Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Není možné zdarma zpetne vrácení zbozi
    • E-shop nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potvrzení objednávky a žádné zboží ani komunikace

    Potvrzení objednávky a žádné zboží ani komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    Mrzí mě, že mě objednávkový systém pustil k objednání zboží i k jeho zaplacení, poté, když se týden nic nedělo, jen přišel mail, že objednávka byla přijata, jsem obchod kontaktovala a zjistila, že zboží je vyprodané...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Maska objednaná pred týždňom zatiaľ nedorazila aj keď je udávaná že je skladom
    • Komunikácia vobec ziadna
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná komunikace.psali sme meila a odpověď žádná. Zboží co sme si objednali měli skladem a stále nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Nulová komunikace
    • Nulová komunikace
    • Nulová komunikace

    Objednala jsem 17.10.2021, objednávku jsem zaplatila a ta mi byla potvrzena na email.
    Od té doby se neděje NIC (dnes 9.11.). Obchodu jsem zaslala dotaz na termín expedice, na který nereagovali. Telefon mi nikdo nevzal.
    Nemám ani dárek pro malého syna, ani vrácené peníze, což budu dále řešit.
    Absolutně nedoporučuji!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zatím nic nedorazilo ani po 10 dnech

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože jsem jasně požadoval pozdější odeslání zásilky, a to mi bylo prodejcem potvrzeno, zboží přišli již druhý den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Velikost XL je ve skutečnosti XXL. Samotná mikina pouští chlupy.

  • Nedoporučuje obchod

    Vybíral jsem záměrně zboží, které bylo skladem, z důvodu rychlého dodání, leč marně. Po třech dnech přišel mail, že dres bohužel skladem není, a zdali může být nahrazen dresem od jiného výrobce. Souhlasil jsem, ale bohužel ani po čtrnácti dnech zboží stále nemám......

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost doručenní
    • Nezasílá faktury.

    Zboží jsem objednal dorazilo v pořádku po rozbalení jsem zjistil že uvnitř balíku není faktura. Po několika emailových výzvách mi to dnes nepřišla faktura.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zásilka přišla na jinou adresu než byla uvedena v objednávce, což mi způsobilo velké komplikace!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nepřehlednost e-shopu
    • nepravdivé a neúplné údaje

    Chtěla jsem si koupit chrániče na in-line brusle, vybrala jsem z nejlevnějších, značku Tempish - obdržela jsem dětské chrániče, které koupíte na tržnici za 50Kč.

    Chtěla jsem zboží vrátit, prodejce mi slíbil že pošle řidiče PPL, který jim zboží zdarma přiveze - samozřejmě žádný řidič nepřijel.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Před 10 dny jsem objednal zboží, druhý den jsem odeslal platbu přes internetové bankovnictví. Zboží ani informační email nikde. Jsem zvědavý co bude dále ...

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rychlost doručení
    • nepříliš přehledný web ...
    • nalede.cz - jednoduche, prehledne, ucelne

    v pohodě

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Teprve po čtyřech dnech mi napsali že jim chybí čislo popisne, které při objednavání vůbec nepožadují.
    • Došla mi jen půlka zasilky a vůbec mě o tom neinformovali.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal a ihned zaplatil. Nikdo mě po ani po 10 dnech nekontaktoval. Zboží jsem stále neobdržel

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ani by mi tak nevadilo,že zboží už není,ale neozvání se a pozdější mlžení,mi připadá dost divné.Už dávno neplatí heslo:Náš zákazník náš pán-bohužel.