Heureka.cz nedoporučuje nákup v tomto obchodě!

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pokud se někdo chce připojit k hromadnému oznámení, bylo mi dnes sděleno:
    Dobrý den, s připojením se k trestnímu oznámení se prosím obraťte, v době od 09:00 do 12.00 h., telefonicky na nprap. Bc. Moniku Sejkorovou (tel. 974859909), která Vám sdělí podrobné informace k možnostem podání oznámení.

  • Neví tu prosím někdo telefoni číslo které je na tuto firmu aktuální.??

  • Objednala jsem ochranný obal na hodinky v prosinci a hned zaplatila.
    Od té doby nic, nefunguje žádný telefon, odeslala jsem už aspoň dvacet emailu a bez reakce.
    Opravdu ZLODĚJI... NE OBJEDNÁVEJTE SI!!!!!
    MĚLI BY SE ZA ŽALOVAT.
    naštěstí obal na hodinky není, tak drahý, ale co čtu bohužel až teď recenze...
    Obohacují se a je to nezakone.

  • Taky jsem naletela. Ale líbit si to nenechám. Už jsem to předala svému pravnikovi.

  • Dobrý den, musím se omluvit za svůj příspěvek před týdnem, neboť mi právě přišla zásilka od společnosti I cell.... IKdyz jsem byla skepticka podle recenzí, které jsem četla až po odeslání platby za zboží, ale zásilku jsem dnes ke svému údivu dostala.....

  • Dobrý den, právě jsem se dozvěděla že zásilka pouzdro za 298,-nedostanu,ze firma je podvod.... No maucta...

  • Číslo na tuto firmu má už soukromá osoba chudáci už jim volalo asi 150 lidí.Ja taky malířka!!!!

  • Zdravím všechny
    6.2 2021 jsem si u tohoto obchodu icell objednal pouzdro na telefon Realme,zaplatil dopředu 298,-Kč
    dlouho se nic nedělo,telefonní číslo neexistující,absloutní nekomunikace na mail.
    Poslal jsem tedy stížnost na Českou obchodní inspekci,a ta firmu kontaktovala
    -Výsledek-objednané pouzdro mi včera 19.3 2021 v pořádku přišlo
    -vyzývám tedy lidi- nedejte se i když jde o malé částky
    zde je formulář ČOI,k vyplnění

    https://www.coi.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

    • lyra @seznam.cz

    • Dobrý den , objednala jsem si pouzdro na telefon za 387 Kč a do dnešního dne nic neobdržela, na email neraguji ,tel.č.neplatné ,proto i já bych se chtĕla připojit k žalobĕ ;dĕkuji

  • I já naletěla. Přidávám se k žalobě a prosím o info. Děkuji.
    Jiřina Moravcová

  • Objednala jsem si kryt na mobil a tvrzene sklo, po 14ti dnech urgovani pana stale nic. Zadna reakce...

    Az ted vidim prispevky od dalsich zklamanych zakazniku... Velmi rada se k zalobe taktez pridam.

    • Dobrý den,
      jsem další, kdo naletěl. Máte prosím nějaké informace o žalobě? Děkuji, Klára Žambochová

    • Dobrý den také jsem zaplatila a zboží nikde, přídam se k hromadné žalobě. Líbalová Lenka

  • 10.5.2020 jsem si objednal u iCellu a převodem zaplatil 148 kč za sklo na HONOR 6. Objenávka číslo 1019012487 do dnešního dne jsem zboží nedostal. Zkoušel jsem volat, ale bez odezvy, číslo neexistuje. Na gmail nereagují, je to podvod na důvěřivých lidech!!! Nevím, jak postupovat? Vladimír Zbytek.

  • Už prosím někdo podal trestní oznámení? Ráda se přidám.. děkuji za info..

    • Dobrý den, taky se ráda přidám, co takhle aspoň my dvě?

  • objednané zboží jsem zaplatila přes net, stále nic nedorazilo, telefon mají nedostupný. podvodníci.

    • A mě si ještě dovolili psát email, že po 3 dnech platbu nemají ať to okamžitě zaplatím. Na to jsem jim posílala potvrzení o zpracované platbě. Ještě se hajzlove snažili že mě dostat víc peněz. Dnes jsem podala podnět na Čoi. Měla by se udělat hromadná žaloba. Když nikdo nic neudělá, tak tohle jim bude procházet pořád.

  • Zaplacené zboží stále nedorazilo,obchod nekomunikuje. Tento obchod určitě nedoporučuji!

  • Objednala jsem si na iCell sklo na telefony a ochranné pouzdro,zaplatila předem,objednávka byla 6.4.2019 a doteď mi nepřišlo ani zboží a ani peníze zpět na účet,zasílala jsem reklamaci,udržovala s tím že jsem si už zakoupila jinde, že nebudu stále čekat.zbozi ani peníze nikde.v bance mi poradili podat prvně trestní oznámení a pak můžou teprve komunikovat s jejich bankou aby navrátili peníze které dostali za nic.takze to tak udělám jelikož po telefonické stránce se tam nedovolte.

  • Dobrý den, prosíme o kontaktní informace na [email protected], abychom mohli reklamaci zkontrolovat.
    Děkujeme, s pozdarvem i-cell.cz

  • Již dva měsíce čekám na sluchátka k mobilu HTC Wildfire, která jsou na reklamaci a telefon nikdo nezvedá.

  • Reklamaca byla uznána ale peníze stále nejsou na mem účtu. Na telefon +420 728 80 90 00
    se nadá dovolat takže me to cele pripada nejake podivne.Na email kdy dostanu penize zadna odpoved.
    Zelenka Jiří



  • Ja jsem koupil LCD Display + Dotyková Deska HTC HD2 (Cvakací) stalo to dost penez.po 2 měsicích se pokazil.Poslal jsem jej k reklamaci Bez kontaktu a i-cell schop zřejmě zkončil takze jsem vyhodil z okna skoro 2000kc.

  • Komunikace veškerá žádná, akorát mi to sežralo peníze. Jděte do háje s takovou službou!