Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod skvělý, ale doprava jen Česká pošta, zásilku dovezli úplně jinam, 40 minut MHD po Praze nebo 20 minut autem. Dokud nebudou mít zásilkovou nebo jiný způsob dopravy tak nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží uvnitř i balík mi dorazilo poškozené, obchod se k tomu postavil tak, že to od nich takto zabaleno nebylo. Já ale nevím jak bylo zabalené a každopádně kvůli asi 23Kč za barevný kokos odmítají. Doručení balíkovna také nedoporučuji. Nikdo se k tomu nehlásí.
    Smutné že to musím napsat, ale je to tak.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Byl mi dorucen jiny druh vlocek nez jsem objednala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Opatlane čokoládové zdobení špatně zabaleno některé kusy rozbité

    Objednala jsem po hodně dlouhé době a rozhodně dlouho objednávat nebudu na to že cena je vyšší oproti jiným obchodům je zboží nekvalitní krabice celá opatlana uvnitř mezitím naházeny karton a vše v bedně litalo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohuzel svou vinou jsem spatne uvedla adresu a zpusob pladby ,kdyz jsem se k vam dovolala chyba nesla opravit ustne s pani ale pouze mailem a na takove veci jsem uz stara . Oprava otazka 3 minut ,tak se to zrusilo skoda hezky den.
    • Zboží bylo doručeno včas.
    • Zboží neodpovídalo mé představě.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Podle mých 2 zkušeností prodávají nekvalitní výrobky

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Vážený pane Rudolfe,
    v případě, že jste shledal vadu zakoupeného výrobku, je nutné zaslat reklamaci na náš e-mail. Prostřednictvím recenze bohužel nelze reklamaci řešit.
    Děkuji za pochopení.

    Za tým e-shopu Hospodyňkám.cz
    L. Veselá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • velký výběr
    • web je přehlcený, při vybírání zboží neustále vyskakují různé notifikace (opravdu mě nezajímá, kolik "hospodyněk si zrovna prohlíží web" a "co nakoupila paní ta a ta")
    • stav zboží hodně kolísá (když čekám, až se naskladní sáčky na zdobení, zmizí gel na jedlý papír, když počkám na gel, vyprodá se pro změnu jedlý papír, když z košíku zmizela i čokoládová poleva, pochopila jsem, že svůj nákupní seznam si prostě neodškrtám)
    • nabídka dopravy pouze různé varianty tragických služeb České pošty... Při volbě "Balíkovny" pak moje zásilka skončila jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vloni jsem byla naprosto spokojená, letos mám výhrady.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Je vše na potřeby zdobení
    • Jen figurka na dort není pěkná moc humpolácká a ošklivá stříbrná na prstýnkách.
    • Objednala jsem si šablonu na oválné laskonky a přišla mi šablona na kulaté penízky.Ty už doma mám.Takže spokojená nejsem.

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Vážená zákaznice,
    nerozumím Vašemu rozhořčení.

    Objednala jste si 2x šablonu na kulaté penízky, a tuto šablonu jste také dostala.

    Pročpak tedy nejste spokojená? Vaši objednávku jsme poslali přesně podle Vaší volby.

    Nicméně, zboží, které jste si špatně objednala a nevyužijete jej, můžete do 14ti dnů vrátit, a my Vám za něj vrátíme peníze. Pak si můžete objednat znovu, a zvolit zboží, které opravdu potřebujete.

    S přátelským pozdravem.
    Lucie Veselá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní polotovary

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Milá zákaznice,

    dovolte mi reagovat na Vaše hodnocení.

    Problém s gelem na jedlý papír jsme spolu řešily prostřednictvím emailu. Fotografie Vašeho dortu s jedlým obrázkem jsem posílala dodavateli k posouzení.
    Technolog - cukrář Vám dal odpověď na otázku proč se jedlý papír na dortu rozpil. Vše jsem Vám přeposlala, takže nyní již víte, že chybný byl Váš pracovní postup - problém zavinily další, Vámi použité, suroviny ke zdobení, nikoli námi nabízený gel na jedlý papír.

    Toto hodnocení jsme si nezasloužili, ale i tak za něj děkuji.

    Mějte se hezky a doufám, že další Vaše dorty budou již bez chybičky, a nebudete tak muset udělovat negativní hodnocení prodejcům cukrářských surovin.

    S přátelským pozdravem.
    Lucie Veselá

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží vůbec neodpovídalo nabídce. Fialové perličky byly úplně šedé a prskající svíčky vůbec neprskaly.

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Milá Iveto,
    děkuji za Vaše hodnocení, ačkoli mě mrzí, že je negativní, neboť nerozumím tomu, čím jsme si jej zasloužili.

    Zboží, které nabízíme, odpovídá popisu. Konkrétně u fialových perliček máme jasný popis, že se jedná o metalické perličky s nádechem fialové (převládá zde stříbrná barva s nádechem do fialova). Toto vše je u produktu vypsáno. Není možné spoléhat se na fotografii, kterou vidíte na svém monitoru - každý máme monitor jiný a spoléhat se 100% na to, že výrobek bude vypadat úplně stejně, jako na obrázku, je mylné. Vždy je potřeba počítat s menší odchylkou, proto produkty popisujeme, abychom je co nejlépe přiblížili zákazníkovi. Je tedy zapotřebí číst také text uvedený u produktů. Jen takto nebudete zklamaná, neboť budete přesně vědět, co kupujete.

    Co se týká prskajících svíček, zde upozorňuji, že se nejedná o ohňostroj (dortovou fontánu), ale o jemné prskání, kterého se nebudou děti bát a u kterého nehrozí žádné riziko vzplanutí. Jiskřičky jsou tedy decentní, malinké, jen okolo knotu.

    Pokud se příště rozhodnete nakupovat, neváhejte se, v případě nejistoty, zeptat, ráda Vám poradím s výběrem.

    S přátelským pozdravem.
    Lucie Veselá

    • nedoručená zásilka, ani po týdnu
    • nemožná komunikace s dodavatelem. linka stále osazena

    Dřívější dodávky bez problému. Možnost platit až při dodání hotově. Žádná emailová zpráva o pohybu zboží.. DO BUDOUCNA BUDU HLEDAT JINÉHO DODAVATELE.

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Milá zákaznice,

    v dostatečném předstihu jsme avizovali přímo na stránkách e-shopu, na facebooku a dokonce také pomocí několika newsletterů, že plánujeme celofiremní dovolenou v týdnu od 3/7 do 7/7/2017. Platba za Vaši objednávku dorazila 3/7, tedy v době, kdy již nebylo možné zboží odeslat právě z důvodu plánované dovolené.

    Vaši objednávku jsme odeslali dnes.

    Je mi líto, že nejste spokojena, my jsme pro Vás udělali maximum, co jsme mohli...

    S přáním pěkného dne.

    Lucie Veselá

    • moc dobry

    mužou dobre na kupovat co potrebuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jedna položka z mé objednávky mi nebyla doručena, n a faktuře započítána byla, takže jsem zaplatila za něco, co jsem neobdržela. Jinak bych byla s nákupem spokojena.

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Milá zákaznice,
    velice mě mrzí, že jste nedostala kompletní objednávku. Bohužel, občas se tato nepříjemnost může stát, v expedici pracují lidé, a ti nejsou neomylní. Za to se Vám nyní omlouvám. Bohužel jsme od Vás nedostali žádné avízo ohledně chybějící položky, proto jsme nemohli tušit, že jste obdržela nekompletní zásilku.Prosím tedy, kontaktujte mě na emailu [email protected], zboží, které jste v balíku neměla, Vám dodatečně pošleme. Reklamace tohoto typu řešíme okamžitě. Děkuji za pochopení a ještě jednou se Vám omlouvám.
    Mějte se krásně.
    Lucie Veselá

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Než nějaké zboží odešlete tak ho řádně i zkontrolujte zda je v pořádku. Už zde nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • rychlá dodací lhůta
    • Zboží vypadá jako kdyby již bylo použito. Objednala jsem si čokoládovou polevu na dort (pecičky, které se rozpustí stejně jako čokoláda na vaření). Zboží přišlo nasáčkované s ručně psanou etiketou (myslím si že bych to doma zvládla taky nasáčkovat a draze odeslat).

    už nikdy nenakoupím

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Vážená k.a.t.u.l.e,
    mrzí mě, že jste nebyla spokojena s nákupem v našem eshopu a ráda bych Vám osvětlila, jak je, námi nabízená, poleva balena.
    Zakoupila jste si kvalitní italskou polevu v peckách, kterou balíme do zip sáčků s atestem pro styk s potravinami a opatřujeme ji vlastní tištěnou etiketou, schválenou Státní zemědělskou a potravinářskou inspekcí, tedy je vyloučeno, že byste obdržela použitou polevu s ručně psanou etiketou. Jak sama píšete, poleva je v peckách, a pokud pokud by Vám dorazila již použitá, nebyla by v peckách, ale měla by tvar ztuhlé hroudy. Aby byla poleva dostupná pro všechny hospodyňky, není možné prodávat ji tak, jak je vyrobena, tedy ve 20 kg balení - to, jak jistě sama pochopíte, by bylo nejen finančně velice náročné, ale také velmi obtížně spotřebitelné. Cena polevy je daná výrobcem, tedy pokud nejste spokojena s její výší, budete muset zvolit nějakou méně kvalitní tukovou polevu, kterou ovšem v našem sortimentu nenabízíme.

    S přátelským pozdravem. Lucie Veselá

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obrázek nebyl originál ale z tiskárny čili jednak nekvalitní (po natření gelem se rozpil) a dále porušuje autorská práva...

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Milý Petře, prodáváme obrázky italských firem Modecor a Floreal. Je mi moc líto, že se Vám obrázek rozpil. Pravděpodobně je na vině použitý podklad obrázku. Pod obrázek se nesmí použít nic, co obsahuje vodu (tedy ani marmeláda, želatina, či pudingový krém, který je vyroben z polotučného mléka - toto vše obsahuje vodu, která obrázek naleptá, a tedy rozpíjí). Návod k použití jedlého obrázku je vždy přiložen na obale produktu samotného. S pozdravem. Lucie Veselá

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží nebylo kvalitní

    Reakce obchodu hospodyňkám.cz

    Vážený zákazníku. Moc mě mrzí, že jste nebyl s našimi produkty spokojený. Tak, jako každý spotřebitel, máte právo na vrácení zboží, a to bez udání důvodu. Tato lhůta je 14ti denní. Stačí nás jen kontaktovat emailem, či telefonicky a zboží odeslat zpět na naši adresu. Cenu za zboží Vám vrátíme v plné výši (zboží musí být samozřejmě nepoužito). S pozdravem. Lucie Veselá