Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • 1.nepřehlednost web stránek - zboží jsem dle názvu uvedeného na slevomatu nemohla dlouho na stránkách Hras najít
    • 2. chybovost formuláře obsahujícího volby způsobu dopravy
    • 3. nechuť zaměstnanců Hras vyjít vstříc při řešení problému s nápravou způsobu dodání

    ať si každý udělá vlastní názor

    Reakce obchodu HRAS

    Dobrý den, paní Chlebounová.
    1. Na slevovém portálu stačilo kliknout na odkaz, který by vás přesměroval přímo na naše stránky a konkrétní produkt
    2. Chyba ve formuláři dopravy nebyla, což dokazuje i potvrzení objednávky, které vám bylo zasláno do e-mailu
    3. Po odeslání vaší zásilky jsme již bohužel nic změnit nemohli

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • komunikaci a nepřehlednost

    pořádně si nákup rozmyslete

    Reakce obchodu HRAS

    Dobrý den paní Tesařová, pokud to byl váš první nákup na internetu, chápeme vaše rozpaky. Na všechny vaše dotazy, včetně otázky co je dobírka, jsme vám odpověděli.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Doručovací službu- nebyli jsme na určeném místě a odvést to o několik ulic dál to bylo pro ně vyčerpávající a radši nám to uložili v Losanu
    • Balící službu - poškozený obal, nebylo to zabaleno v žádné krabici
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží dorazilo s německým, francouzským a italským návodem
    • po žádosti emailem nám byl návod v češtině zaslán v pdf, ale byl příliš stručný (oproti návodu v cizích jazycích min. 20x méně textu), po opětovné žádosti nám bylo sděleno, že návod v češtině je dostačující :-(
    • doručení zboží jsme požadovali o týden později - obchod toto sice umožňuje, ale nebere na to zřetel a dodali nám zboží v dobu, jako bychom o oddálení nežádali

    viz. výše

    Reakce obchodu HRAS

    Zboží dorazilo i se stručným českým návodem, který je skutečně dostačující. Omlouváme se, že nepřekládáme obrázky :)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • osobní odběr
    • účtují si víc než stojí v objednávce

    Cena za zboží v objednávce byla nižší než částka požadovaná při placení u osobního odběru. Nebyl k tomu žádný důvod.

  • Obchod vůbec nekomunikuje, zboží nemám k dnešnímu dni doma. Jsem hrubě nespokojena.

    Reakce obchodu HRAS

    Dobrý den, paní Hurtová kontaktovali jsme vás několikrát. Vaše zboží čeká na zaplacení, přesně jak jste o tom dostala zprávu.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod podle mého názoru klame zákazníky fotkami zboží, které neodpovídají realitě, resp. vypadají o mnoho větší, takže tím pádem neodpovídá cena - zboží je předražené, přesto, že bylo zakoupeno se slevovým kuponem.

    Reakce obchodu HRAS

    Paní Dostálová, na fotografii hry Lonpos je ruka, která drží jeden dílek hry Lonpos, to samo o sobě pro představu o rozměru samotné hry většinou stačí. Navíc je u popisu hry napsán rozměr krabičky s hrou.
    Hra je prodávána jako cestovní hra, takže takto kompaktní rozměr je samozřejmostí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nebyl jsem spokojen s prodavačem

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejasne instrukce, spatna komunikace.

    Nejsem vůbec spokojena. Misto radosti z darku, kterym mel byt vyrobek od teto firmy, budu doufat, ze nekdy zaplacena zasilka dorazi.

    Reakce obchodu HRAS

    Je bohužel smutné, že klientka M. R. svaluje vlastní vinu na nás, aniž by si dokázala přiznat, že chybně objednala zboží. Nemáme bohužel kouzelný proutek, abychom to během dvou dnů před vánoci vyřešili!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lákají na Slevomat, ale sleva nějak není...
    • Laxní prsonál

    Zboží si kupte kdekoliv jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje zkusenost je velmi neferovy arogantni pristup.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedodržení obchodních podmínek - konkrétně dodací doby. Už je to déle, než 10 dní.

    Reakce obchodu HRAS

    Zákazník nepočítá s tím, že platnost akce začala až 5 dní po objednání. Tak jak bylo předem avizováno.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevím
    • neuvádět v nabídce zboží které neni a neposílat jiné za které při reklamaci zaplatí zákazník znovu poštovné

    normální, jako ostatní

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodací doba lhůty je překvapivě dlouhá.

    Reakce obchodu HRAS

    Dodací lhůta nebyla žádná, nebyl ani žádný obchod. Pokud není barva produktu, kterou požadujete, nemůžeme pro to víc udělat. HRAS

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • - nepřišly podklady k platbě
    • - zásilka byla dle obchodu expedována a nebyla, expedice byla provedena až na moji urgenci
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Doba odeslání. A nepřehlednost stránek co se týče přihlašování/správy účtu, navíc při registraci v průběhu vyplnování obejdnávky se zdá, že účet nebyl vytvořen (nelze se přihlásit).
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nic mimořádného
    • Špatná komunikace a nezájem napravit vlastní chybu.

    Nakupoval jsem zde z důvodu dostupnosti zboží a v požadované barvě, které jsem sháněl.
    Má zkušenost je negativní. Mně osobně překvapil absolutní nezájem pracovníků obchodu poté, co jsem reklamoval dodání zboží sice dle objednávky,avšak úplně v jiné barvě. Bylo mi slíbeno, že zjistí co se dá dělat a co nejdříve se ozvou, ale ani po čtyřech hodinách mě nikdo nekontaktoval. Proto jsem znovu volal já, a bylo mi sděleno, že to má na starosti nějaká paní, která však zatím nepřišla do práce a že se mi ozvou. Avšak nikdo mi nevolal. Celkem mě to naštvalo, protože se jednalo o dárek pro kluka Yoyo v zelené barvě (těsně před objednáním jsem si dostupnost ověřil telefonicky) a přišel mi v barvě červené. Dokážu pochopit, že se někdo v tom předvánočním shonu splete, ale nechápu, že v dnešní době kdy si zákazník může opravdu vybírat, nebyl zájem tuto chybu napravit.
    Vzhledem k mé špatné zkušenosti bych tento obchod nedoporučil - viz. výše.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bohužel o výhodách mluvit nemohu... - v porovnání nakoupeného zboží v jiných prodejnách vychází cca o 100+ Kč dražší
    • Dorazilo neúplné zboží!!! Již jsem reklamoval, paní to řešila, že mi dodají chybějící součásti - za standard bych považoval, že jim vrátím neúplnou a dostanu kompletní, nerobalonou... Nicméně jsem souhlasil, a marně čekám na chybějící součásti... tak teď zkouším, že jim hru vrátím a chci novou nebo peníze. Důvodem neúplné hry prý bylo, že brigádník hry pro reklamaci poslal novému zákazníkovi.

    - zboží v porovnání s jinými eshopy cca o 100 Kč dražší (ale měli tu hru co jsem chtěl)

    - poslali mi neúplné zboží a řeší dodáním chybějícího (ne kompletní výměnou). Na dodání chybějících součástí čekám již přes týden... I tak to bude již rozbalené zboží, jako dárek pod stromeček? - raději ne.