Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nemohu hodnotit zboží mi ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlá a vstřícná reakce při řešení objednávky.
    • Zboží dorazilo pokryté vrstvou černého prachu.
    • Spojovací šrouby a matičky na Freeline Skates HOPsej edition jsou zcela zrezivělé, což u nového výrobku neočekáváte.

    Reakce obchodu HOPsej.cz

    Dobrý den,
    Moc nás to mrzí. Musel selhat dodavatel. Bohužel není v našich silách před odesláním každé zboží vybalit. Jistě ale není problém výměna :-(

    • Obchod jsem si sama vyhledala - mají to, co jinde nemají. Komunikace je katastrofální - zatím mám zboží slíbené. Přišla mi faktura. Přišla mi žádost o hodnocení nákupu - ale nejezdím a objednanou koloběžku jsem ani neviděla. Možná jsou všichni v karanténě???
  • Objednávka nebyla uskutečněna.

    Reakce obchodu HOPsej.cz

    Moc se dodatečně omlouváme. V roce 2016 jsme měnili interní systém a něco mohlo omylem zapadnout. Posledních pár let už máme vše vychytané :-)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nakoupil jsem a do čtrnácti dnů žádné zboží ano mail. prostě nic a žádná odezva.

  • Zboží jsem objednal, zaplatil, odeslal potvrzeni o zaplacení a zboží zatím nedorazilo a ani žádnou odpověď jsem nedostal.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Problém je komunikace (interní i externí).

    Dne 2.2 dopoledne jsem provedl objednávku. 3.2 jsem dostal email, že zboží bylo předáno k přepravě. Po několika dnech (8.2) se stále nic nedělo. Proto jsem zavolal na telefon uvedený v kontaktech a bylo mi řečeno, abych si poslal email s dotazem, kde je moje zboží. Odpověď, která mi přišla (10.2) : ,,Dobrý den,
    velice se omlouvám, kolega byl teď pár dní mimo ČR a před odjezdem zapomněl Váš balíček odeslat a neřekl mi to. "

    Následně bylo zboží odesláno a další den bylo připraveno k odběru na pobočce. V tomto směru doprava fungovala dobře.

    Po rozbalení balíku jsem zjistil, že mi došlo jiné vázaní, než které jsem objednal. Vzhledem k celému průběhu jsem to dále radši neřešil. Můj další případný nákup si velice dobře rozmyslím...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    do dnes nedorazilo

    Reakce obchodu HOPsej.cz

    Dobrý den,
    Moc se omlouváme. Máme už několik týdnů problém s Českou poštou, která z nějakého důvodu některé balíčky zadrží na depu a následně vrátí. Jedná se o nějakou systémovou chybu, kterou snad tento týden konečně vyřešíme. Omlouvám se za případné komplikace.
    Daniel Fajmon

  • Po objednanni zbozi jsem dostal potvrzujici mail s tim, ze do 48 hodin se ozvou a potvrdi objednavku. Ani po 11 dnech nic nedorazilo, krome dotazu na spokojenost s nakupem. Logicky tedy spokojen nejsem

    Reakce obchodu HOPsej.cz

    Dobrý den,
    Omlouvám se za špatnou zkušenost. Vypadá to na chybu v systému. Zítra zajdu do externího skladu a zjistím kde se stala chyba. V případě zájmu dostanete samozřejmě slevu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dostupnost úzkoprofilového zboží
    • Nekomunikace

    Mají všechno, ale musíte mít trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nedostatečný popis a info ke zboží zboží. Nespolehlivost. Komunikace

    Nedoporučuji zde nakupovat. Lepší zboží koupit u výrobce, tam máte jistotu co vám přijde a že s vámi budou komunikovat a na čem se domluvíte tak i splní.

    • žádné
    • Nabízené zboží nebylo dodáno i po čtrnácti dnech.

    Nikdy bych si od nich už nic nekoupila. Objednáte a nemáte. Sice zaslali e-mail, že to chvíli potrvá, ale stále se nic neděje. Na to, že dodací lhůty byly vcelku krátké, tak je to výsměch zákazníkovi. Pokud zboží nemám, tak ho nemůžu nabízet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • špatná komunikace

    nejprve prý zašantročili objednávku,v pondělí mi řekli,že v uterý zboží přijde a přišlo ve čtvrtek.e

    Reakce obchodu HOPsej.cz

    Dobrý den paní Průšová,
    Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Každopádně takové špatné hodnocení si snad nezasloužíme :-(
    Trampolínu jste si objednala 12.6. odpoledne a 17.6., čili 3. pracovní den jsme Vám ji odeslali. Bohužel se zdržela u České pošty...

    Abyste na nás nezanevřela, při příštím nákupu si řekněte o 10% slevu ;-)

    Za tým HOPsej.cz
    Daniel Fajmon

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • problémy s dodavatelem :(
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • 10 dni od objednavky a tovar mi stale nedorazil

    Reakce obchodu HOPsej.cz

    Dobrý den,
    Velmi se omlouváme. Chyba však nebyla na naší straně. Zboží Vám bylo odesláno před 10 dny, viz informační mail. Bohužel se neúměrně prodloužila doba dopravy Slovenskou poštou. Ještě zjistíme v čem byl problém, aby se situace neopakovala.
    V případě dalšího nákupu jistě dostanete nějakou slevu ;-)