-
Nedoporučuje obchod
Zboží zaplaceno a zatím nedorazilo.
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Vážený pane Šlapák,
podle vyjádření PPL se zablokoval Alzabox a v něm údajně zůstalo 10 balíčků. Mezi nimi i ten váš. Služba PPL to vyřešila převozem na svůj PPL Parcelshop. Alzabox jste si vybral sám a služba PPL Vás dle našeho zjištění již informovala.
Není tedy nic, co bychom my udělali špatně nebo jak bychom Vám mohli pomoci. Takové věci se prostě občas stanou.
My z Alzaboxů také moc nadšení nejsme. Především proto, že pokud si někdo objedná dobírku do Alzaboxu, nakonec stejně musí zaplatit přes účet a pokud někdo bankovní účet nemá, nechce použít nebo to neumí, balíček není schopen z Alzaboxu vůbec vyzvednout. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Bazen mel byt s filtraci ale nez to prislo tak uz to zmenily na webu a prisel saozrejme bez filtrace, ale to uz stejne nikde nevyhadam... fotku jsem si samozrejme neudelal....jinak prislo to o den pozdeji nez slibeno po telefonu... no a mala musela cekat cely vikend.... do pondeli a ja to musel poslouchat... a to ze jako kdyz udelate a nahlasite balik CP jezste neznamena ze ten balik je u nich a na ceste.... takze odvarenej sem z toho nebyl a oni ve vysledku predali baklik ne ve ctvrtek ale v patek..
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
bazén, který jste si objednal byl bez filtrace. Kdyby jste si objednal s filtrací, dostal by jste bazén s filtrací. To jsme Vám schopni doložit s celou historií vaší objednávky. Nicméně pokud si tuto filtraci doobjednáte samostatně, vyjde to nastejno.
K tomu, že jsme váš balík odeslali o den déle se přiznáváme. Balík byl položen na hromadě balíků jiného přepravce, takže jej Česká Pošta ve 12:00 nesvezla. Balík jsme vezli ještě ten den na depo České Pošty, ale bylo již pozdě a balíky z tohoto depa již byly odvezeny, a proto šel o den později. Za to se Vám omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Zavádějící popis produktu
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Omlouváme se, popis u produktu "Auto s očima - truck" jsme již opravili.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
zboží dorazilo ale uplne jine než objednavka'
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Vážený pane Klímek,
pokud si objednáváte těsnění do filtrace a nevíte, co objednáváte, tak se Vám něco takového může přihodit velmi snadno. Vím, že vyznat se v těsněních není jednoduché. Ale není ani jednoduché je prodávat, pokud si někdo něco objedná vyzkouší a s odstoupením od smlouvy vrátí, jsou náklady na poštovné větší, než samotný prodej těsnění. A pak Vám ještě napíše špatnou recenzi. Co byste tomu řekl? -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Objednal jsem nadzemní bazén Bestway 3,66 x 1,00m.Po napuštění bazénu cca za 1hod. začal téct.Reklamace trvala týden,zaslali novou folii.Po rozbalení nové folie,opět zjištěna vada.Zkusím napustit a jestli poteče upozorním ČOI na prověření prodeje eshopu.Jestli můžu doporučit,nekupujte nadzemní bazén Bestway.Je to totální šmejd!
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den, pane Hlaváček,
ano, reklamace nám trvala 5 pracovních dní. Bazén tekl, něco jste nafotil, servis to uznal. Dostal jste novou bazénovou vanu. Dalšímu vašemu vyjádření „po rozbalení fólie opět zjištěna vada“ nerozumím. Pokud se jedná opravdu o závadu (díru), pak bazén nenapouštějte a ihned reklamujte. Ale pokud jde o nějaký drobný překlad na materiálu nebo chybu v potisku, tak hledáte na bazénu blechy a špatnou recenzi si vůbec nezasloužíme. Co Vás rozčílilo nevím, protože jste nám to nenafotil ani nenapsal. Rozhodně vím, že nejhorší, co můžete udělat je odvolávat se na ČOI a psát nesmysly do recenzí. Ale pokud v tom vidíte řešení, tak prosím. Bazény Bestway prodáváme již 25 let. Za tu dobu máme ověřeno, že jsou to jedny z nejkvalitnějších bazénů s dobře fungujícím značkovým servisem. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Zakoupil jsem si dvě nafukovací postele. Při nafukování jsem postupoval podle návodu. Jedna postel celkem drží, ale druhá značně uchází. Takže jsem spokojen, nebo nespokojen na 50%.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Chybí šroubky, kterými se utahují rukojeti ke kovovým tyčím. Rukojeti tudíž vypadávají z tyče.
