Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše proběhlo OK.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení objednávky, po platbě okamžité odeslání zboží

    okamžité vyřízení objednávky

    Reakce obchodu i-samoška

    Děkujeme za krásnou recenzi, moc si toho vážíme.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • 100 %

    • Doporučuji

    Vše skvělé: rychlé doručení i výběr kvalitních produktů.

  • 100 %

    • Rychlé dodání
    • Ceny

    Velká spokojenost, objednám i příště. :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super nabídka výrobků, velká spokojenost.

    Reakce obchodu i-samoška

    Děkujeme za krásnou recenzi, moc si toho vážíme.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Svestky s plisni a obchod rika, ze si muzu zaplatit test za 1500Kc!

    Reakce obchodu i-samoška

    Vážená paní Morávková,
    po našem telefonátu jsme čekali, že se ohradíte i zde na Heurece. Nebudu reagovat jinak, než už jsem reagovala při našem hovoru.

    To, co zde píšete, není úplná pravda, proto bych to chtěla uvést opět na pravou míru.

    Volala jste mi, že máte plesnivé švestky. Já reagovala tak, že se nemusí jednat o plíseň, ale o vysrážený cukr z tohoto ovoce, což se u přírodních nesířených produktů běžně stává a není to na závadu. Vy jste si trvala na svém. Já Vám věřit mohu, ale také nemusím. Takže jsem Vám navrhla toto řešení: švestky pošleme do nezávislé laboratoře (do takové, kde se provádějí všechny testy na BIO potraviny, protože i švestky, které jste si objednala byly v BIO kvalitě) a pokud se ukáže, že švestky jsou opravdu plesnivé, vrátíme Vám za ně plnou částku a náklady na laboratoř zaplatíme my. Jakmile by se ale prokázalo, že švestky plesnivé nejsou, všechny vzniklé náklady byste musela uhradit Vy.

    Toto řešení se Vám nelíbilo, což nevím proč, když jste byla tak moc přesvědčená o tom, že prodáváme zboží s plísní – mohla jste v takovém případě pouze vydělat.

    Doufáme, že už si od nás nikdy nenakoupíte.

    Usměvavý den přeje
    Adéla Matulová, jednatelka firmy

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vždy rychlé a bezproblémové dodání, jsem spokojena.

    Reakce obchodu i-samoška

    Jsme rádi za recenzi i za Vaši spokojenost.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré ceny

    Mně zboží stále nebylo doručeno přesto že bylo psáno, že je skladem . Zboží jsem zaplatila dne 9.4.2024. 13.4 jsem psala e-mail s dotazem na který nikdo nereagoval, za dva dny jsem pak volala. Paní na druhé straně mě požádala o chvilku, že zjistí kde je problém. Ještě týž den mi psala, že jedna mouka kterou jsem objednala bude skladem u dodavatele až v pátek a ptala se jestli mají tedy zboží buďto poslat bez ní nebo budeme čekat. Tak jsem odepsala ať to pošlou tedy bez té jedné mouky a teď jsem ve stavu čekání

    Reakce obchodu i-samoška

    Vážená paní Riedlová,
    mrzí nás, že se Vaše objednávka opozdila. Bohužel, když jste psala tuto recenzi (17. 4.), tak tentýž den byl Váš balíček předán dopravci (přesněji v 15:27).

    Mrzí nás, že tato situace nastala a věříme, že Vaše příští objednávka proběhne bez problémů a odrazí se to i ve Vašem hodnocení zde na Heurece.

    Pěkný zbytek dne,
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    první nákup a spokojenost

    Reakce obchodu i-samoška

    Jsme rádi, že vše proběhlo dle Vašich představ a hned napoprvé. Budeme rádi i za Vaše další nákupy.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ceny na vbraný sortiment
    • Dostupnost

    Reakce obchodu i-samoška

    Děkujeme za recenzi.

    Pro zkvalitnění našich služeb bychom byli rádi, kdybyste nám, pane Kotrlo, řekl více, ať příště získáme 100% hodnocení.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bezproblémové dodání.

