Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Design krásný, ale i když je konvice v e-shopu popsána jako z nerezu a plastu, celý vnitřek konvice není nerezový, ale plastový, nerezové je pouze dno. Tuto skutečnost jsem bohužel zjistila, až když jsem do konvice nalila vodu: Vodu jsem hned vylila, utřela a konvici jsem neprodleně druhý den odeslala zpět. Konvici mi však e-shop vrátil zpět, neboť jsem nakupovala na firmu a dle názoru e-shopu již konvice byla použitá. Tím, že jsem nakupovala na firmu, e-shop nemá povinnost vratku akceptovat, navíc, jak mi sdělil zástupce firmy, tam již jednu vrácenou konvici mají...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velice zklamaná jednáním tohoto e-shopu. Na mou poslední objednávku jsem místo poděkování obdržela velice netaktní e-mail, ve kterém jsem byla osočena, že příliš mnoho zboží vracím. Pakliže má obchod možnost vrácení zboží ve svých obchodních podmínkách a navíc si kupující náklady spojené s vrácením zboží hradí sám, pak nerozumím tomu, proč to vůbec někdo řeší a ještě takovou formou. Ano, někdy si objednám zboží v několika barevných variantách a ty, které se mi nehodí, vrátím. Ale to je zkrátka z toho důvodu, že na fotce v e-shopu některé zboží, co se barvy a materiálu týče, vypadá jinak než v reálu. A pokud chci mít doma vše hezky sladěné a do kamenného obchodu se nedostanu, pak jinou možnost nemám. Ostatně si myslím, že je toto problém všech e-shopů, ať už s bytovými doplňky nebo třeba s oblečením. Nikdy jsem se ale nesetkala s takto nezdvořilou reakcí, navíc od jednoho z majitelů, jak jsem posléze zjistila. V obchodě, kde si neváží každého zákazníka, já už tedy nikdy více nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    Má první skusenost s tímto obchodem /zboží nedorazilo/

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi dorazilo az 2 mesice po objednani
    • Obchod musel byt 3x urgovan ohledne me objednavky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Selhání dopravní služby.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hrozně předražené, zklamání, velikost a materiál výrobku rozhodně neodpovídá ceně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo poškozené a chyběla součástka. Na papírové hvězdě byly fleky, byla pokřivená a chyběla zde propojovací tyčka, která měla být dle návodu součástí balení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Celá objednávka byla rozbita
    • špatně zabalene
    • na e-mail nereaguji, musela jsem volat

    Rozhodne nedoporučuji, objednala jsem si čtyři talíře, které mi přišli totálně rozsekane. Talíře byli zabaleny pouze v jedné vrstvě papíru a krabice byla nedostatečné vyplněna. Na krabice nebyli žádné známky poškození.

    Reakce obchodu FANTAZIE - bytové doplňky

    Dobrý den, paní Szentkiralyi,
    dobropis jsme vám vystavili půl hodiny poté, co jste nás emailem informovala o tom, že jste od dopravce přebrala zásilku se zcela rozbitými talíři. Každý talíř byl zabalený do bublinkové fólie a papíru, při obvyklém zacházení by se jim nic nemělo stát. Chápeme Vaše roztrpčení, nicméně informace o způsobu zabalení a o nereagování na váš email se nezakládá na pravdě. Fantazie

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Stejné zboží je jinde levnější
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ilistracni obrazek neodpovidal vyrobku. Firma se k tomu stavi tak, ze to neni jejich problem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Reklamace zboží pouze do 24h od vyzvednutí zásilky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kvalita rámečku na fotky vs. jeho cena je hodně tristní. Už bych zde nenakoupila, podle mě absolutně předražené ...

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velký výběr
    • Zbytečně hodně balících materiálů, krabice je 10x větší než objednané zboží
    • U jednoho zboží mi spletli vůni, když jsem požádala o výměnu, řekli že mohou poskytnout slevu na příští nákup, protože ta výměna by mi vyšla dražší než samotné zboží … Chyba obchodu, ale za výměnu musí platit poštovné zákazník? Neuvěřitelný klientský servis
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno před týdnem a z e-shopu kromě klasického potvrzovacího e-mailu žádná informace o tom, kdy zboží pošlou (třeba ani o tom, že zboží nen skladem). Snad se tedy zboží za skoro 6 tisíc brzy dočkám!

    Reakce obchodu FANTAZIE - bytové doplňky

    Dobrý den, omlouváme se, ale u Vašeho zboží bylo na eshopu uvedeno, že zboží není skladem a předpokládaný termín doručení jsou 3 týdny. Termín vždy prověřujeme u výrobce a informujeme zákazníka, pokud je dodací lhůta delší než je uvedeno na eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • Zbozi zaplaceno, nedodano.

    Zbozi objednáno 25.6.2021, zaplaceno, termín dodani 3-4 tydny, zadna komunikace od prodejce, po 9 týdnech stale nic. Doufam ve vraceni penez.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo zabaleno ledabyle v 10x větší bedně plné zmuchlaných papírů.Nicméně přišlo v pořádku(nerozbytný materiál).
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobrá komunikace
    • nedodržení doby dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel, zatím nemám co hodnotit. Přišla mi od vás zpráva, že zboží dostanu do 4 týdnů. To ale až po té, co jsem zaplatila. Myslím, že ve vztahu k zákazníkovi to není korektní.

    Již z minulosti mám s vámi jednu negativní zkušenost, tam jsem ovšem dopředu nezaplatila, takže mi nevadilo, že jste se ani neozvali. Teď si to budu muset pohlídat.

    Reakce obchodu FANTAZIE - bytové doplňky

    Dobrý den,
    při objednání na kartě výrobku máte informaci, že zboží není skladem a dodání je do 4 týdnů.
    Fantazie

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvalitní výrobek vyštíplé rohy - China