Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nákup v pohodli domova prostrednictvim internetových stránek
    • nemůže ověřit kvalitu výrobku

    foto tapeta neměla stejné rozměry!!! obrázek nesedí

    • - Kvalita zboží - šev polštáře je špatně ušity, na jiném místě je polštář roztržený
    • - nekvalitní zboží za vysokou cenu
    • - v plyšovém prostěradle je díra, malá, ale je.

    Vracet to nebudu, protože na další štráchy nemám čas, ale věřte mi, že jsem dost naštvaná a už si u Vás nikdy nic nekoupím ani Vás nedoporučím. Přestože vzory jsou úžasné, kvalita zpracování je pod psa za vysoké ceny

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den Petro,
    je nám líto, že Váš nákup u nás nedopadl dobře. Bohužel vady výrobků se v 1-2% případů skutečně vyskytují a neumíme jim zabránit. Veškeré vady řešíme promptně a "bez štráchů" - od zákazníků si od přijetí reklamace následující pracovní den vyzvedáváme zboží přes PPL (doma nebo v práci) a po přijetí na náš sklad a zadministrování vracíme peníze. Nestojí Vás to ani čas a námahu, nenutíme Vás chodit na poštu, zboží balit, nic. Škoda, že jste nás s problémem nekontaktovala.
    Pokud o takové řešení máte zájem, neváhejte nás kontaktovat a vyřešíme vše k vaší spokojenosti. Děkujeme a přejeme hezký den, Eva - I-LIVING

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá komunikace
    • rychlé dodání
    • přehledné stránky

    dobrý

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den Andy,
    děkujeme za Váš nákup u nás. Píšete, že jste s nákupem spokojená, ale přesto náš obchod nedoporučujete. Pokud je něco, co můžeme zlepšit, budeme moc rádi za zpětnou vazbu :-)
    Děkuji,
    Eva - I-LIVING.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohuzel jsem objednala zbozi,sice prislo,ale nebylo moje,moje mi bylo odeslano znovu,ale do dnesniho dne nemam fakturu a jeste po dovolene budu resit odevzdani toho zbozi,kte jsme si neobjednali,komunikace nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Chybělo lepidlo
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží, inzerované jako "skladem" nebylo doručeno údajně z důvodu, že muselo být teprve objednáno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zobží nedorazilo bez odezvy obchodu

  • zboží dorazilo rychle a v pořádku.
    Bohužel neodpovídalo popisu, materiál tenký, až průhledný, polštář nemá žádné zapínání

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • 1+1 zdarma je zavádějící! Není specifikováno, že jde jen o jednolůžko.

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nebyla spokojena. Pokusíme se na našich stránkách akci 1+1 vysvětlit ještě lépe, aby byla lépe pochopitelná.
    Stále platí naše nabídka, že matrace můžete vrátit a my Vám vrátíme peníze v plné výši. Přejeme hezký zbytek dne! Eva - I-living.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta, obchod mě jen informoval, že objednávka byla přijata, dodnes nemám zboží ano zprávu, zda vůbec bude zboží dodáno. Dokonce uvažuji o zrušení objednávky.

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že s naším obchodem nejste spokojená. Bohužel zvolila jste však produkt, který byl v okamžiku vytvoření Vaší objednávky doručován s dodací dobou 30 dnů. O době dodání informujeme jak přímo u produktu, tak i následně v košíku. Zřejmě jste tento údaj přehlédli. Děkujeme za pochopení a věříme, že nám zachováte přízeň. Hezký den ! Eva, I-LIVING.cz