• Objednávka měla být dárek, který ale bohužel dosud nedorazil, takže za mě zklamání. V dnešní době, kdy e-shopy objednávky vyřizují i do druhého dne, já na doručení čekám již více než týden, a stále nic.

    Reakce obchodu hudyshop

    Dobrý den,

    prověřoval jsem Vaši objednávku. Vaše objednávka přišla do systému 30.10 ve večerních hodinách, hned druhý den byla expedovaná. Bohužel pražské depo české pošty je v tuto chvíli přetížené a zásilky zpracovávají až s třídenním zpožděním. Toto bohužel neovlivníme.

    S pozdravem
    Hudyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Služby, komunikace. Nedoporučuji

    Reakce obchodu hudyshop

    Vážená paní,

    požadovala jste službu, kterou náš obchod nenabízí. Navíc pokus o telefonický kontakt , kdy jsem Vám to chtěl vysvětlit, byl 4x neuspěšný a to v různé dny i v různé hodiny. Několikrát jsem se snažil Vám to vysvětlit i po e-mailu a poměrně neurvale jste se stále dožadovala svého. Takže prosím nelžete, že jsme zrušili objednávku bez důvodu. Takže Vaše recenze/nerecenze pro mě vlastně vůbec není překvapení.

    Přeji Vám pěkný den

    J. Hudec
    Hudyshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dlouhá dodací lhůta.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nelze platit kartou

    Prodejce bohužel neumožňuje platit kartou, což v dnešní době považuji za nepřekonatelný limit. Byť bylo zboží doručeno k mé spokojenosti, příště pro tento nedostatek zvolím jiného prodejce.

    Reakce obchodu hudyshop

    Dobrý den Radku,

    děkuji za recenzi. Na platbě kartou v současnosti pracujeme a věříme, že v blízké době budeme moci nabídnout i tento způsob platby.

    Hezký den
    Jiří Hudec
    Hudyshop.cz

  • Zásilkovna mi zásilku přesměrovala na výdejní místo, které je pro mne nedostupné, proto jsem byl nucen si zásilku objednat jinde a poté mi byla doručena na výdejní místo, které jsem si vybral.

    Reakce obchodu hudyshop

    Vážený pane Slávku,

    děkuji Vám za hodnocení i když Vaše recenze míří spíše na Zásilkovnu. Vaše objednávka proběhla v 23:50, ještě v noci byla zpracována a do 20 minut od objednávky byla zabalena a připravena k expedici a v cca 13 hodin se již zpracovávala na depu Zásilkovny. To, že Vám Zásilkovna přesměrovala zásilku na jiné výdejní místo (pravděpodobně z důvodu nedostatečné kapacity původního odběrného místa) opravdu ovlivnit nemůžeme. Nicméně pokud bych o situaci věděl, mohl bych Zásilkovnu kontaktovat a situaci se pokusit vyřešit. Takhle se o problému dozvídám až z recenze. Přeji Vám hezký den. Jiří Hudec, Hudyshop.cz