Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechali jste si zaplatit dobírku a přitom zboží s dobírkou nešlo vyzvednout. Jsem těžce nemocná a kdyby každý obchod jednal tak jako Vy, neměla bych k jídlu, natož na vánoce, vůbec nic

    Reakce obchodu iKoloniál

    Velice nás mrzí Vaše nespokojenost. Bohužel objednávku musíme poslat tam, kam si zákazník vybere (27218: Kladno AlzaBox nám. JM OD Rozdělov). Pokud zákazník nezaplatí zboží předem, musíme poslat s „Dobírkou“, což je u přepravních společností zpoplatněno. Placení zboží na dobírku není složité, v „AlzaBoxech" je možné kartou. Bohužel veškeré zbytečné náklady na dopravu, tam a zpět, jsme museli uhradit my.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nepříjemnost při dodání. Objednala jsem na Balíkovnu a balík přišel na Balíkovna-box a platbu nechtěli hotově a ani kartou. Jenom on-line. Tato platba se mi nelíbí, proto jsem balík nepřevzala.

    Reakce obchodu iKoloniál

    Dobrý den, je nám opravdu líto, že jste byla nespokojena s místem dodání, ale musíme balík poslat, tam kam si zvolíte, což bylo toto místo: (59404: Velké Meziříčí BOX OX Point pošta Pošt.). Že se v BOXech dá platit pouze on-line já bohužel neovlivním, to je věc České pošty. S přátelským pozdravem Roman Rossi.