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
napište na náš e-mail hvezdickanova@gmail.com nebo zavolejte naši info linku 604 255 131, šroubky Vám obratem dopošleme. -
Nedoporučuje obchod
Matrace se vypouští,takže se na ní nedá spát.Ráno ležíte na zemi :-(
-
Nedoporučuje obchod
- Tragické až amatérské zabalení zboží. Důsledkem balení mě přišlo zboží porušené...jsem velmi znepokojený!!!
Nedoporučuji! Balení a ošetření zboží pro odeslání bylo na katastrofální úrovni, tudíž zboží mě došlo poničené!!!
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
to, že zboží dorazí poničené se stát může. Po tom, co jste nás informoval, že Vám přišel poničený balík jsme Vám nabízeli okamžitou výměnu zboží, což jste odmítl, s tím, že fotbálek, který byl rozsypaný ve větší krabici složíte dohromady, protože není poškozen. Pokud nechcete výměnu zboží nebo vrácení peněz, nevím, co jiného bychom pro Vás mohli udělat. Již po třetí se tedy omlouváme.
Bohužel jste nám nezaslal ani foto poničeného balíku, o které jsme Vás žádali a nemohli jsme tak zabalení zásilky ani sami zhodnotit, abychom mohli přijmou opatření nebo zjistit, jak k tomu došlo. -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání
- Zboží nebylo co nabízejí
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
objednal jste si nafukovací míč o průměru 122 cm. Přišel Vám nějaký jiný průměr míče nebo co jiného jste mohl očekával?
Pokud Vám přišel míč jiného rozměru, i když na balení bylo uvedeno 122cm, zašlete nám prosím foto na hvezdickanova@gmail.com , kde bude patrný špatný rozměr míče a my Vám na naše náklady zašleme nový míč. Omlouvám se, ale nejsme schopni po výrobcích kontrolovat rozměry výrobků, které jsou zabaleny v originálním balení. -
Nedoporučuje obchod
- Vraceni se musi platit a musi se chodit na postu
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
že bychom někde nabízeli vrácení zboží zdarma a odnos na poštu jsem se nikde nevšiml. Pravděpodobně si nás pletete s nějakým e-shopem s oblečením. Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě je Váš nárok, ale také Váš náklad na poštovné, které zaplatíte za cestu zpět k nám. -
Nedoporučuje obchod
- Slibují doručení druhý den po 15 hodině, na což jsem v se spoléhala, ale k doručení došlo po 2 dnech.
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
objednávku jste učinila ve středu 29.7.2020 15:01:13. Pokud by jste ji učinila do 12:00, objednávka by odešla ještě tentýž den. Protože byla objednána učiněna až po 12:00, byla námi odeslána ve čtvrtek 30.7.2020. Vám byla doručena službou PPL následující den t.j. v pátek 2020-07-31 08:52:42.
Objednávka byla doručena přesně tak, jak měla a přesně tak, jak slibujeme na našich stránkách. Může se stát, že dopravce objednávku doručí o den později, ale ve vašem případě zafungovalo vše přesně tak, jak mělo a objednávka Vám byla doručena následující den.
Prosím o pochopení a pro příště trochu pozornější čtení. Pokud něčemu nerozumíte, neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku 604 255 131. -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednal a po instrukci jsem si ho jel vyzvednout 50 km do jejich skladu. Za celou cestu jsme s ženou nenašli adresu, kde by se měl nacházet sklad. Na místě kde mělo stát alespoň sídlo firmy, byl zarostlý objekt a evidentně nefungují už hodně dlouho..
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
nevím, jak jinak podrobněji popsat místo, kde si lze vyzvednout objednávky.
V sobotu máme opravdu zavřeno a telefony na infolince mimo její pracovní dobu opravdu nikdo nezvedá.
Zarostlý objekt bude pravděpodobně sousední objekt, který není náš, ale je zarostlý a v sobotu také zavřený.
V instrukci, kterou jste dostal e-mailem bylo přesně toto+přiložená mapka:
Dobrý den,
Vaše objednávka v internetovém obchodě www.HvezdickaNOVA.cz je připravena k vyzvednutí.
Pokud máte osobní odběr, můžete přijet ihned (viz. naše pracovní doba).
