Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Potřebujete půjčku na zahájení podnikání nebo na zaplacení účtů a firemní finance na nemovitosti a jakékoli druhy financování podnikání. Nabízejí také půjčky fyzickým osobám, firmám a právnickým osobám s 2% úrokovou sazbou. Dáváme půjčku vážně smýšlejícím lidem, kteří mají zájem o půjčku, v případě zájmu kontaktujte nyní
    WhatsApp +19793621437

  • Potřebujete půjčku na zahájení podnikání nebo na zaplacení účtů a firemní finance na nemovitosti a jakékoli druhy financování podnikání. Nabízejí také půjčky fyzickým osobám, firmám a právnickým osobám s 2% úrokovou sazbou. Dáváme půjčku vážně smýšlejícím lidem, kteří mají zájem o půjčku, v případě zájmu kontaktujte nyní
    WhatsApp +19793621437

  • Dobrý den, dnes nám přisel telefon Galaxy S23 Ultra FA č 2267490. Vše bylo v pořadku, takže jsme přenesli data, nalepili originální ochrannou folii od Samsungu a šli jsme udělat update telefonu. Bohužel jak asi víte, tato verze nejde updatovat v ČR. Mobil byl sice označen jako "distribuce svět", ale o tomto problému nikde na stránkách napíšete a vzhledem k tomu, že tyto mobily prodáváte by jste na to zákaznika měli upozornit. Určitě nejsme první, kdo má stejný problém

    Jaké navrhujete řešení?

    • Dobrý deň, ďakujeme za Váš nákup.

      V mailovej komunikácií ste spomenuli, že Vami spomínaný problém sa vyriešil nakoniec sám, teda predpokladáme, že sa jednalo len o sporadickú chybu na strane aktualizačného serveru Samsung. Veríme, že je momentálne so zariadením všetko v poriadku a podľa Vašich očakávaní.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Koupil jsem si u Vas Samsung Galaxy S10. Fakturu i potvrzeni objednavky mam. Neaktualizuje se software. V Samsung servisu mi dnes rekli, ze je to sedy dovoz - mobil urceny pro Italii a ze ani oni ten software nedokazou prehrat. Citim se podvedeny, nekoupil bych si mobil, kdybych vedel, ze neni urceny pro cesky trh. Cekal bych nejake reseni od vas tedy.

    • Dobrý deň,
      radi by sme sa vyjadrili k situácii, ak by ste nám poskytli číslo objednávky.

      S pozdravom
      iMobily.eu

    • Dobrý deň, nakoľko sme sa nemali možnosť k prípadu vyjadriť pre neúplnosť potrebných údajov o objednávke, berieme tento príspevok do diskusie ako neopodstatnený.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Zakoupil jsem zde Oneplus 7 Pro 5G 8GB/256GB Nebula blue - SVĚTOVÁ DISTRIBUCE.Obdržel jsem Oneplus 7 Pro 5G 8GB/256GB Nebula Blue US DISTRIBUCE,tedy verze Sprint pro Americký T-mobile,což jsm zjistil až po nějaké době,tudíž aktualizace po 100 letech a nefungující 5G,kvůli kterému jsem telefon kupoval.Za mne podvod...

  • Dobrý den, objednal jsem si u vás nový mobilní telefon Samsung A52s 5g 6/124gb... Po přečtení hodně recenzí se začínám obávat aby mi nepřišel použitý či repasovaný telefon vydávaný za nový.... Případně jestli bude vše v pořádku fungovat...

    • Dobrý deň,
      ak ste si objednal tovar, pri ktorom bolo uvedené "Nový" a nie "Rozbaleno / Vráceno do 14 dnů", tak dostanete tovar nový.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Problém je reklamace, spíš se nedá nic reklamovat. U Samsungu v Čechách reklamovat nejde protože telefon není určen pro český trh.
    Když jsem volal prodejci tak mě odkázali na Slovensko.
    Na této stránce raději nekupovat!!!!

