Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    11.11. objednáno a stále je na cestě. Trvalo dlouho, než obchod předal dopravci a ten taky nikam nespěchá. Chápu, že všichni mají toho hodně, ale pomalu 14 dní? Asi ne vždy je cena na prvním místě.

    Reakce obchodu Homedia

    Dobrý den, všechny produkty jsou dostupné přímo na našem skladě a expedujeme je ihned po obdržení objednávky.

    Rychlé dodání pochvalují kupující ve svých komentářích. I v tomto případě jsme balík odeslali rychle, ale bohužel se balík ztratil přímo přepravci, což je bohužel mimo naši kontrolu.

    Jsme však rádi, že se balíček po urgenci u dopravce našel a byl Vám již doručen.

    Omlouváme se za problém s dopravou.
    Přejeme hezký den, tým Homedia

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • s rychlostí vyřízení objednávky spokojenost
    • doprava skutečně zdarma (ale nekvalitní - viz níže)
    • Obchod se tváří jako český, ale fakturu Vám vystaví jako prodejce nějaká paní Anna Krawczyk, Rzeplin 111, 32-046 Minoga, Polská republika. Na www stránkách obchodu o tom není ani zmínka, což považuji za zavádějící a neseriózní.
    • Zboží doručí domů GLS, aniž by vám předem dali vědět nebo umožnili dohodnout si náhradní termín. Ani platba kartou není možná. S tak nízkou úrovnídoručení jsem se ještě nesetkal. Oni by to asi doručili i kvalitněji, ale to by si dodavatel musel trochu připlatit a pak by asi nemohla být doprava zdarma, že?

    Reakce obchodu Homedia

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor a jsme rádi, že objednaný produkt byl v pořádku doručen.

    Jsme firmou se sídlem hlavně v Polsku, ale máme své pobočky v Čechách a v Neměcku. V Čechách jsme vedeni i jako plátci DPH.

    Informace, kde se nachází sídlo firmy, je ale uvedeno v obchodních podmínkách, není to informace, kterou bychom chtěly zatajit.

    Ohledně připomínek k dopravci GLS Vás ujišťujeme, že situaci s dopravou prověříme a vyjasníme.

    Přejeme hezký den, tým Homedia

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nepřehledný a komplikovaný způsob objednávání.
    Došla mi trpělivost a objednávku jsem zrušil ...

    Reakce obchodu Homedia

    Dobrý den,
    snažíme se, aby byl náš objednávkový formulář co nejjednodušší. Neumisťujeme vyskakovací okna, která by nabádala ke koupi dalších produktů, nenabízíme další propagační akce. Víme, že čas našich klientů je cenný, a proto chceme, aby byl proces objednávání rychlý a transparentní. Vyžadujeme poskytnutí pouze informací nezbytných k dokončení objednávky a vše je umístěno na jedné stránce, aniž byste museli kliknout na jinou stránku.

    Pokud se Vám i přesto zdá něco komplikované, ​​jsme vždy připraveni Vám pomoci, jednoduše nás kontaktujte a my vám rádi pomůžeme.

    Přejeme hezký den,
    tým Homedia.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Polský eshop

    Reakce obchodu Homedia

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a chceme objasnit, že jsme společnost s obchody v České republice, Polsku a Německu.

    Zboží, které jste si objednali, jste obdrželi do dvou pracovních dnů, bylo nové, originální a navíc jste si ho objednali v jedné z nejatraktivnějších nabídek na trhu.

    Jsme rádi, že nemáte žádné negativní komentáře k produktu nebo k termínu doručení Vaší objednávky a zároveň jsme překvapeni tím, co dáváte jako důvod svého negativního stanoviska.

    Přejeme hezký den, tým Homedia

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • levne
    • pomale dodani
    • zbozi odeslano az po urgenci

    zbozi bylo skladem, ihned k odeslani - objednal jsem ve ctvrtek odpoledne
    na Heurece se psala prubezna dodaci doba 2.9 dni
    v pondeli jsem je kontaktoval, jak to ze zbozi jeste ani nepredali dopravni spolecnosti, po par hodinach mi dosel email o elektronicke evidenci balicku od dopravni spolecnosti, fyzicky predali zbozi dopravni spolecnosti az dalsi den - 3. pracovni den po objednani
    vyrazne nedoporucuji, pokud na produkt spechate

    Reakce obchodu Homedia

    Dorbý den,

    je nám moc líto, že jste musel na objednané zboží čekat tak dlouho. Bylo to způsobeno naší vinou, za kterou se upřímně omlouváme.
    Jako náhradu Vám zašleme kód slevy ve výši 200 Kč prostřednictvím e-mailu pro případné další nákupy v našem obchodě, kompenzace za nestandardní termín doručení.

    Ještě jednou se omlouváme za zpoždění a potíže s objednávkou.
    S pozdravem Tým Homedia