Na odběrném místě nepřijímáme platební karty.
Adresa odběrného místa:
Bella Nova, s.r.o.
Lesnická 157
397 01 Písek
GPS: 49°1841.609"N, 14°81.658"E
PROVOZNÍ DOBA:
PO 8-12 13-16
ÚT 8-12 13-16
STŘ 8-12 13-16
ČT 8-12 13-16
PÁ 8-12 13-16
S přátelským pozdravem,
www.HvezdickaNOVA.cz
tel.: 604 255 131 Po-Pá 9-12 13-17
email: hvezdickanova@gmail.com
Že jste jel v sobotu 50 km zbytečně nás mrzí, ale necítíme se za to být zodpovědní. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- rychle vyexpedováno
Bohužel jsem od Bestway zakoupil Pískový filtraci, která asi vůbec neprošla jako výrobek výstupní kontrolou. Při montaží filtrace jsem zjistil,že u dvou součástek jsou zdeformované sváry, konkrétně na jedné z hadic a druhé u samotného tvaru nádoby. Po 30 minutách vlastního provozu mi začla kapat voda ze sváru hadice u příruby. Abych mohl vyčistit bazén tak jsem hadici provizorně zaizoloval instalatérskou páskou. Zatim to považuji za provizorní řešení. Po letní sezoně okamžitě budu od Bestway žádat nový výrobek.
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
Děkujeme. Nejprve by jste nám měl co nejrychleji sdělit, o co se vůbec jedná a jakou máte reklamaci. Reklamaci je potřeba v první řadě nafotit a zaslat fotky na náš e-mail hvezdickanova@gmail.com nebo si to můžete řešit s výrobcem sám na pomocservis@bestwaycorp.cz
Bestway řeší reklamace celkem rychle a filtrace většinou fyzicky není potřeba, ale musíte to řešit co možná nejdříve a nečekat na konec sezóny. Špatná recenze není řešením reklamace a k jejímu vyřešení určitě nepřispěje. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží neodpovídá uvedenému popisu
-
Nedoporučuje obchod
- ještě produkt nemám, viz recenze
- ještě produkt nemám, viz recenze
ještě produkt nemám, viz recenze
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
Balík jste si nechal poslat jako "balík na poštu". A na té poště Vám leží jako nevyzvednutá zásilka již od 21.5.2018. Pokud jste zapomněl , na kterou poštu jste si balík nechal zaslat nebo máte nějaký jiný problém, kontaktujte naši infolinku 604 255 131. -
Nedoporučuje obchod
- nekemonikují, nedostal jsem prodejní doklad, ani po urgenci
- zboží je nekvalitní, po jednom dnu užívání se rozpadly průchodky tyčí
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
Nevíme kam jste psal nebo volal. Žádnou komunikaci od Vás nemáme. Zavolejte si v pracovní době na naši infolinku 604 255 131 nebo napište na hvezdickanova@gmail.com.
Doklad přidáváme fyzicky do každé zásilky. Pravděpodobně jste rozbalil balík z opačné strany, než byl zabalen a doklad tak zůstal ve dně krabice.
Pokud máte nějaký problém, určitě jej vyřešíme.
S pozdravem
Pavel Žák -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- nafukovací matrace uniká a není možné se dovolat jak reklamovat
Není možné se spojit s dodavatelem ani telefonicky ani na meil nikdo neodpovídá.
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
Pravděpodobně jste si na našich stránkách nevšimla, že jsme měli mezi svátky 3 dny dovolené. Zavolejte si v pracovní době na naši infolinku 604 255 131.
S pozdravem
Pavel Žák -
Nedoporučuje obchod
Zakoupila jsem stolní fotbal, na výrobě si záležet moc nedali, některé části poškrábané, odlepené a popraskané
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den,
Tento velký fotbal je na přepravu docela velký a těžký. Občas se něco stane. Zavolejte si na naši zákaznickou linku 604 255 131. Prasklé a poškrábané díly Vám vyměníme.
S pozdravem
Pavel Žák -
Nedoporučuje obchod
neni to spravna velikost co sem chtel a chci vratit penize
Reakce obchodu HvezdickaNOVA
Dobrý den pane Mižigáre,
Objednal jste si u nás postel nejmenších možných rozměrů t.j. 185 x 76 x 22 cm. Pokud jste obdržel něco jiného, kontaktujte naši infolinku 604 255 131.