Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    s dotazy zákazníků na obchodníky přímo na stránkách u zboží, (tzv. komentářů) je obecně problém na všech eshopech, protože málo který eshopový systém umí sám od sebe na tyto komentáře upozornit a ani se to nevyžaduje, protože tyto komentáře slouží především pro komunikaci mezi zákazníky ve smyslu hodnocení zboží nebo dotazů mezi sebou. Vaše komentáře u zboží odeslané v předvánoční špičce 6 a 9 prosince jsme tedy skutečně nezaznamenali a omlouváme se za to. Příště prosím pište na email, nebo můžete zavolat na telefon, rádi Vám odpovíme na jakýkoliv dotaz, pokud budeme znát odpověď.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký zbytek dne.

  • Dobrý den.
    Na Vašich stránkách píšete doslova toto- Zakládáme si na kvalitní komunikaci se zákazníkem. Není to ale pravda. Měl jsem dotaz ohledně dvou Vašich výrobků přímo na Vašich stránkách a ani po dvou měsících mi nikdo neodpověděl.