    • Dobrý deň,
      zariadenie nám bez obáv zašlite na reklamáciu a my zariadenie zašleme do autorizovaného servisného strediska, kde zasielame zariadenia na opravu už viac, než 6 rokov. Najneskôr do 30 dní, ako ukladá zákon, Vám opravené zariadenie zašleme späť. Náklady spojené s prepravou k nám, Vám po doložení dokladu o zaplatení zásielky preplatíme.
      Postupujte prosím podľa inštrukcií na našom webe: https://www.imobily.eu/reklamace-a-odstoupeni-od-smlouvy.html

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Nakoupil jsem zde na doporučení kamaráda a naprosto super spokojenost. V neděli večer jsem objednal v úterý dopoledne telefon dorazil. Zatím nemám co vytknout. Za mě super. Jirka

    • Dobrý deň, ďakujeme za Váš nákup a hodnotenie.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Dobrý den, nedávno jsou tu koupil ps5. 1. Dostal jsem k němu americkou zástrčku a když tam dam jiny kabel tak nefunguje. 2. Nejde mi oddělat viko od ps. Díky za odpověď.

    • Dobrý deň,
      sieťový zdroj je typizovaný ako pre 110V tak pre 230V, a teda mal by fungovať aj s EU prívodnou šnúrou. Odporúčame test s inou EU pívodnou šnúrou, napríklad: https://www.czc.cz/premiumcord-sitovy-220v-2m/65693/produkt

      V prípade pretrvávania vady neváhajte zaslať zariadenie na reklamáciu, prípadne konktaktovať našu infolinku.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Velmi nekvalitní zboží, dávejte si pozor co kupujete. Obchod prodává použité zboží a ani se tím netají!

    • iPhone repasované, v podstatě prodávají klasické repasy a vydávají je za nové. Dávejte si pozor na tohoto obchodníka, zpočátku an podvod ani nemusíte přijít.

    • Dobrý deň, aký tovar konkrétne máte na mysli?

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Na krabičce nebylo uvedeno distribuce EU, příslušenství nebylo určeno pro náš trh. Vracím a doufám že peníze budou poslány zpět.

    Telefon nepochází z české distribuce, není certifikován pro tuzemský trh.

    Obchod se mi nezdá a nedoporučuji tu nakupovat.

  • TADY ROZHODNĚ NENAKUPOVAT

    Místo zdravého mobilu cihla kterou lze použít jako těžítko.
    Mobil který jsem dostal nebyl v žádném případě nový.
    Obchod nekomunikuje - oznamuji tedy jinde.

    • Dobrý deň, prosíme o číslo objednávky, aby sme sa k situácii mohli vyjadriť.

      S pozdravom
      iMobily.eu

    • Dobrý deň, nakoľko sme sa nemali možnosť k prípadu vyjadriť pre neúplnosť potrebných údajov o objednávke, berieme tento príspevok do diskusie ako neopodstatnený.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • V obchodě jsem zakoupil mobilní telefon , bohužel hned jak jsem vybalil tak jsem zjistil že je nefunkční fotoaparát.
    Nebylo ani originální příslušenství a krabička byla omlácená.
    Vracím a doufám že nebudou problémy s vrácením peněz.
    Nemohu doporučit.

    • Dobrý deň, prosíme o číslo objednávky, aby sme sa k situácii mohli vyjadriť.

      S pozdravom
      iMobily.eu

    • Zdravím, u mne stejný případ. Nefunkční cihla.

    • Dobrý deň, nakoľko sme sa nemali možnosť k prípadu vyjadriť pre neúplnosť potrebných údajov o objednávke, berieme tento príspevok do diskusie ako neopodstatnený.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Mobil Huawei P40 Lite ihned vrácen z níže uvedených důvodů, ovšem s nepříjemným překvapením, že jsem jej údajně vrátil s poškrábaným zadním krytem a proto mi nebude vyplacena celá částka nazpět a bude od ní odečteno 650 Kč.

    Zakoupil jsem synovi na tomto shopu jím vybraný telefon Huawei P40 Lite, vzhledem k tomu, že mám taky mobil značky Huawei (P30 Pro) a jedou mi na něm Google služby, mě bohužel hned nenapadlo, že by u zakoupeného modelu mohl být nějaký zádrhel s Google službami. Bohužel na P40 Lite Google Play nejede, což jsme zjistili záhy po rozbalení a spuštění telefonu a snaze se ke Google Play nějak dobrat. Do pokoutných instalací Google služeb, ke kterým navádějí návody na internetu jsme se nechtěli pouštět a tak jsme se rozhodli telefon obratem tentýž den vrátit s tím, že se poohlédneme po jiném modelu. Ještě stejný den, asi 1 hod. po té, co nám dorazil, jsme jej tedy znovu zabalili a další den poslali zpět dle pokynu shopu, s kterým jsem situaci konzultoval, včetně vyplněného formuláře.

