Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod nedoporčuji

    Poslali povlečení menší,místo 240x220 tak nám přišlo 220x200

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojen. Na Vaše upozornění jsme reagovali obratem a zboží jsme obratem vyměnili na naše náklady. Věřím, že nyní bude všechno v pořádku. Ještě jednou se omlouváme za komplikace. Hezký den, Eva z I-LIVING.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Bohužel až po rozbalení a vyprání povlečení jsem zjistila, že jeden polštář nemá našité patentky na zapínání. U povlečení za 1900,-Kč celkem ,,super,, ze si ho musíte nechat opravit.

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, je nám líto, že mělo zboží výrobní vadu. Bohužel se tak u 1-2% stane. Reklamace řešíme ihned ke spokojenosti zákazníka. Nenašli jsme, že byste u nás reklamaci uplatnila. Prosím dodejte nám podklady a domluvíme se na slevě, výměně nebo vrácení peněz. Děkujeme, Eva z I-LIVING.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dodané povlečení je vyrobeno v Pakistánu, dovoz Holandsko, kvalita katastrofická, už nikdy více, použiji pro psa

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, je nám líto, že Vás povlečení zklamalo. Nepoužité a neprané zboží nám bez problémů můžete do 30 dnů vrátit. Hezký den, Eva z I-LIVING

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlý nákup
    • drží, nepropadne celý pod váhou hlavy
    • předražený čínský šunt

    nelibě vanoucí čínská umělotina, na dotyk nepříjemný laciný povlak, za tu cenu šunt, musel jsem vyměnit povlak, aby se na něm dalo spát, zatím dobře drží, nepropadá se

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste s výrobkem spokojen. Jedná se o náš nejprodávanější polštář, zápach je zpočátku normální, jedná se charakteristickou "vůni" pěny, která vyprchá.
    Zboží můžete bez udání důvodu bez problémů do 30 dnů vrátit.
    Hezký den, Eva Z I-LIVING

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemožno zaplatit zahraniční platební kartou

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jsme nemohli přijmout platbu z karty, která není ze země EU. Platila jste přes platební bránu GOPAY, která skutečně nepovoluje tento typ transakcí a jejich obchodní politika je mimo naši kontrolu. Umožňuje však přepojení na PayPal, Google Pay apod, kde byste mohla zaplatit již bez problémů. Nabízeli jsme Vám alternativně platbu bankovním převodem, ta Vám nevyhovovala. Děkujeme za pochopení. Eva z I-LIVING.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ocenil bych pomoc při nakládání zboží do auta. Zboží Vám hodí za pult a
    pět chlapů sedí a čumí jak velké balíky sunete k autu. Až kolemjdoucí
    člověk viděl jak s tím zápasím a pomohl mi s nakládkou. holt doba je zlá.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákaznice hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • ilustračný obrázok vzhľadu

    Povleceni ako na obrázku mi neprišli presne tie iste polstare prislo iné povleceni teda ilustračný obrázok, na saten moc hreje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo rychle avšak objednaný topper má na sobě známky dlouhého a špatného skladování ( fleky na textilnim obalu topperu)

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zásilka dorazila včas ale velké zklamání jelikož mi bylo zasláno jiné prosteradlo 1ks a druhý ks byl v pořádku.
  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Povlečení, které jsem obdržela, patrně není zbožím první jakosti. Vzor je na rozdíl od obrázku "potrhaný". Není souvislý. Působí lacině...

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, paní Blahová, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že máte se zbožím problémy. Můžete samozřejmě povlečení vrátit, zřejmě jste natrefila na vadný kousek. Reklamace řešíme ihned včetně svozu na naše náklady. Prosím ozvěte se nám na [email protected] a věc s Vámi rádi dořešíme. Eva - I-LIVING.cz

  • objednala a zaplatila jsem dvoje povleceni, dorazilo mi jen JEDNO. resim reklamaci.

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, paní Lucie,
    jak jsem Vám i potvrdili e-mailem, chyba se opravdu stala v expedici a chybějící zboží Vám bylo obratem doposláno. Velice se omlouváme za tyto nepříjemnosti. Věříme, že je nyní vše v pořádku. Hezký den, Eva - I-LIVING

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    S obchodem nebyl problém. S povlečením ano. Za prvé, nevypadá jako na fotografii. Za druhé, na jedné straně jsou dva kazy. S manželkou jsme se domluvili, že to reklamovat nebudeme a kupovat jiné, nebo další povlečení vůbec ne.

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se zbožím byly problémy. Reklamace bez problémů řešíme stažením na naše náklady, zákazník s tím nemá žádné starosti. Pokud máte zájem zboží vrátit, prosím ozvěte se nám. Hezký den, Eva - I-LIVING.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    OBCHOD JE ASI DOBRY,DOPRAVA NIC MOC NEBYLO DORUCENO ZBOZI DOMU,NASTESTI TA KRABICE BYLA LEHKA.....A ZBOZI SE HODI SPIS NA ZIMU A NE NA LETO,....

