• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přes písemnou žádost o domluvu na doručení, nikdo nereagoval a zboží doručili bez předchozího avíza. Vzhledem k váze zboží a faktu, že to bylo pro Dětskou kliniku FN kde nepracuji 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu, toto doručení způsobilo velké problémy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali sjme zbozi 14.6., melo byt dle eshopu skladem, ale objednavka nam dosud (30.6.) nedorazila. Urgovali jsme 24.6. telefonicky, tvrdili, ze toto zbozi nemaji skladem uz 3 mesice a maji prislibeno dodani na cerven. Bylo nam prislibeno, ze poslou mail dodavateli a ze zitra (patek 25.6.) nam zavolají dalsí info, ale nikdo se nam ani po tydnu od urgence neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • slušné a ochotné jednání po telefonu
    • ve srovnání s jinými hřišti nadstandardní rychlost dodání
    • na webu měli (konkrétně u produktu Jungle Gym modul Climb Frame) nákres še špatnými kótami (v nesouladu s realitou i návodem k montáži - nevím, kde obrázek vyhrabali), což vedlo ke koupení špatné věže a modulu, které k sobě potom výškově nesedí a nelze je smontovat - musel jsem si poradit svépomocí. V podstatě bych mohl požadovat vrácení peněz za modul.
    • Na můj podnět viz bod výše reagovali slušně, kompenzaci nenabídli žádnou, ale slíbili nápravu na webu. Po několika dnech je tam stále špatný nákres. U zboží za desetitisíce očekávám okamžitou nápravu. Proto obchod nedoporučuji - produkt Jungle Gym ano, Piccolino ne.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží bylo doručeno rychle
    • Barva lezeckych kamenů na fotografii vůbec neodpovídá skutečnosti- na fotografii krásna svěží, světle zelená barva, ve skutečnosti jsou lezecké kameny brčálově zelené .....naprosto nám to naruší vzhled celého nově postaveného dětského hřiště.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží vůbec neodpovídá ceně jedna lavička je poničena manžel musí opravit a natrit jsem dost zklamaná

    Reakce obchodu Hřiště Piccolino

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, pokud produkt nebyl v pořádku. Prosíme, kontaktujte nás, zboží Vám obratem vyměníme.
    S přáním hezkého dne
    Hřiště Piccolino

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Houpačka dorazila v jiné barvě než bylo objednáno

    Reakce obchodu Hřiště Piccolino

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za způsobenou chybu. Prosíme, kontaktujte nás, houpačku Vám obratem vyměníme.
    Děkujeme a přejeme příjemný zbytek dne
    Hřiště Piccolino

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace

    Objenala jsem pouze kusy skladem a osobní vyzvednutí. Po 14 dnech žádná odezva.

    Reakce obchodu Hřiště Piccolino

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme přijali 26.03.2021. Zvolila jste osobní odběr a jako způsob platby jste zvolila bankovní převod, ovšem částku jste neuhradila. Až po naší telefonické avizaci , že platba nebyla doposud uhrazena jste nám sdělila, že částku uhradíte až při osobním odběru v hotovosti. Je nám velmi líto Vaší negativní recenze, ale v tomto případě ji opravdu nemůžeme za oprávněnou.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem skluzavku před 10 dny nic nebylo dodáno, ani se nikdo neozval !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Naprosto neprofesionální jednání a nulová komunikace ze strany obchodu.
    • Uvádí, že je zboží skladem a odeslání do 48 hodin, i když zboží nemají. Zákazníka neinformují, že zboží není skladem. Když jim zavoláte, tak Vám řeknou, že zboží není a vlastně ani neví, kdy bude skladem.
    • Žádná omluva ze strany obchodu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • velký a pěkný showroom v Praze
    • v mém případě dodávali skluzavku kterou po telefoním ujištění měly mít skladem 17dní!! Vždy po telefonátu vše sváděli na dopravce nebo na virus. Ve finále se nakonec našla ve skladu. věřím že bez x telefonátu bych ji ještě neměl.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    17/4 prý zboží odeslali a když jsme volali dnes 22/4, tak prý přijde ještě za týden??? Už si od nich objednávat nebudeme. Navíc volali, zda můžou změnit barvu houpačky a paní byla značně nepříjemná, že si objednávám zboží že zahraničí. Což jsem Teda nevěděla. Zvláštní přístup na takový obchod.

