Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Vždyť už jsem kdysi psal, ani se neobtěžují odpovědět na dotaz, jestli jsou ochotni prodat mi polský sporák o 3,5 tisíce dráž než v Polsku. Samozřejmě o té ceně jsem se nezmiňoval.

  • Obchod otevírající oči- velmi výstižné a velice poučné!

  • Snažím se už 3 měsíce vyřídit reklamaci, neberou telefony, neodpovídají na e-maily. Prostě kupte si u nás výrobek, zaplaťte a dejte nám pokoj, to je celá jejich obchodní politika. Okamžitě píšu stížnost na ČOI !

  • Evajs: Stejná zkušenost. A to že je myčka pro polský trh? EU zaruka potvrzena podle výrobního čísla přímo od Bo sche.

  • Už neberou ani telefony a mobily

  • Souhlasím, že se jedná o velmi neseriózní e-shop. Jednání při řešení reklamace je katastrofa. Paní se chová jako trhovkyně. Po ukončení hovoru jsem měla pocit, že za vadu a neplatný záruční list k výrobku mohu vlastně já a jen obtěžuji. Nízké ceny jsou fajn, ale jen potud, pokud se zboží nezkazí. Sice vám vrátí peníze, ale musíte si koupit nový výrobek u jiného prodejce, jelikož k tomuto shopu člověk ztratil důvěru a opět zaplatit dopravu. Takže nakonec je opět zákazník ztrátový. Kdy konečně začne tento stát chránit poctivé občany a začne postihovat tyto evidentně nekalé obchody, kterým schází etické a prozákaznické chování???

  • NEDOPORUČUJI NIKOMU !!!
    Klamavé informace,to co nabízí vůbec nemají pošlou vám úplně něco jiného.Opravdu obchod na Hovno.

  • No tak koukám, že tento obchod je opravdu velice neseriózní. Už když jsem objednával, tak jsem si zde vše přečetl a říkal jsem si, třeba to vše není pravda, ale koukám, že stále stejná písnička.

    Po objednání zboží, přišel potvrzující email, to byla asi poslední chvíle, kdy bylo vše v pořádku. Dostupnost zboží byla 7-21 dní. Ale po této době, mi bylo sděleno, že zboží bude ve středu, následně ve středu mi bylo řečeno, že v pondělí. Následně jsem si napsal o přesný termín, a dotyčný se mi přiznal, že netuší datum naskladnění !!! I když mi stihl dvakrát napsat středa a pak pondělí :D Následně mi začal nabízet zboží,které je vystavené na prodejně za super cenu !!! + dárek prací prášek !!! Když jsem se podíval na jejich web, tak to byla standardní nabídka. Takže žádná exkluzivní, jak dotyčný tvrdil. Všude na internetu 100x lepší nabídky. Nabízel tzv."stojáků, kterých se potřebuje každý obchod zbavit, ale že by tomu přizpůsobil cenu - ani trochu!

    Bohužel tento obchod je absolutně neschopný dodat zboží, které nemají skladem. NEDOPORUČUJI NIKOMU !!! A věřím,že spousta recenzí je vyplněná špatně, neboť Vám dotazník přijde okolo 10tého dne, kdy je ještě vše v pořádku, komplikace nastanou většinou po dvou týdnech!!!

  • Hoopla
    Máme výlohu 2,5x7 metrů polepenou firemnímy znaky a logem. Těžko komentovat

  • Mohu se zeptat na Americké ledničky, která značka je dobrá? Děkuji.

  • Dobrý den, s firmou mám dobrou zkušenost.Objednala jsem lednici,zaplatila převodem z účtu.Lednice dorazila včas a v pořádku.Po roce vznikla neopravitelná závada, kterou řešil servis v místě mého bydliště.Firma zajistila odvoz vadné lednice a vrátila obnos za ni zpět na můj účet.Komunikace probíhla vesměs e-mailem.Sice vše trvalo asi měsíc,ale byly mezitím Vánoce a Nový rok.Byla jsem s jednáním firmy spokojena.

  • Koukám, že firma moc důvěryhodná nebude. V porovnání cen má lednici Samsung RL-56 GSBTS za 9840 Kč, ale přímo v obchodě už je za 14000 Kč. Zřejmě čekají, kolik lidí naletí...

  • Nezbývá, než napsat, že si za to můžete sami, že něco platíte obchodu Hoopla dopředu nebo vůbec něco tam objednáváte. Vždyť už nás spousta dostatečně upozornila na praktiky této "firmy". Ale komu není rady...

  • A ještě dodatek. Jak můžu psát recenzi, když dotazník po skončení obchodu mi nebyl vůbec zaslán, neboť jsem věc reklamoval.
    Jak může tedy být hodnocení objektivní.

  • Chci všechny dobře upozornit na tento tzv. internetový obchod. Objednal jsem výrobek, který mi dofali zcela poškozený - rozbitý, v reklamaci jsem neuspěl. Navíc se jedná o zboží učené do Polsko a východ, tedy Ukrajina a Rusko. Komunikace velmi špatná.
    Dávejte si velmi dobrý pozor !!!!!

  • Všem doporučuji aby se této firmě vyhýbali. Uvádějí zboží skladem, zašlou e-mailem potvrzení objednávky, za dva dny vám pošlou e-mail že zboží není a zda trváte na objednávce. A po čtrnácti dnech nic. Po telefonickém dotazu na stav objednávky vám sdělí že zboží nemají a ani nebude a zda trváte stále na objednávce. Přičemž na internetu stále toto zboží inzerují skladem. Asi je to nějaký podvod.

  • Zajímalo by mě, zda je někdo, komu se podařilo kontaktovat fa Hoopla v posledních 3 dnech? Mám u nich objednáno zboží, které mi mělo být doručeno za 2 až 3 týdny, zítra je to již 3. týden a bohužel mě zatím nikdo nekontaktoval. Už si pomalu nedělám naděje, jelikož telefony jsou odpojeny a bohužel zboží zaplaceno. Co dodat....

  • I já mám špatnou zkušenost. Klamavé informace,e-mailem potvrzení, že příjde zboží do týdne , telefonicky Vám řeknou, že tenhle měsíc určitě ne. Přitom na heureka.cz reklamují zboží dodat do 3 dnů.Dovezené zboží není celé, Hoopla tvrdí, že díly nejsou součástí výrobku, výrobce ovšem potvrzuje, že ano.Chybí profesionalita a úcta k platícímu zákazníkovi. Vždyť co by byl obchod bez zákazníků???
    Lenka

  • Objednání a komunikace s Hoopla bez problému. Najít v Ostravě na odběrném místě místo pro odběr zboží? Děs!! Na papíru o rozměrech 10X18cm napsáno Hoopla. 2x jsem volal na místo, kde mi vystavili fakturu a přesto jsem bloudil 15 minut a hledal. A to si myslím, že jsem v orientaci skvělý. Jestli už nechcete zákazníky, tak tam ten papír nechte. Ach jo!!

  • V pondělí objednáno, ve středu dovezeno. Jsem s tímto obchodem spokojena. Rychlost zboží a vše dorazilo v pořádku. Nemám co vytknout..Eva