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, je nám líto, že s našimi externí dopravci máte nepříjemnou zkušenost. Jejich služby bohužel neovlivníme, snažíme se alespoň vybírat ty spolehlivé. Při opakovaných pokusech o doručení se na sebe navíc mohou komplikace nabalit - může dojít třeba k uložení balíku na parcelshopu, pokud Vás nezastihne kurýr v čas doručení na zadané doručovací adrese.
    Pokud zboží nevyhovuje Vašim představám, je možné jej za určitých podmínek dle pokynů na stránkách vrátit (viz sekce "Vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů").
    Přejeme hezký den.

    • Špatně funguje výměna zboží.V balíku není vrácenka ,na zaslání zpět je jiná adresa napsána malým písmem,čehož jsem si nevšimla a balik odeslala zpátky.Platila jsem 200 Kč .Volala jsem do firmy,bylo mi řečeno,ze mi balík přijde zpátky a musím ho poslat znovu.Balik je dost velký,jsem důchodkyně a mám s tím problém.Bojim se ,ze budu znovu platit poštovné.To nemůže firma odeslat sama zásilku na správnou adresu ,než provádět takovýhle kolotoč?To opravdu není dobra služba zákazníkovi.Pužmanová

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, paní Dano, je nám líto, že nejste spokojena s našimi službami. Vrácenku posíláme automaticky e-mailem, do balíku ho netiskneme, snažíme se eliminovat plýtvání papírem. Informace o vrácení zboží naleznete na našich stránkách, adresa pro vrácení je uvedena i na faktuře. Zboží jste opravdu zaslala na nesprávnou adresu. Volala jste k nám na infolinku, kde Vám kolega sdělil, že když nám pošlete číslo balíku a nějaké identifikační údaje, pokusíme se přesměrovat balík k nám. Od té doby jste se již neozvala a této možnosti jste nevyužila. Omlouváme se, ale bez identifikačních údajů Vám nyní s balíčkem pomoct neumíme, vrátí se k Vám a bude potřeba ho zaslat znovu. I přes veškerou snahu od nás. Hezký den, Eva - I-LIVING.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekám již 2týdny na zboží.

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, objednala jste si zboží s dodací dobou 2 až 3 týdny. Dodáno bylo po dvou týdnech. Věříme, že bylo vše v pořádku a že jste delší dodací dobu jen přehlédla. Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod sám o sobě funguje perfektně
    • Doprava prostřednictvím PPL naprostá katastrofa, zboží podupané, řidič nebere telefon, který na něj centrála zasílá smskou jako kontaktní, nezvoní a rovnou odváží na výdej, kde se válí podupané balíčky na zemi. Naprostý hnus. Od PPL již nechci doručit nic!

    Není možné si zde objednat dopravu poštou - balík na poštu.
    Jinak zboží a komunikace obchodu OK.

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, je nám líto, že externí dopravci vrhli špatné světlo na naši společnost. Jejich služby bohužel neovlivníme. Snažíme se vybírat ty spolehlivé. Přesně z tohoto důvodu jsme přestali spolupracovat s Českou poštou, jejich služby byly nejhorší z celého portfolia dopravců. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První objednávka špatně zadaná, zjistila jsem, až při druhém zadávání, že špatně fungují stránky, zadání rozměru se automaticky vrátilo na základní při přidání do obchodu. Nicméně to bych nepovažovala za nějak tragické - chce to lépe kontrolovat před odesláním. Zboží jsem chtěla vrátit a vzít si jiný rozměr. Přístup na infolince v pohodě, když jsme přinesli zcela nepoužité zboží - jen vybalené - bylo nám řečeno, že jsme ho prali a pak dokonce že je to jiný výrobek. Nakupovala jsem zde naposledy.

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, paní Lenko, je nám líto, že jste nebyla spokojená. Zboží objednané omylem běžně měníme nebo za něj vracíme peníze. Bohužel zboží jsme skutečně nemohli vzít zpět. Donesli jste nám zboží, které opravdu vůbec nebylo od nás (s výrobcem uvedeným na chrániči vůbec nespolupracujeme) a navíc bylo prané, s vytahanými gumičkami. Muselo skutečně dojít k nějakému omylu. Děkujeme za pochopení. Hezký den, Eva - I-LIVING.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není možnost zhodnotit kvalitu

    bohužel kvalita neodpovídala popisu

    Reakce obchodu i-living.cz

    Dobrý den, děkujeme za Váš komentář, mrzí nás, že jste nebyla spokojená. Zboží, které se Vám nelíbí, je možné vrátit. U nás dokonce v prodloužené 30-denní lhůtě. Pokud Vám můžeme ještě nějak pomoct, kontaktujte nás prosím. Hezký den, Eva-I-LIVING