Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • imobily.eu mě donutily k založení účtu a mému historicky prvnímu napsání recenze. V úterý jsem si objednala telefon a protože jsem na něj spěchala, chtěla jsem si být jistá, že mi dojde včas. Zavolala jsem proto na linku a operátor mi oznámil, že mi telefon určitě doručí do dvou dnů. Zaručil se mi. Dnes je onen druhý den a telefon podle DHL trackingu leží teprve v prvním depu...

  • Dobrý den,
    Smím se zeptat, zda doporučujete obchod iMobil.eu, zda je zboží v pořádku a popřípadě, jak je to s reklamací koupeného zboží, pokud má CZ distribuci. Děkuji :)

    • Velice špatně. Nejsem schopna od firmy dostat reklama ný telefon již téměř 60 den. Reakce 0, nejsou schopni žádného přístupu k zákazníkovi. Nic nevědí, pořad se odkazují na systémy, dopravce, atd. Pokud telefon potřebujete reklamovat, je to malér.

    • Dobry den , neevidujeme vaše meno v objednavkach , neevidujeme vami popisovaný problém , vieme sa na to pozrieť len vtedy , ak doložite čislo objednavky , pokial chcete reálnu pomoc nemal by to pre vas byť žiaden problém , urobime všetko aby ste bola spokojná , ďakujeme a prajeme pekne sviatky , iMobily.eu

  • Zdravím všechny, chci zde jenom zmínít svoji recenzi. Po neúspěšné a velmi nepříjemné objednávce ze stránky, kterou rozhodně nedoporučuji. www.nejlektro.com. jsem přišel o dost peněz, jelikož se jednalo o podvod.

    Nicméně jsem potřeboval dárek a to iPhone 8, tudíž jsem přes imobily.eu-cz. znovu objednal tento telefon. Objednávku jsem vyřídil v pátek dopoledne, do hodiny mi dali vědět, že je zboží odesláno směr PPL parcel shop Olomouc-Terno, platba při převzetí. Dnes v sobotu tj. 24.11.2018 mi byla doručena zásilka do 12:00 hod. Mobil přišel, vše proběhlo v pořádku. Jsem velmi spokojen jak se způsobem dodání, jednání, i cenou!!

    Doporučuji!

  • Vše ok!!!Zboží příšlo do 2 dnu tak jak bylo slíbeno :)
    Doporučuji!!!!!!!!!!!!!!!

  • Super obchod! Dodání hned druhy den! Super ceny

  • Koupil jsem zde iphone SE. Koupě a komunikace bez problémů. Vcelku šok byl, když jsem dostal zprávu, že balíček bude PPL doručen do 24 hodin. NEBYL, PPL se neomluvila, lhala do protokolu s tím, že jsem si přál posunout termín a mobil doručili o 2 dny později tak, že jej položili bez předání před vchod rodinného domu !!! v průtrži mračen (musím uznat, že jejich obal to vydržel).

    Proč vidím problém u e-shopu? V balení byl adaptér neurčený pro EU - nejspíše to byl výrobek pro Čínu či Japonsko - a k němu od e-shopu přiložený neoriginální černý adaptér. Jak pěst na oko. Tento fakt mne vede k tomu, že pochybuji, zda bude funkční LTE či 3G datové přenosy - v takovém případě budu mobil reklamovat (ne vracet). Přístup eshopu však již dnes považuji za chybu.

    • pardon - zástrčka mohla být i US - ale na pochybnostech funkčnosti LTE to nic nemění

  • Absolutní nespokojenost. Byl mi zaslán jiný mobil, než jsem si objednala s tím, že mi bylo řečeno, že mobily jsou úplně stejné. Což samozřejmě nebyla pravda. Lišily se jak výbavou, tak cenou. Nikdo mě nebyl schopný informovat, že se mi rozhodli zaslat jiný mobil a ještě mi strhli plnou výši peněz za mobil, který mi vlastně ani neposlali. Arogantní jednání. Rozhodně obchod nedoporučuji!

  • Devět měsíců stráví za mřížemi majitel agentury PromoSalento, která za úplatu nabízela falešné recenze na portálu Tripadvisor. Provozovatelé si mohli tímto způsobem uměle vylepšit obraz svých podniků na internetu. Jedná se o přelomový rozsudek v EU, který bude sloužit i v ostatních případech.

