• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupil jsem si certifikáty na seskoky ve Vyškově 27. 9., když jste měli na webu informaci, že jsou ještě volné termíny na seskoky 28. 9. a 29. 9. Tato informace se ukázala jako chybná, dost podstatně mně to zasáhlo do plánů.

    Reakce obchodu Impresio zážitková agentura

    Dobrý den, mrzí nás, že se rezervace nepovedla. Informace na webu ale chybná nebyla. V době kdy jste s námi mluvil byl dostatek volných míst. Bohužel než došlo k úhradě objednávky z Vaší strany, místa se obsadila. Nabídli jsme Vám možnost skákat ve Znojmě tento víkend, na kterou jste nereagoval. Také bychom plně pochopili, když byste si přál objednávku stornovat. S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal jsem k narozeninám seskok bungee jumping z jeřábu 60m, byl jsem nadšený až do chvíle kdy jsem si to rezervoval v Brně, tam mi krasne arogantnim zpusobem oznamili ze termin seskoku mame 21:30 hodin ...ano v noci a pokud chci jiny cas tak si musim zaplatit nádherné peníze navíc .... takze asi tak

    Reakce obchodu Impresio zážitková agentura

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nespokojen s dárkem a že na Vás provozovatel zážitku působil arogantně. Z vlastní zkušenosti však víme, že je někdy velmi náročné každému klientovi zvlášť vysvětlovat předem dané pokyny. Ty jsou takové, že je třeba rezervovat min. měsíc předem. Certifikát byl zakoupen 24.7.2018, rezervace proběhla 30.07.2018 na termín 30.8.2018. Již v době objednávky jsme však měli na stránce s objednávkou uveřejněnou informaci, že jsou volné již jen některé časy a že aktuální obsazenost Vám před objednávkou rádi ověříme! Toto je uvedeno tučným a barevným písmem, aby nebylo možné to přehlédnout. Zážitek tedy prezentujeme s dobrou vírou, že si jej zákazník zakoupí pouze, pokud o něj stojí i za daných podmínek. Jsme jediná agentura, která tyto informace uvádí, takže nás opravdu velmi mrzí, že se to ve Vašem případě zcela minulo účinkem.

    Rezervace je již závazná, jelikož se dá zrušit nejpozději 30 dnů před seskokem, nicméně pokud by se situace někdy opakovala, rádi Vám zážitek vyměníme za cokoliv z naší nabídky.

    S pozdravem, J. Šimková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepříjemná mladá asertivní obsluha, jak po telefonu tak i při osobním vyzvednutí. Názor dvou lidí. Další postřeh-dárek téměř v hodnotě 7 500,-Kč a k tomu obálka s bublinkami. Rozdíl mezi Brnem a Prahou dárkový poukaz v dárkovém balení(krabičce) při mnohem nižší ceně.

    Reakce obchodu Impresio zážitková agentura

    Dobrý den, Váš názor mne velmi mrzí, o to více, že jestli si na to dobře vzpomínám, my jsme se osobně nesetkali. Pro Váš dárkový balíček zde byl někdo jiný. Mladá asertivní obsluha jsem byla přímo já - majitelka obchodu. Bublinkovou obálku jsem nabídla pouze, aby se neušpinilo dárkové balení, které máme nafocené na webu a zatím všichni klienti hodnotili jako moc pěkné a elegantní. Inu sto lidí, sto chutí. Pokud byste raději objednala v jiném obchodě, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], vrátíme Vám peníze v plné výši. Děkuji, Šimková.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skoky probíhali rychle
    • kvalita videozáznamu, za který jsem si připlácel mizerná.
    • Příjezdová cesta na místo je šílená, žádné upozornění a blbé značení.
    • Ne příliš vhodné chování ze strany pořadatelů. Jeden z pánů vcelku arogantní a vzhledem k částce, kterou jsem zaplatil bych očekával větší vstřícnost.

    Nedoporučji

    Reakce obchodu Impresio zážitková agentura

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši reakci. Dle ID objednávky reagujete na jeden z našich zážitků Bungee jumping z mostu Chomutov.

    Vše co píšete prověříme s provozovateleme zážitku a budeme na to adekvátně reagovat.

    Pěkný den

  • Kdybych věděla před zakoupením ze musíme čekat půl roku než si muže manžel prožít svůj narozeninový dárkový poukaz ,nikdy bych tady nakoupila.

    Reakce obchodu Impresio zážitková agentura

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Mrzí nás Vaše nespokojenost, nesouhlasíme však s Vaším pojetím.

    Zakoupila jste u nás zážitek Dálniční duel Lambo + Ferrari, kde je uvedeno, že se jezdí od jara do podzimu za příznového počasí. První kontakt z Vaší strany evidujeme v systému dne 15.09.2017. V rezervačních podmínkách také uvádíme, že je nutné rezervovat min. měsíc předem, že termíny bývají hodně obsazené, navíc obsazenost jednotlivých termínů pravidelně aktualizujeme přímo na stránce, na které jste prováděla objednávku. Všechny informace jste v době nákupu měla dostupné, pokud byste se nás před nákupem zeptala na možnost rezervace rádi bychom Vám obsazenost ověřili. Bohužel u hodinové jízdy, která navazuje dvěma auty za sebou je možnost výběru omezena a z toho důvodu se již touto dobou volná místa pro letošní sezonu nenajdou.

