu INhair
Dobrý den,
děkujeme za vyplnění recenze. Vaše nespokojenost nás velmi mrzí a pevně doufáme, že se nám do budoucna podaří změnit Váš názor na náš eshop.
S pozdravem a přáním hezkého dne. Tým INhair.cz,
tel: 777 164 090,
[email protected],
http://www.inhair.cz. -
Nedoporučuje obchod
- Hřeben popisovaný jako přírodní s kančími štětinami mi dorazil se štětinami syntetickými! Takže neodpovídá popisu
Nedoporučuji, kvalita a materiál zboží neodpovídá popisu
Reakce obchodu INhair
Dobrý den,
evidujeme u Vás objednávku na kartáč s kančími štětinami značky Comair (kód produktu: 7000183). Tento kartáč skutečně obsahuje přírodní štětiny. Pokud jsme Vám omylem zaslali jiný kartáč, prosím informujte nás a vše vyřešíme.
Odkaz na oficiální stránky výrobce: http://comair-germany.de/products/brushes_and_combs/brushes/Palisander-wooden-brush-7row/7000183
S pozdravem
Filip Konečný
www.inhair.cz
email: [email protected]
tel.: 777164090 -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Barva vůbec nechytla ...
Reakce obchodu INhair
Dobrý den,
děkujeme za vyplnění recenze. Vaše nepříjemná zkušenost nás mrzí. Barvy Directions je nutné aplikovat na velmi světlé/zesvětlené vlasy, tj. výška tónu 9 až 10 (pastelové odstíny). Na tmavších vlasech není barva bohužel patrná.
S pozdravem
Filip Konečný
INhair.cz
www.inhair.cz -
Nedoporučuje obchod
- nabízí zboží které nemá
vychcaný pražáci
Reakce obchodu INhair
Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. Občas se stane, že systém zavčas na vyprodání produktu nezareaguje. Zákazníci u nás mohou objednat i prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. V tomto případě vzniká časové zpoždění a stav zásob se aktualizuje opožděně. Ovšem jedná se o minimální procento objednávek. Zpravidla jsme zboží schopni odeslat do 24 hodin od objednání.
V případě, že zákazník již objednávku uhradil a my nejsme schopni zboží dodat, neprodleně zaplacenou částku vracíme, navíc ji navýšíme o kompenzační poplatek 10 Kč na úhradu případných bankovních poplatků.
Bohužel nejsme schopni zhodnotit povahové rysy obyvatelů Prahy, poněvadž sídlo našeho e-shopu se nachází v Ostravě. Ale můžeme Vám zaručit, že náš tým se snaží maximálně vyhovět požadavkům našich zákazníků, mnohdy i na úkor našeho zisku.
Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme Vám klidný den.
S pozdravem
Filip Konečný
INhair.cz
tel.: 777164090 -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba při osobním odběru na prodejně.
Reakce obchodu INhair
Dobrý den. Děkujeme za vyplnění dotazníku a za zhodnocení klíčových atributů. Velmi nás mrzí Vaše nepříjemná zkušenost. V předvánočním období se na pobočkách Heureka!Point tvořily dlouhé fronty, poněvadž tak silný nápor zákazníků neočekával ani sám provozovatel výdejních míst Heureka!Point. Slíbil ovšem, že se z této situace ponaučil a v příštím roce budou dlouhé fronty maximálně redukovány. S pozdravem
tým INhair.cz
www.inhair.cz
777 164 090
[email protected]