    Dle pošty byl mobil prodejci nazpět doručen v pátek 18.6.2021

    K mému překvapení se prodejce ozval až ve středu 23.6.2021 s tím, že jsem telefon poslal s poškrábaným zadním krytem, a poslal mi k tomu fotky poškrábaného zadního krytu vryty, jak kdyby po něm někdo jezdil v různých směrech snad něčím kovovým (alespoň z fotek se to tak jeví). Bohužel jsem si před odesláním sám zboží nenafotil, ve snu by mě nenapadlo, že by mohl někdo něco podobného zkoušet, pokud bylo zboží nové a jsem si jist, že tam žádné takové rýhy nebyly, jsem na takové věci dosti háklivý, když něco nevypadá na 100%, musel bych si toho všimnout, pokud ne, tak každopádně nedošlo během té půlhodinky manipulace s mobilem k ničemu, čím bychom je mohli způsobit, měli jsme jej jen v ruce a následně jsme jej dali zpět do originál krabičky.
    Navíc při balení pro zaslání nazpět jsem mobil kontroloval, jestli je vše, jak má být, aby bylo vrácení zboží uznáno bez komplikací. Stejně tak syn měl mobil v ruce jen chvíli když si telefon zkoušel a hledal tam ty google služby a ujistil mě, když jsem mu fotky s poškrábaným krytem ukázal, že tohle tam 100% nebylo, a proč by si takhle hned jako ničil vytoužený nový mobil, který chce mít člověk pěkný a nepoškozený. Jediné, co se se zadním krytem dělalo, tak to, že syn po rozbalení mobilu hned sundal ty nálepky, co tam na něm jsou, což dělal jen rukama a právě s patřičnou opatrností (nálepky se nacházely mimo oblast, která byla na fotkách poškrábaná)

    Je mi jasné, že když nemám vlastní fotky, tak s prodejcem, který nějaké fotky má, nemá cenu se hádat, i když bych se mohl ptát, co se dělo s telefonem od pátku, kdy mu dorazil, do středy, proč mě o poškrabaném krytu neinformoval neprodleně a kolika rukama mobil po odbavení u prodejce ještě prošel, než došel k dotyčnému, který mi poslal fotky s tím, že je kryt poškrábaný. Tudíž jsem musel přistoupit k odečtu 650 Kč od peněz, které mi bude obchod vracet.
    Ale nedalo mi to a prošel jsem si recenze na obchod imobily.eu a nalezl jsem přesně tentýž případ v negativních recenzích, takže mě nemůže nenapadnout nic jiného, než že tohle někdo prostě zkouší. Asi bych pochopil, že si shop bude chtít nějak kompenzovat vrácení zboží do 14 dnů a to, že jej pak už nepřeprodá asi za plnou cenu. Ale místo, aby shop jednal se zákazníkem aktivně, a mimo to, že by někde viditelněji a důrazněji hned na začátku popisu parametrů u zboží měl vedle informace o RAM, paměti a operačním systému i informaci, že jsou tam zádrhely, jako zablokovaný google Play a v případě vrácení mobilu z takovéhoto důvodu následně aktivně vstřícně nabídl modely, kde google jede, tak mi přijde takovéto podivné překvapení. Přišlo mi to docela nefér.

    Alespoň jedno je pozitivní, že mi obchod vrátil ten zbytek peněz po odečtu 650 Kč. Jako zákazník, který zboží nepoškodil, mám z výsledku pocity, které mě vždy budou před tímto prodejcem varovat.

    • Dobrý den, chcem sa v prvom rade poďakovať za nákup v našom eshope a následne vám skusim všetky vaše pochybnosti vyvrátit rozumnými argumentami. Sme eshop, ktorý ma centrálny sklad na Slovensku, nakolko sa snažíme, aby ludia nemuseli posielat svoje zásielky na Slovensko, tak sme si zazmluvnili skladove priestory v Prahe, to je práve adresa, kde ste odstúpenie posielali. Následne každý druhý den, sa zásielky z Prahy prepošlu neotvorene v pôvodnom stave na centrálny sklad na Slovensko, kde sa začnú procesovať, to je práve ta prodleva na ktoru poukazujete, prečo sa fotky posielali 23.6.

