Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod asi nemůže za to co dostává a prodává. Zboží dorazilo v pořádku zabalené na paletě. Kdyby byla základna 2 x 3 metry z kvalitního pevného materiálu, asi by byla stavba jiná. Byla mi ale dodána základna 2 x 2x1,5 m.
    Plechy byly sešroubovány z malých částí a vlnily se, nebyly pevné, hrany ostré, hodně jsme se při stavbě pořezali o plechy při manipulaci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednáno a zaplaceno 28.8., došlo až 7.9.

    Reakce obchodu Hyper Hobby

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že došlo ke zpoždění dodávky zboží.
    Za toto nedopatření se omlouváme.

    Přejeme krásný den
    Za tým HyperHobby.cz
    Hana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Skladem není ...skladem

    Reakce obchodu Hyper Hobby

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že požadované zboží nebylo skladem.
    Omlouváme se za způsobené komplikace.

    Přejeme krásný den
    Za tým HyperHobby.cz
    Hana

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec NIC.
    • Objednala jsem zboží u kterého uvádĕli 34 ks skladem. Po 4 dnech přišlo info, že zboží je na skladĕ a čeká na zabalení. Ve středu po urgenci jsem se dozvěděla, že zboží pošlou až příští týden. Takže zboží by možná došlo 10 dnů po objednání. Pokud nenáte kde uložit peníze, zaplaťte předem této firmĕ a čekejte a čekejte. Možná se dočkáte.
    • Varování pro zákazníky. Já chtĕla nakoupit poprvé a vím, že nikdy více.

    Nefunguje nic.

    Reakce obchodu Hyper Hobby

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že došlo ke komplikacím při Vaší objednávce.
    Omlouváme se za způsobené komplikace.

    Přejeme krásný den
    Za tým HyperHobby.cz
    Hana

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Velmi dlouhá doba doručení a bez urgence telefonicky a mailem bych se snad objednávky nedočkal.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Poškozené zboží

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod nebyl schopen dodat zboží, nejdříve posunuli dodání na 2 až 3 týdny, poté dalším e-mailem na neurčito, tak jsem objednávku zrušil
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriózní jednani
    • po týdnu, od odeslání objednávky, obchod nereagoval, mimo dvou slibu, že mne budou dále informovat
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Neustálé odkládání přislíbeného termínu dodání
    • Zdlouhavé provolávání infolinky
    • Obsluha infolinky nedokáže poradit
    • Už pár let přes nejrůznější eshopy zboží objednávám a toto je zatím jednoznačně nejhorší zkušenost

    22.2. objednán skleník s dodací lhůtou 4-6 týdnů. Po uplynutí šestého týdne zaslány dva maily s dotazem jak to s objednávkou vypadá - bez odpovědi. Následoval telefonický kontakt (už jen dovolat se je na půl dne), paní na infolince zcela zmatená (její reakce ve smyslu: to je zvláštní, to už mělo přijít, zajdu za kolegou a dám vám vědět). Vědět samozřejmě nedala, tak po dalším zdlouhavém provolávání infolinky (bylo úterý) odpověď: Ano, zjistila jsem to, objednávka nejpozději do konce týdne přijde. V pátek ráno paní znovu zvedá telefon a její reakce na otázku v kolik to tedy dnes přijde opět zcela překvapivá - "to je zvláštní, to mělo přijít už minulý týden, zajdu za kolegou, zjistím a dám vědět". Paní volá zpátky a s omluvou oznamuje že toho bohužel tento týden měli moc a že v pondělí skleník přijde. Je úterý odpoledne, druhý týden po lhůtě dodání, a kde se momentálně objednávka nachází nemám tušení ani já, a očividně ani dodavatel.

    Neměl bych nejmenší problém s tím kdyby na rovinu řekli že objednávka přijde s (klidně i významným) zpožděním. Ale tento přístup, kdy vám 3x přislíbí termín dodání, vy 3x čekáte doma a 3x zboží (a hlavně ani žádné info) nedorazí, je opravdu ostudný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po 20 dnech nebylo zboží, které mělo být v okamžiku objednávky skladem doručeno.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupuji tu poprvé, a nejsem spokojen s dobou dodání.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Prodávají výrobek bez českého návodu.

    Reakce obchodu Hyper Hobby

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za nákup v našem e-shopu i za toto upozornění.
    Základní informace o použití fólie máme uvedeny na e-shopu. Podrobný návod si vyžádáme neprodleně u dodavatele.
    Omlouváme se za komplikace.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Poslali jste kazove zbozi horsi kvality

    Nedoporucuji zde nakupovat

    Reakce obchodu Hyper Hobby

    Dobrý den, pane Bednáři,
    mrzí nás Vaše nespokojenost s doručeným zboží i to, že jste situaci po obdržení zboží neřešil prostřednictvím našeho reklamačního oddělení.

    Chtěli jsme situaci s Vámi řešit, ale bohužel telefon nezvedáte. Z fotografií, které jste nám následně zaslal do e-mailu je zřejmé, že došlo k poškození při přepravě nebo manipulaci.
    Věřte, že opravdu není v našem zájmu posílat/prodávat kazové zboží a mít nespokojené zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Předražená doprava, příště budu chytřejší.

    Reakce obchodu Hyper Hobby

    Dobrý den,
    děkujeme Vám ještě jednou za nákup v našem e-shopu.
    Vaše negativní recenze nás mrzí.
    V nabídce máme různé druhy zboží a tři druhy dopravy (od 89 Kč) Doprava se odvíjí od druhu zboží (rozměrů, váhy zboží, dodavatele) Vybrala jste si zboží s dopravou ve druhé kategorii, tuto informaci jste znala ještě před dokončením objednávky a s výší dopravy jste souhlasila, resp. objednávku i přes to potvrdila. Proto nás mrzí, že kvůli tomu nyní nedoporučujete celý náš obchod.
    Nicméně věříme, že i tak budete se zakoupeným zbožím spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment zboží

    Při objednávání zboží bylo uvedeno, že zboží je na skladě, ale další den mně bylo sděleno že zboží musí objednat s dodací lhůtou 7-10 dnů

    Reakce obchodu Hyper Hobby

    Dobrý den, pane Šmajstrlo,
    ještě jednou se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou.