Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • I když bylo zboží označeno, že je skladem, čekáme celý týden na dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání zboží, přišlo pouze automatické potvrzení a od té doby nic. Zkoušel jsem několikrát volat v čem je problém a komunikace je na absolutní nule.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zdánlivě levné zboží
    • u levnějších nákupů nižší cenu krutě kompenzují vysokými náklady na dopravu

    Potřeboval jsem několikagramový díl, jejich doprava kurýrem ovšem byla dražší než ten díl, požádal jsem slušně o zaslání poštou nějakým dopisem při platbě předem, aby se neřešily žádné dobírky, neobtěžovali se ani odpovědět na e-mail. O malé zákazníky zřejmě nemají zájem. Že malý zákazník může být příště velkým při dobré zkušenosti nebo že je může doporučit svým znánmm a kamarádům, to evidentně nevnímají.

  • Zboží stále nedodáno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží,které prezentujete ,že je skladem,tak nemáte,po třech dnech od objednávky nabídnete náhradní řešení a opět se nic neděje.Začínám si myslet,že prodáváte pouze obrázky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedoručené zboží

    hodnocení zboží před jeho doručením

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • náhradní díly pro elektrokoloběžky jsou předražené - jedna brzdová destička 350 Kč, obvykle stojí jeden pár destiček max. 150,- Kč, na ibob.cz je to 700,- !!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ze dne 5.1.2023, nebyla zatím ani odeslána, s obchodem se nelze telefonicky spojit

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízet zboží, které není skladem a ihned k odeslání, ale u dodavatele, popírá obchod svůj předmět podnikání - prodej zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dávno zaplaceno, zboží nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dobrá cena
    • Špatná komunikace
    • Zboží skladem připraveno k osobnímu vyzvednutí až za 4 pracovní dny
    • Žádný potvrzující email s informací kde přesně a od kdy do kdy lze zboží vyzvednout. Pouze tel kontakt s výzvou k možnému vyzvednutí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani zpráva o tom,či dorazila platba ani po deseti dnech...komunikace žádná :( Opravdu nevím,jak je možné,že dotazník spokojenosti dorazil bez problémů a zda mohu někomu toto doporučit!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia - ani telefonicky ani Email, pri prepočte ceny objednávky na € prepočítali kurzom 16 Kč za Euro.
    Vôbec neofporúčam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvalita tašky je dobra
    • Originální taška Bohman není podle rozměry který má elektro koloběžka. Tím pádem taška se nezavírá!
    • Doručení mělo být v pondělí doručili to až ve středu.
    • Dopravní krabice v kterých byl boží byla úplně zmuchlaná a vypadala, jako by na ní někdo tančil!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto špatná komunikace

    Objednané zboží nedorazilo a prodejce přestal naprosto komunikovat (nebere telefon a na emaily neodpovídá).

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ochotné jednání
    • zboží nedorazilo v dohodnutem termínu, pry se stala chyba ve skladu, ovšem i tuto informaci jsem zjistil až když se volal v den, kdy to mělo původně dorazit
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po potvrzení objednávky prodávajícím mi bylo oznámeno že
    • zboží není skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • inzerované zboží není k dispozici
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze vyprodávají staré věci...takže obvykle narazíte na zboží co dávno nemají a nabízí Vám samozřejmě dražší alternativu....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo doručeno a obchod nereaguje