      18.6 (piatok) sa zásielka prevzala v Prahe, 21.6 (pondelok) sa odoslala na Slovensko , 23.6(streda) doručenie na Slovensko a následne ten istý den, vám boli odoslané fotky poškodeného telefonu.

      Čo sa tyka poškodenia, jedná sa o mikroskopické vlásočnice, ktoré si zákaznik malo kedy všimne, no my už daný produkt nevieme predať v pôvodnom stave, preto zákon ukladá, aby obchod odpočítal náklady uvedenia do pôvodného stavu spotrebitelom. My sme vam odpočítali 650kč čo nieje ani plna cena poškrábaného zadného krytu, potom nákdaly na výmenu krytu tie vam tak isto neboli učtované.

      S pozdravom
      iMobily.eu

    • Dobrý den, je zbytečné to asi už dále rozmazávat a abych se dohadoval dále, když už je věc uzavřena. Nicméně mikroskopických vlásečnic bych si všimnout nemusel, to je pravda. Jenže to, co jste mi poslal na fotkách, a posléze i na videu, asi mikroskopické zrovna nebylo, když to bylo vidět pouhým okem a zřetelně. K takovémuto poškrábání mi nedošlo ani na několik let používaných mobilech povalovaných různě po stole. Natož aby se nám to stalo pouze chvíli držením v rukách s novým mobilem. Museli bychom to položit snad na nějakou betonovou zídku, nebo bych musel mít snad na každém prstě prsteny a jezdit jimi po zadním krytu, aby se tam udělalo tohle a v takovém stavu bych si vám to zpět netroufal poslat s tím, že bych doufal ve vrácení peněz. Zajímavé taky je, že škrábance jsou jen na jednom dolním rožku na prostoru cca 2x2cm a nebyla chycena žádná další část krytu, kdyby už se s tím zacházelo způsobem, že by k poškrábání došlo. Ale je to teď už jedno, vrácení proběhlo, navrácení většiny částky nazpět taky. Reference na pocity z proběhnuté transakce jsem napsal. Věc považuji nyní za uzavřenou. Děkuji.

  • Nekupujte v tomto obchodě!!! Jsem si objednala iPhone 12, zaplatila jsem 22 tis. Přišel prázdný balík. Jen faktura zabalená do bublinkové fólie. Zabalili mobil v hodnotě 22 tis. Kč do obrovské igelitové tašky. Teď ani peněz ani mobilu((( Hrůza. NIKDY VÍCE!!! Zajímá mě odkud tento obchod má na heurece vysoké hodnocení??? Je to podvod.

    • Dobrý deň, v mailovej komunikacii ste uviedli, že viete, že balík mal na vstupe na depo od našej spoločnosti správnu váhu a sami ste na základe toho dospeli k záveru, že bol balík vykradnutý po ceste k Vám kurierskou spoločnosťou.

      Situáciu riešime, o čom ste boli aj upovedomená. Nerozumieme teda tomuto osočovaniu našej spoločnosti.

      Ako eshop nevieme ovplyvniť to, že balík niekto cestou vykradne.

      Balík na dobierku v hodnote 22 tis. ste prebrali aj napriek tomu, že váhovo musel nezodpovedať, navyše ste ho prebrali bez výhrad hlásených kurierovi. Celú vzniknutú situáciu je týmto konaním nutné prešetriť a zistiť, kde nesedela váha počas trasy zásielky k Vám s váhou zásielky 0,38kg na vstupe.

      Celá situácia nás samozrejme mrzí, veríme ale, že sa všetko objasní.

      S pozdravom
      iMobily.eu

    • Ano, balík byl vykradený v dopravní společnosti. Peníze vráceny. Jednání obchodu v pořádku.

    • Dobrý deň, sme radi, že sa situácia vyriešila k Vašej spokojnosti.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Jsou to skalperi a lhari. PS5-25000,-Kc, RTX3060 - 30000,-Kc.

    Doporucuji tedy vsem nakoupit kdekoliv jinde.

    • Zde je totiz vyssi riziko podvodu.

    • Dobrý deň, radi s Vami nadviažeme obchodný vzťah a budeme predávať Vami dodávané PS5 a grafické karty za cenníkové ceny, ktoré nebudú ako píšete "skalperské". Veríme, že sa Vám podarí zabezpečiť také dodávateľské ceny a množstvá, za ktoré budeme v zisku po predaji koncovému zákazníkovi aj vy, aj my.

      Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Zaslána reklamace s vysvíceným displayem (Samsung S8 v záruce) a zamítnuto z důvodu poškození krytu displaye, který evidentně nesouvisí s vadou, display je zcela funkční a reklamovaná vada je navíc na opačném rohu displaye. Vyjádření imobily je, že vada s poškozením souvisí, což je nesmysl.
    Za mě nefér přístup... :-(

    • Dobrý deň, prikladáme fotodokumentáciu zariadenia pre nezainteresované strany.

      https://ctrlv.cz/shots/2021/04/30/JHXh.png


      S pozdravom
      iMobily.eu

    • https://ctrlv.cz/x0Nk

    • Nedivim se, co byste cekal kdyz nakoupite u skalperu ?

  • Na podzim jsem si u firmy s předešlými 2 dobrými zkušenostmi objednala iPhone 11. Už nikdy více. Poprvé jsem telefon reklamovala, protože se samovolně zapínalo a vypínalo Bluetooth. Žádala jsem o nový telefon. Reklamace byla uznaná ale nový telefon mi zaslán teda rozhodně nebyl. Přišel mi telefon s úplně stejnou vadou, dokonce se mobil kazil mnohem víc než původní. Posilala jsem tedy na své náklady telefon na druhou reklamaci, a po první zkušenosti jsem zadala o vracení peněz. Nestalo se a přišel mi další telefon, iMobily vydávaný za ,,nový,,. Haha Vtipe vylez. Telefon nový tedy určitě nebyl. Bluetooth zde už fungovalo normálně, ale neustále blbly hovory a GPS. Navigace reagovala pozdě, hovory se vypinaly samovolně po různých délkách. Někdy neslo ani vytočit číslo... Telefon jsem tedy během půl roku poslala potřetí zpět s žádostí o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Další peníze za poštu, hledání náhradního telefonu a měsíc čekání na vyřešení. Telefon iPhone 11 mám od začátku října a na začátku března jsem ho posílala po třetí na reklamaci. Každá reklamace trvá cca měsíc. Přijde Vám tohle jednání normální?! Telefon za 17 šlupek a člověk ho měl za půl roku v ruce asi na 3 měsíce a to ještě nefungoval správně. A co je nejhorší... ve čtvrtek mi od úžasné firmy iMobily přišlo, že reklamace je vyřízená, na což mi PPL poslala zprávu, že mi budou doručovat balíček od iMobily. Takže hádám, že se svých peněz zpátky nedočkám a byl mi zaslán další telefon. I kdyby byl tento už funkční, tak mě to nezajímá. Já chtěla své peníze zpět. Už nikdy. Opravdu NIKDY neobjednám ani kapesník odsud. Plánují věc řešit soudně, až mi přijde telefon zpět. Opravdu nedoporučuji, radši si za zboží připlaťte v Alze, TS Bohemia, Datartu, iStore atd... opravdu to nestojí za těch pár stovek kupovat telefon odsud.

    • Dobrý deň,
      Váš príspevok v diskusii som dôkladne preveril s nasledovným zistením:

      Zariadenie ste reklamovali celkovo 3x. Reklamácie preposielame do autorizovaného servisného strediska, vo Vašom prípade "Swiss spol s.r.o.", a teda reklamácia bola vybavená na základe stanovísk tohto servisného strediska.

      1. reklamácia: vada bluetooth - Vaše zariadenie bolo vymenené za novú servisnú swapovú jednotku.
      2. reklamácia: opať vada bluetooth - Vaše zariadenie bolo vymenené za novú servisnú swapovú jednotku .
      3. reklamácia: problémy s GPS a hovorom: - oprava bola zamietnutá priamo výrobcom Apple, ktorý citujem: "zariadenie komplexne diagnostikoval za použitia výrobných nastavení" a Vami udávané vady sa na zariadení neprejavili.

      Zariadenie sme nad rámec opravy v servisnom stredisku pre správnosť vyjadrenia zdiagnostikovali osobne aj my s rovnakým zistením.

      Náklady spojené s uznanou reklamáciou zariadenia Vám radi preplatíme, stačí o ne požiadať a doložiť účtenku z pošty.