  • Dobrý den, nechápu tady ty negativní komentáře. Přítel pro mně zde objednal telefon a všechno naprosto v pořádku. Moje staré HTCčko se pokazilo a tak mi nezbylo, než koupit telefon nový. Potřebuji ho do práce, na zábavu, volání atd. A tak jsme spolu s přítelem vybrali Sony Xperia XZ Premium. Je to pěkný a výkonný přístroj. Na moje malé ruce trochu větší, ale jistě si zvyknu. Mám i pouzdro. A navíc ta skvělá cena. Necelých 10.000 Kč. A vůbec mi nevadí že je to EU distribuce. Vše je naprosto O.K. V pátek jsme objednali a zaplatili. V pondělí přítelovi přišla sms s tím, že zboží bylo vyexpedováno a předáno dopravci. A včera (tj. 4.9.2018) mobil byl doručen a já už ho mám dnes tady s semnou v práci a mobil šlape, jako hodinky. Takže se určitě nenechte odradit tady těmi negativními komentáři. Obchod imobily.eu doporučuji.

    • :))) Vtipné. Působí to opravdu věrohodně.

  • koupil jsem telefon Samsung S 9 plus, vše v pohodě, do 3 dnů doma, reagují na dotaz po emailu, prostě OK zatím, doporučuji

  • Stránky mají, zdá se, všechny náležitosti. Také objednávka probíhala jako u každého normálního eshopu. Po přečtení recenzí jsem se ale rozhodl objednávku zrušit. Problém s tím nebyl, prodejce komunikoval a částku vrátil.

    Ať už je to s tímhle obchodem jakkoliv a recenze ať už píše kdokoliv, platit převodem by se jednou nemuselo vyplatit. Bez možnosti platby kartou, nebo místa kam telefon přijít reklamovat, bych doporučil lákavě výhodné ceny nechat být a poohlédnout se jinde.

  • Musím se připojit ke kladné recenzi a nechápu co to tu píšou lidi za nesmysli... Já si objednala samsung s8 a bohužel se na něm projevila výrobní vada. Telefon jsem poslala na reklamaci a během celé doby která byla pod dvacet dní i s vrácením se mnou komunikovali neustále i když jsem opravdu psala a to každou chvilku jak to vypadá s telefonem. Po vyřízení reklamace ještě volali aby mi oznámili co s telefonem bylo.... opravdu nemůžu pochopit jak někdo může psát takové věci asi konkurence nemá nic jiného na práci no při jejich cenách se ani nedivím...

  • tak musím napsat kladnou recenzi ohledně vrácení peněz, po přečtení zdejší diskuze jsme měli opravdu obavy, ale teda obchod předčil všechna naše očekávání, majitel komunikoval s manželem opravdu špičkově, v pátek odeslán telefon zpět, na slovensko a už v pondělí majitel volal a posílal screen že vrací peníze! a dnes v uterý tj. 2 pracovní dny od odeslání mám peníze na účtě!!! jednalo se o odstoupení od smlouvy ne o reklamaci.

  • Nákup a dodání proběhlo v pořádku. Problémy nastaly při reklamaci. Měsíc nám nikdo neodpovídá na maily.
    Telefon jsme jim poslali dle jejich podmínek i s reklamačním formulářem, ale stejně je to bez jakékoli odezvy z jejich strany.
    Teď nemáme ani mobil, ani peníze.

    • Tohle jsem psal v pondělí, ve čtvrtek přišel opravený mobil. Vše funguje. Jen ta kominukace by mohla být lepší. Děkuji

  • Vrátili někomu peníze? než jim pošlu zpátky ten nový "apple certifed pro-owned" telefon? takhle si furt říkám že mám alespon něco, ale brečim jen vidim tu krabičku...

    • Nám po měsíci ani nedali vědět jak reklamaci řeší. Po zkušenostech nych si ten mobil radši nechal a neposílal ho tam.

  • Nákup proběhl v pořádku, ale reklamace už ne.

    Reklamoval jsem samsung za nemalé peníze a nikdo neodpovídá na email, nikdo mi nic nenapsal a reklamační lhůta už končí a nemám jedinou odpověď.
    Telefon taky nemám, prostě nic.

    Nemám telefon, nemám peníze, nemám odpověď...
    Rozhodně nedoporučuji.

    • chci se zeptat jestli ste to vyřešil? Chci si koupit mobil ale jak vidím ty diskuze, tak asi v tomhle obchodě ne nebo jo?

    • V zadnem. Kupujte u operatora.

  • Zboží je objednával v momentě kdy bylo uváděno skladem.Po deseti dnech jsem byl informován,že zboží je vyprodané a nejbližší době nebude k dispozici.

    Nabízejí zboží které vůbec nemají a nadále je prezentováno na webshopu jako skladem.

    Objednávku jsem stornoval a obrátil se na důvěryhodnější obchod.

    NEDOPORUČUJI

  • Je podivné,že tento prodejce stále vystupuje jako dobrý obchodník,přitom se k ničemu neumí a nechce vyjádřit, neodpovídá na emailovou korespondenci a úmyslně protahuje reklamace za které následně nevrací peníze.

    Prodejce by se měl k zákazníkům kteří od něj kupují zboží chovat vstřícně už jen proto,jaké šunty prodává.
    To je můj případ,reklamace neuznaná, telefon je na vyhození a já naštvaný.

    Doporučuji nejdřív sledovat co o obchodu píší nespokojení zákazníci, ti spokojení jsou budou nějací zaplacení spisovatelé.

    • Je podivné, že když jsem tady před rokem objednával telefon za nemalé peníze tak jsem dostal odpověď na email do 20 minut:)

  • Vy buďte moc moc rádi, že se nikdo zatím nehrabe v tom, jak taháte nezdaněný mobily v rámci schengenu na Slovensko, s intrastatem si vytíráte prdel a berete to jako by schengen znamenal že si přes hranice můžete vozit co chcete a nikam to nehlásit. Jak to máte s DPH v ČR i na Slovensku netřeba popisovat.

    Jestli si myslíte, že se před orgány ČR skryjete pomocí série firem, tak jste dost naivní. Velmi snadno jde dohledat, co jste zejména přes DHL dodali s fakturací firmy iMobily s.r.o. do ČR v roce 2017 a jak to bylo s DPH, oba víme. To že jste si pak narychlo na začátku letošního roku změnili DORPEX na iMobily.eu s.r.o., abyste měli DIČ, české orgány neoklame a klidně se půjde několik let zpětně. Jaká bude další přípona .eu-cz...?

    I téma obou Uniq můžeme ještě otevřít. Nejmíň 8 vašich zákazníků se podepíše pod oznámení za to, jak jste vyjebali s reklamacema a že ta firma srala na DPH ještě víc než na reklamace, otevřeme v té souvislosti.

    Nenechte se zmást tím, že se nikomu nedíváte očí. Neviditelní na netu nejste. Jen ještě chvíli serte a na přeshraniční zločinecký skupině v podání Tejgi, Kurták, Terezka a vlastně i paní Tejgiová a další se začne pracovat.

    Jestli chcete přejít ze stávající fáze, kdy okopáváte kotníky do vyššího levelu, tak spustíme na Slovensku akci, při který se nebudete stačit divit. Spis na vaši partu už má 384 stran zajímavého čtení. Vaše tlupa se u nás nazývá organizovaná skupina :-D

    A protože víme jak rádi měníte převleky, tak jestli nás od této chvíle štípne komár, budeme to brát, že tu válku chcete vést a budeme to brát, že jsme na tahu.

  • S obchodem iMobily.eu nejsem spokojená,protože jeho chybou jsem neobdržela objednané zboží.

    Dlouho jsem čekala na objednané zboží a tak jsem nakonec zavolala do obchodu a zeptala se na stav mé objednávky. Dozvěděla jsem se,že zboží nemají na skladě,nechápu proč inzerují co nemají.Prodejce se ani neobtěžoval mne předem o situaci informovat.Nevím jak dlouho bych asi čekala,nebýt toho že jsem zakázku urgovala.

    Nemají přehled o skladových zásobách nebo mylně informují zákazníka.