• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží mělo být skladem a dodnes ho ještě nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zrusene objednavky bez udani duvodu
    • Spatna komunikace

    Management ma pravdepodobne jine zajmy, nez dobry marketin. Zakaznik nestoji ani za odpoved.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po pěti dnech nepřišla z obchodu ani čárka jako reakce na moji objednávku....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a dodnes mě nikdo nekontaktoval,kdy si ho budu moci vyzvednout,nebo nevyzvednout,prostě ticho mimo emailu,že objednávku přijali před 18dny.

    Reakce obchodu Hugo-Frosch.cz

    Zdravím,

    Poprosím, zda si můžete zkontrolovat složku hromadné pošty a spam. Bohužel občas se stává, že informace o doručení spadnou do jiné složky a tím je komunikace ztracená.

    Jako reakci jsme zavedly SMS zprávy, takže pokud objednáte tak budete informování nejen maile ale i přes mobil. Takže se tato informace už neztratí.

    Děkujeme za podnět a omlouváme se za komplikace.

    S pozdravem

    Tým Hugo-frosh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Byl jsem rád,že jsem zde sehnal co jsem chtěl,ale bohužel zboží co jsem objednal 7.12. 2016 a dnes 23.1. 2017 ho stále nemám mi přijde už moc.Dodnes netuším kde je balík.Proto to byl první ale rovněž poslední nákup v tomhle obchodu.

    Reakce obchodu Hugo-Frosch.cz

    Dobrý den,

    Za tuto chybu se omlouváme, v předvánočním čase se bohužel ne vše podaří na 100% a ve Vašem případě došlo k opomenutí z naší strany.

    Naše kolegyně pracuje na tom aby se to nestalo, v mailech se brzy objeví informace: číslo zásilky aby se toto nestávalo a pokusí se s Vámi spojit a vyřešit problém

    S přáním příjemného dne

    tým Hugo-Frosh.cz