• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu prý skladem ale 3 týdny o objednání zboží nepřišlo. po tel dotazu. jsem se dozvěděl že mám pánovi napsat e-mail a že to prověří že teď nemůže. Tak nevím jak by to bylo dál ale mně už ne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofa, člověk je uhání, obden volá, jak to vypadá. Sami nejsou schopni napsat ani email, že zboží ještě nedorazilo. A po 14 dnech, od objednávky napíší, že ho nemají?
    • Výše poštovného 300Kc je taky neúměrná. Tuto cenu chápu u doručení podlah, ale u doplňků je to masakr.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod mi poslal zboží ,které mi nepatřilo a správné stále nepřišlo . Komunikace zmatená a pouze přes email. Telefonicka komunikace nemožná.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Lživá reklama na akci :lišty zdarma.Týká se pouze objednávek nad 50m,což není nikde uvedeno.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevýhoda v eshopu, a nejen u tohoto, je zkreslení barevné škály nabízených podlah ... Vybrána byla krémová barva k vanilkovo třešňové lince ... dorazila ... ovšem po poležení je podlaha šedá, tedy doslova se "tluče" se vším, co v místnosti máme. Nebyla jsem bohužel u položení, jinak bych to zarazila okamžitě a podladu vrátila. Teď jsem z ní nešťastná ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemožnost se domluvit na objednávce

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprofesionalni chovani jednatele spolecnosti. Podava lzive informace a neprizna svou chybu.

    Jednatel neni korektni a ferovy clovek. Lze a potom se snazi svou chybu hodit na zakaznika. Vyhrozuje a atakuje zakaznika. Hnus. Nikdy vice!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jediné, co můžu uvést, je pěkná internetová prezentace obchodu, proto mě zlákal k nákupu
    • zboží na e-shopu není vůbec skladem, zřejmě je někde u dodavatele
    • dodací lhůta je běžně 14 dní, ale tu se dozvíte až poté, co odešlete objednávku
    • zboží je odesláno, ale u dopravce nevidíte tracking nebo vám číslo zásilky e-shop i-podlahy.cz vůbec nesdělí, protože zboží jde od jejich dodavatele?
    • Při reklamaci, musíte na vlastní náklady obchodu zboží doručit, což při nákupu podlahy, která váží i několik set kilogramů lze velice těžko nebo s velmi vysokými náklady. Pak čekáte na vyřízení údajně podle zákona 30 dní a částku za dopravu vám v případě uznání reklamace vrátí. Obchodu nestačí kompletní fotodokumentace problému k řešení reklamace.

    Nenakupovat!
    V mém případě dorazila paleta s podlahou po 3 týdnech od objednání a to poškozená. Zásilku jsem odmítl převzít.
    Majitel obchodu DEOKORK s.r.o. (i-podlahy) zboží údajně překontroloval podle fotodokumentace z depa Geis a mně přesvědčil, abych ji převzal, že poškozené zboží nahradí. Konečné dodání proběhlo 7.6.2018.
    Největší problém byl v tom, že paleta obsahovala úplně jiný odstín lamel,
    něž-li jsem objednal. Takže byl velký problém vysvětlit, co se vlastně přihodilo. Když to máte ve folii zabalené na paletě, nemáte možnost toto zjistit. Rozhodl jsem se ponechat si tento odstín.
    Náhradní balení správných lamel za rozbité dorazilo a kompletně zničené a opět Geisem.
    Všechno jsem nafotil a poslal obchodu, ale náhradu prý poskytnou pouze pokud na vlastní náklady pošlu zboží zpět. Vlastní svoz neposílají.

    Udělal jsem velkou chybu a už nikdy více i-podlahy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží ještě nepřišlo
    • příšerná komunikace s dopravní firmou, neobdržela jsem žádné trackovací číslo
    • předražená doprava
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to více jak týden a zboží nám stále nepřišlo i když na eshopu je skladem..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • Cena
    • Doba dodani 2 mesice+
    • Skladem neni skladem
    • Lhani behem komunikace

    Obchod lze o dostupnosti a stavu objednavky - doufa, ze kdyz se mu podari dostatecne dlouho vymlouvat, zbozi naskladni, odesle a nikdo nic nepozna.

