Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali jiné kapsle do myčky, sice stejnou značku, ale méně kvalitní. Po dohodě, abychom nemuseli zboží vracet, jsme se domluvili na vrácení rozdílu. Ale nemění to na věci to, že bychom si tyto kapsle nekoupili. Jelikož nejsou tak kvalitní, jak jsme chtěli a dají se sehnat za nižší cenu, než jsme je koupili.

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den paní Malecká,

    děkujeme za recenzi, která nás však mrzí, Váš případ jsme obratem vyřešili,dle společné domluvy. Výměnu zboží jste nepreferovala.

    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Doba použitelnosti je příliš blízko. Vyprší za pouhé 4 měsíce, i když cena je o něco levnější a uvnitř by neměly být žádné připomenutí.

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den,
    případnou krátkou expiraci uvádíme vždy v popisku produktu.
    Děkujeme a přejeme fajn večer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Objednávku jsem zaplatila, ale nedorazila, takže nemám ani produkt a ani peníze. Nikdo mi neodpovídá na e-maily a telefon padá do hlasovky.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • zboží mi přešlo v poškozeném neoriginálním obalu

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, jelikož mezi naše dodavatele patří pouze nadnárodní korporace (výrobci, majitele licencí) není možné, aby Vám přišlo zboží v neoriginálním obalu. K poškození zřejmě došlo u dopravce, kterého na situaci upozorníme.
    Vojtěch Král, majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kendamil jen v krabici bez výplně, promáčklé plechovky... tak zfušované balení jsem snad nikdy neviděl.
    • Zboží bylo na Rohlíku za den ve slevě o 30Kč/kus levnější
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dělal jsem objednávku před dokončením byla 5177kc po dokončení cca 7200kc. Psal jsem jim e-mail nikdo nereagoval
    • Nedoporucuji
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nejlepší ceny
    • dorazilo mi jiné, než objednané zboží (místo kojenecké výživy Kendamil, dorazil Nutrilon)
    • i po týdnu obchod stále neodpověděl na email

    Naneštěstí dorazilo něco jiného než co jsem objednal (a zaplatil a mám na faktuře). Nicméně protože místo jednoho počátečního kojeneckého mléka dorazilo obdobné (ikdyž levnější a jiné značky), takže se mi nechce ztrácet čas s vracením zásilky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka (dětský nutrilon) dorazila celkem rychle na výdejní místo. Bohužel tam dorazil balík otevřený a v něm uložené zboží bylo poškozené (protrhnuté balení). Balíček jsem si nepřebral, zboží nafotil a nechal jej poslat zpět. Ten samý den jsem psal do obchodu email s tím, že o zboží mám stále zájem, popsal jim problém, přiložil fotodokumentaci.

    Bohužel do dnešního dne (cca týden) žádná odpověď na email, zboží nic ..

    Za poškozené zboží nejspíš může dopravce, ale očekával bych alespoň odpověď ..

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlé odeslání
    • Zboží sice dorazilo rychle, ale nebylo dobře zabaleno, nebyl použit žádný obalový materiál, který by plechovky ochránil před deformací při přepravě
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nekomunikace ze strany obchodníka
    • Neúplná objednávka

    Objednávka mi byla doručena neúplná. Na e-mail ani telefonáty obchodník nereaguje. Objednávka byla předem zaplacena, platbu jsem reklamovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nebyl mi doručen doklad pro případnou reklamaci. Píší doprava zdarma,přesto jsem dopravu platila.

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den paní Hiršová,

    případný reklamační formulář naleznete na našich stránkách. Případná doprava zdarma je na výdejní místa zásilkovny.

    Děkujeme a přejeme fajn den

    Vojta majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilkovna vrátila zboží obchodu kvůli nadlimitním rozměrům, s tím že mi doporučují kontaktovat obchod. Na uvedeném telefonu je jen hlasová schránka a obchod na e-mail nereaguje. Objednávka byla předem zaplacena, platbu jsem reklamoval. Na Heuréce je ověřeným obchodem, ale NEODPOVÍDÁ SKUTEČNOSTI!!!

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod jako takový špatný není. Mají dobré ceny. Nicméně zásilkovna od 16.12. zboží nedoručila a stále drží zboží v depu, což vidíme v trasování zásilky. Celkově i během roku jsme se zásilkovnou silně nespokojení. Zboží neustále doručují mezi 2-3 týdny byť obchod garantuje pár dní.

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den paní Velková,

    děkujeme za důvěru a námět k vylepšení dopravních metod směrem k zákazníkovi, na jejichž rozšíření začneme pracovat hned po novém roce. Objednávku vytvořenou po 18:00 jsme předali dopravci hned druhý den, z naší strany bylo vše dodrženo, za dopravce se omlouváme a vzniklou situaci s ním budeme řešit.

    Děkujeme a přejeme fajn den
    Vojtěch Král, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé doručení
    • Jednání
    • Ceny
    • Zasláno jiné zboží (vložky do bot Scholl dámské místo pánských)

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den,

    omlouváme se za chybu v expedici, ke které bohužel došlo vlivem sezonního vytížení.

    Vojtěch Král, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Produkkt nemohu hodnotit, nyní jsem s léčbou na začátku.
    Nemožnost platby kartou je velká nevýhoda .

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den,

    mrzí nás 30% hodnocení z důvodu nemožnosti platby kartou, za kterou si dopravní společnosti strhávají nemalé procento z transakce.

    Jelikož nejste sama, kdo na toto upozorňuje, tak jsme se rozhodli, že platbu kartou u dopravců povolíme.

    Vojtěch Král majitel obchodu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Není uveden telefonický kontakt. Lze komunikovat pouze elektronicky. Tedy dva dny čekám na odpověď. A dvakrát už jsem žádala o zaslání náhradního dokladu. Zatím nedorazil.

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den paní Krýzlová,

    telefon je uveden v zápatí v pravém horním rohu vedle emailové adresy. Doklad se odesílá automaticky v okamžiku, kdy zboží předáváme dopravci.

    Omlouváme se za chybu možného výpadku a přejeme fajn den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • podvodné jednání
    • extrémně dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu idrogerie.eu

    Dobrý den,
    omlouváme se za extrémně dlouhou dobu dodání z důvodu Vánočních svátků a víkendu. V průměru expedujeme do 24 hodin a to i v neděli.
    S přáním pohodového dne
    Vojtěch Král, majitel obchodu