    Toto se běžně stává a klientům nabízíme možnost kontaktu, jakmile budou vypsané termíny pro další sezonu. Klientům se snažíme informace, nákup i následnou rezervaci maximálně usnadnit a mrzí nás, že máte jiný názor.

    Přeji Vám pěkný den.

    Za Impresio Jaroslava Šimková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kamarádce jsem zakoupil Bungee Jumping v Harrachově,můj problém je ale v tom,že často nejsem doma a proto nemohu splnit některou z podmínek firmy,která je zapotřebí k rezervaci skoku.Toto jsem sdělil operátorce? na telefonu firmy Impresio..Byla velmi ochotná,řekla mi,že se toto dá určitě nějakým způsobem vyřešit...Peníze jsem odeslal a na poštu dorazil poukaz na skok,který mi musela vyzvednout dcera,jelikož jsem nebyl doma..Zaslala mi potřebné ID číslo a já zavolal na Impresio kvůli rezervaci,při vší smůle tam operátorka,která byla velmi ochotná z důvodu dovolené nebyla a seděla tam osoba,která mi znechutila veškeré další nákupy u této společnosti..Převyprávěl jsem ji vše o mém problému,že nejsem často doma poslal ji ID číslo a ona neustále trvala na zaslání fota doručeného poukazu,na mojí odpověď,že jsem jí řekl ID číslo(které jsem mohl zjistit jen po zaplacení a otevření Vámi zaslaným dopisem)mi bylo sděleno,že ji to nezajímá a chce ofocený poukaz..To že se nenacházím doma jí taky nezajímalo a poradila mi,že dcera má určitě moderní telefon a nebude problém mi zaslat foto poukazu,nevím kde bere jistotu ,že dcera má moderní telefon,prostě a jednoduše,kdybych věděl,že ta původní operátorka bude mít dovolenou a nahradí ji tato příjemná dáma,určitě bych si u Vás nic neobjednal...

    Reakce obchodu Impresio zážitková agentura

    Dobrý večer,

    mrzí nás Vaše nespokojenost. Vaši objednávku a konkrétní rezervaci termínu jsme prodiskutovaly a bohužel nesouhlasíme s Vaším pojetím. Již první, jak píšete operátorka, která měla dovolenou Vás informovala, že pokud chcete rezervovat zážitek ještě před přijetím uhrazené částky na náš účet (ve Vašem případě dobírkou, která trvá někdy i týden), je nutné, abyste nám poslal ofocený poukaz, který slouží jako důkaz o úhradě. ID certifikátu popřípadě objednávky chodí e-mailem automaticky každému objednavateli, není to tedy záruka úhrady. Tato informace Vám byla opakovaně podávána a přesto jste měl pocit, že Vám nechceme vyjít vstříc, což nás mrzí. Nakonec vše dobře dopadlo, ofocený poukaz jste nám během pár minut poslat e-mailem a svou rezervaci jste měl do hodiny potvrzenou, že?

    Do budoucna přejeme již samé fajn nákupy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplatila jsem předem, ale nedostala zboží ani žádnou zprávu o dodání

    Reakce obchodu Impresio zážitková agentura

    S klientkou, paní Romanou, jsme se ihned po vložení recenze spojili, abychom zjistili, kde se stal problém. Objednala certifikát s doručením do e-mailu, ale bohužel očekávala balíček přes Českou poštu. Nedorozumění jsme si vysvětlili a již je vše v pořádku. Spokojená klientka nám pak napsala recenzi přímo na web, čímž nás velmi potěšila :) http://www.impresio.eu/hodnoceni-klientu Děkujeme!

    Těšíme se na další spokojené klienty!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • lžou zákazníkům v informaci o době zaslání certifikátu k zakoupenému zážitku. Ihned nejsou dva dny.

    Jsem zklamaný a byl to můj poslední nákup u této agentury. Doporučuji paní Trubačové změnit informace o doručení certifikátů z ihned na až se nám bude chtít. Možná nezklamete dalšího zákazníka.

    Reakce obchodu Impresio zážitková agentura

    Dobrý den, pane Pelíšku,

    velmi mne mrzí, že nejste spokojený s nákupem u naší agentury.
    Musím však reagovat na informace, které zde píšete. Zaslání certifikátu ihned slibujeme při platbě přes platební bránu PayU - při tomto způsobu úhrady je certifikát zaslán automaticky naším systémem a není závislý ani na pracovní době ani na lidském faktoru.
    Vy jste zadal způsob platby bankovním převodem. Při tomto způsobu úhrady jsme schopni se s klienty dohodnout a pokud nám pošlou potvrzení o zadané platbě, pošleme certifikát dříve, než nám platba přijde na účet.
    Potvrzení platby nám od vás přišlo e-mailem v pátek v 19.45, kdy již nemáme pracovní dobu. Přesto jste od nás e-mail obdržel během víkendu, kdy máme rovněž zavřeno.

    Je mi velmi líto, že přes naší snahu vyjít Vám vstříc jste nespokojen. Věřím, že i přes tyto komplikace bude Vámi obdarovaný ze zážitku nadšen.

    S přáním pěkného dne

    J. Šimková