    Pred nakupem jsem si overil dostupnost zbozi (melo byt skladem), kde mi bylo potvrzeno, ze zbozi je skladem a bude doruceno behem nasledujicich 10 dni. Po objednani jsem kazdy druhy den zjistoval, kdy bude zbozi doruceno (abych zajistil prevzeti) z pocatku byly odpovedi typu "budeme dorucovat v nejblizsich dnech, budeme vas informovat" pozdeji pak "zbozi je predano dopravci, z duvodu jeho velkeho vytizeni jeste nezname datum doruceni". Kdyz zbyvaly posledni dva dny do dohodnuteho terminu doruceni, mi oznamili (na zaklade dalsiho pokusu o zjisteni presneho terminu dodani), ze zbozi neni skladem a budou jej naskladnovat az za cca 3 tydny a pak se mi ozvou. Asi netreba dodavat, ze neozvali.
    -------------------------------------------------------
    6. 3. 2018
    Doplnění 1: Obratem po zveřejnění recenze mi obchodník poslal reakci, že
    recenzi považuje za lživou a vyhrožuje právními důsledky. Nevím kolikrát
    se někdo nechal zastrašit, nicméně faktem je, že jsem od obchodníka dostal do dnešního dne deset emailů. Pět obsahujících lež/nepravdu, dva odeslané automatem a pouze tři pravdivé (jeden s fakturou, druhý s informací o odeslání a třetí cituji: "Zatím bohužel nevíme přesný den." - na dotaz kdy zboží doručí).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Všechno

    Obchod mi zrušil objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi mi prislo poskozeno a vymlouvaji se na prepravni spolecnost a nevzali mi to zpatky ani ve ctrnactidenni lhute na vraceni zbozi takze mam mesic cekat na vyjadreni prepravni spolecnosti Geis u ktere je reklamace proste ZMRDi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech od objednávky žádná odezva z obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo příšerně zabalené, přechodová lišta byla ohlá. Zavádějící informace u podlahových lišt.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • neprofesionální přístup
    • zboží nedorazilo
    • Místo omluvy následovalo arognatní chování

    Ačkoli bylo zboží skladem, informovali mne o dodání za 14 dní. Jelikož jsme kvůli této podlaze pozdrželi rekonstrukci, tak jsem se snažila informovat na průběh mé objednávky. Vše bylo dle firmy v pořádku až do dne, kdy mělo dorazit. Dozvěděla jsem se po e-mailu informaci, že dodavatel nedodal a mám si vybrat jiný vzor. Po této zkušenosti jsem s firmou odmítla dále spolupracovat a odpovědí mi byl další e-mail ohledně toho, jak nemůžou za nespolehlivé dodavatele. Jiný dodavatel dodal levněji za 2dny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes opakované dotazy zboží zatím nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Levnou cenu, ale jen na první pohled.
    • Drahá zásilková služba, která funguje velmi mizerně a pravá ruka tam neví co dělá levá.

    Příště raději nakoupím v jiném obchodě za trochu vyšší cenu, ale za lepší kvalitu služeb mi to stojí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Slušný výběr
    • Skladem neznamená opravdu skladem. Také jsem zjistila, ze naše podlaha je v akci za stejnou cenu již přes rok...

    Za mne teď zklamání. V dnešní době je prodejců hodně - šla jsem jinam a sem se už nevratim. Zboží nebylo skladem jak uváděli a info o této skutečnosti proběhlo stylem "proste nemame"...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Je úplně k ničemu

    Objednal jsem zboží a po dvou týdnech mi přijde hodnocení nákupu a zboží ani nebylo dodáno