-
Dobrý den!
Velmi mě mrzí, že kvalita stránek a komunikace s obchodem , nas zákazníky, občas uvede do nevědomosti a zoufalství,což mnohdy vede k zoufalým činům .
Tímto se omlouvám, za svůj čin, ze zoufalství, čímž byla má recenze.
Chápu, že je adventní čas, na nás všechny ,je toho občas moc a tak je třeba trochu pochopení a nadhledu.
Přeji vašemu obchodu krásný adventní čas, s minimem stresu a shonu.
Přeji krásné vánoční svátky, hodně zdraví, štěstí a lásky.
Margerrie -
Chtěla by jsem napravit reputaci tomuto obchodu.Měla jsem nějaké potíže s tímto obchodem s komunikací.Ale vše okamžitě napravili a mě i odškodnili.Bylo to unáhlené odemě.Omlouvám se všem a přeji mnoho dobrých obchodů. Myslím a vím už teď..že je to solidní obchod.Helena