    Reakce obchodu Hřiště Piccolino

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme přijali 11.4.2020
    Vaše objednávka Vám byla doručena 23.4.2020 přepravní společností Toptrans.
    Ve Vaší objednávce byl produkt ( hrazda s plastovou rukojetí v barvě červené), který měl v době Vaší objednávky na našem eshopu skladovou dostupnost na objednávku (dodání do 1-3 týdnů ! ).
    Vzhledem k aktuální koronavirové situaci je doskladňování zboží ze zahraničí značně obtížnější, dodávky jsou opožděné a mnohdy i neúplné. Proto (po ověření aktuální dostupnosti zboží ve Vámi objednané barvě u dodavatele ) Vám byla nabídnuta stejná hrazda, která má pouze plastové rukojeti v jiné barvě a byla skladem ihned k dodání . Tuto nabídku jste využili a objednávka byla následně odeslána.
    Všichni naši zaměstnanci mají velmi profesionální a vstřícné jednání vůči všem zákazníkům, což je jistě patrné i ostatních recenzí. Přesto, pokud jste měli pocit, že na Vás byl někdo nepříjemný, omlouváme se.
    Věříme, že budete s produkty spokojeni a přejeme hezký den
    Hřiště Piccolino

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dorucovali zbozi (z Prahy do Prahy) cely tyden
    • platna doprava pri nakupu vic nez 3 000 Kc

    Obal jsem dostal poskozeny, (ale dopravnik udelal vsechno abych tomu nevsiml) ale zbozi bylo vporadku

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledný eshop
    • Neaktuální stav zboží na eshopu

    V době objednávky bylo zboží skladem. Po potvrzení objednávky se stav zboží změnil na "Na objednávku" s dodání 1-3 týdny. Již čekám 18tý den. Tak se snad dočkám.

    • Zdarma podložku pod skluzavku nedostanete
    • Doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednané zboží po 12 dnech dorazilo jen z půlky, druhý balík přišel druhý den a chyběly v něm 3kusy zbozi, které byly vyfakturovany a zaplaceny. Nikdy vic

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamání spotřebitele co se dodacích lhůt týče

    Objednala jsem 1.4. světle zelenou skluzavku s tím, že u ní bylo uvedeno "skladem - expedujeme do 48 hodin". Je 30.4. a já stále své zboží nemám, ačkoli bylo do telefonu již třikrát slíbeno odeslání následující pracovní den. Ze strany prodejce aktivita žádná, sotva se jim lze dovolat. Za mě je to ten nejhorší obchod, se kterým mám za dvacet let objednávání přes internet zkušenost. Ruce pryč od nich.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    celkově nespokojenost . V první řadě chybí český návod ( v ČR je to povinnost ) některá prkýnka jsou zohýbaná, naštípnutá, popraskaná u předvrtaných otvorů, chybí vruty dle návodu , části, které jsou spojené sešívačkou jsme museli předělat, sponky již nedržely před montáží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr zboží
    • Přehledně stránky
    • Komunikace s obchodem

    Zboží avizované v určený den nedorazilo, nebylo vůbec posláno. Po mém telefonickém hovoru byl domluven jiný termín. Paní jsem oznámila, který den budeme doma a tak mi slíbila, že to pošlou Toptransem na ten domluvený den. Přesto mi hned následující den měl Toptrans zásilku doručovat přesto, že jsem paní říkala, že nebudeme tři dny doma.

  • čekám,čekám,uvidím,co z toho bude