      Vaše reklamácie boli vybavené za nasledovné časy:
      1. reklamácia: 20 dní
      2. reklamácia: 18 dní
      3. reklamácia: 13 dní

      Nárok na odstupenie od zmluvy Vám podľa zákona nevznikol a zariadenie Vám bolo odoslané späť bez opravy.

      Ak máte aj napriek tomu pocit, že ste v nepráve, možete sa samozrejme obrátiť na akýkoľvek kontrolný orgán (počnúc podporou Apple care, ktorá stanovisko vydala).

      Ako predajca sme si splnili všetky zákonné povinnosti.

      Uisťujem Vás, že žiaden z Vami spomínaných eshopov nekoná pri vybavovaní reklamácii inak a stanovisko servisu by bolo rovnaké, pretože zasielajú zariadenia do rovnakého servisného strediska.

      Naopak , naše reklamačné oddelenie vybavuje reklamácie nad rámec zákona a ku každej reklamácii pristupuje osobitne dôkladne. Každé jedno zariadenie, ktoré sa vráti z opravy z autorizovaného servisného strediska komplexne otestujeme a v prípade neodstránenej, alebo inej zistenej vady, zasialame zariadenie späť na opätovnú reklamáciu, aby koncový zákazník nedostal späť zariadenie s vadou.


      S pozdravom
      iMobily.eu

    • Délka reklamace možná byla 20, 18 a 13 dní. Já ovšem počítám celkový čas bez telefonu (+ pošta).
      A je strašně zajímavé, že první dvě reklamace byly v pohodě uznané, ale u třetí reklamace, kdy už má zákazník nárok na vrácení peněz, je telefon v pořádku? Kdyby byl telefon funkční, asi bych ho na reklamaci třikrát neposílala... Škoda slov. Doufám, že už nikdo neudělá stejnou chybu a neobjedná si odsud.

    • Dobrý deň,
      zopakujem, čo som uviedol vyššie: sme predajca, nie servis. Zariadenie je výrobkom spoločnosti Apple, nie výrobkom spoločnosti iMobily.eu. Ako predajca zariadenie neopravujeme, neposudzujeme, ale zasielame do autorizovaného servisu a ten rozhoduje, ako bude reklamácia vybavená na základe reklamačných podmienok výrobcu. Vo Vašom prípade Vám servis 2x vymenil zaraidenie a tretí krát sa Vada neprejavila po uvedení zariadenia do továrenských nastavení.

      Podľa Vás by mal predajca okamžite vrátiť peniaze každému zákaznikovi, ktorý reklamuje zariadenie tretí krát, inač je predajca automaticky podvodník?! Veríme, že si nezainteresované strany spravia vlastný názor.

      Dĺžka reklamácie je počítaná od dátumu, kedy ste zariadenie odoslali Vy k nám, po deň, kedy sme zariadenie odoslali my k Vám.


      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Jsem studentka a každá koruna se mi hodí, tudíž nízké ceny eshopu pro mě byly velmi lákavé, avšak vzhledem k některým negativním recenzím jsem měla strach zde nakoupit. Na základě dobré zkušenosti mé kamarádky, jsem svůj strach překonala, a objednala jsem si nový Iphone u iMobily.eu a jsem spokojená. Do emailu mi přišly celkem tři aktualizace ohledně objednávky, tudíž jsem věděla, jak je na tom. V pondělí jsem objednala, v úterý bylo zboží předáno PPL a ve středu jsem objednávku měla doma. Balíček hezky zabalený a nepoškozený. Telefon v naprostém pořádku. Určitě zde znovu nakoupím.

    • Dobrý deň, sme radi, že ste s naším eshopom spokojný. Taktiež ďakujeme za pozitívny príspevok do diskusie.

      S pozdravom
      iMobily.eu

  • Když jsem si tu četla ty komentáře, tak jsem dostala strach a chtěla zrušit mou objednávku, ale nakonec jsem to nechala tak jak to je. V pátek jsem si u iMobily.eu objednala telefon a dneska v úterý mi přišel. Vypadá to, že vše funguje, nakonec jsem ráda že jsem objednávku nezrušila. (jen musíte počítat s tím, že pokud si koupíte z této stránky mobil, tak vám přijde UK nabiječka) Chápu že některým přišlo poškozené zboží apod. ale pokud si budete číst diskuze u ostatních obchodů jako třeba Alza atd, tak ty diskuze budou podobné. Hold ne vždycky něco přijde v pořádku, to se může stát všude.