    Reakce obchodu i-samoška

    Jsme rádi, že vše proběhlo dle Vašich představ.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem skořici cejlonskou 1 kg. Přišla mi skořice bez označení cejlonská. Označení na nabídce bylo cejlonská. Po telefonickém dotazu mne slečna přesvědčovala, že mi byla zaslána správná skořice. Na obrázku v objednávce byla označena ovšem cejlonská. Nakonec mi bylo přislíben certifikát pravosti skořice. Certifikát přišel, ale bylo to několik let staré všeobecné povrzení, že pochází z Madagastaru. Ani na faktuře, na balíčku a certifikátu se neobjevilo slovo c e j l o n s k á. Takže nevím co mám.

    Reakce obchodu i-samoška

    Vážená paní Smutná,
    cejlonská skořice pochází z Madagaskaru. Pokud jste měla podezření, že vydáváme cejlonskou skořici za čínskou, tak jste si to mohla ověřit právě na obale, protože čínská skořice na Madagaskaru prostě neroste. Takže znova opakuji, že madagaskarská skořice = cejlonská skořice a čínská skořice = skořice z Číny.

    To „potvrzení“ je specifikační list od našeho dodavatele, od kterého bereme pravidelně onu skořici. Nejedná se jen o nějaké „všeobecné potvrzení“, jak zde uvádíte, ale o dokument, který je potřebný třeba do výroby, kde je extrémně důležité vědět přesné vlastnosti produktu.

    Bohužel už nevím, jak jinak Vám mohu tuto věc vysvětlit.

    Usměvavý den přeje
    Adéla Matulová, jednatelka firmy

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Spolehlivost

    Reakce obchodu i-samoška

    Děkujeme za milou recenzi, moc si toho vážíme.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlá doprava
    • Poměrně slusny vyber
    • Ceny

    Vše bez problemu

    Reakce obchodu i-samoška

    Jsme rádi, že vše proběhlo podle Vašich představ a za pozitivní recenzi, moc si toho vážíme.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost
    • Komunikace
    • Kvalita

    Velká spokojenost

    Reakce obchodu i-samoška

    Děkujeme za krásnou recenzi, moc si toho vážíme.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • 100 %

    Jasná komunikace, milý přístup a skvělé produkty. Rád zas nakoupím

    Reakce obchodu i-samoška

    Jsme rádi, že vše proběhlo podle Vašich představ, moc si toho vážíme.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • 100 %

    Jasně dali na stránky, že se bude kvůli Vánocům expedovat později. (hádám, že mají inventuru). Takže skvěle komunikovali, zboží dorazilo v pořádku. Oceňuji upřímnost i ceny

    Reakce obchodu i-samoška

    Děkujeme za pochopení a pozitivní recenzi, moc si toho vážíme.

    Usměvavý den přeje za celou firmu i-samoška
    Adéla Matulová, jednatelka společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách uvádějí :Omezený provoz: Přijaté objednávky od 20. 12. 2023, budou expedovány až od 8. 1. 2024

    což je tedy trochu dlouhá čekací doba :-)

    Reakce obchodu i-samoška

    Vážená paní Onysko,
    Vaše recenze nám přijde dosti zarážející. Ano, na našich stránkách opravdu uvádíme, že se spozdí expedice objednávek, které přišly od 20. 12. 2023 až do 8. 1. 2024. Důvodem je tedy zákonem nařízený fakt, že musíme provést skladové inventury (Zákon 563/1991 Sb. o účetnictví). Naše sklady jsou velké a v takovém případě inventura netrvá hodinu, ale několik dní. Právě z toho důvodu máme na viditelném místě toto upozornění, aby nedošlo k nedorozumněním.

    Jak ale čteme, s tímto faktem jste byla oznámena a i navzdory tomu, že se Vám čekací lhůta nelíbila, jste si u nás zboží objednala. Proč? Abyste mohla poškozovat naši firmu, nebo je za tím jiný důvod? To už se asi nedovíme, protože jsem se Vám osobně dneska snažila dovolat a telefon jste mi nebrala. Zároveň jsem Vám dnes psala e-mail o stavu Vaší objednávky a opět bez odezvy.

    Vaše jednání nám nepřijde férové a i konkurenci přejeme, abyste podobné „manévry“ nepodnikala i u dalších e-shopů a budeme rádi, když si příště objednáte raději jinde.

    Pěkný zbytek dne,
    Adéla Matulová, majitelka firmy