Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamu o skladovych zasobach
    • Priserna komunikacia
    • Majitel na mna 15 minut vrieska do telefonu
    • Obchod ma na stranke vsetky produkty skladom, ale ked sa potom divite preco tovar po tyzdny stale nemate tak vam pan do telefonu vykrikuje ze v cesku nie je jediny obchod ktory ma tovar skladom
    • Narodnostna diskiminacia

    Objednal som si tovar ktory bol skladom. Napisali mi zi bude na predajni o 2-5 dni. Piaty den som volal a povedali ze to bol len odhad.
    Siesty den mi uz dali k telefonu jednatela a ten mi povedal ze musim najprv zaplatit zalohu.
    Vrieskal na mna do telefnu ako by bol na drogach, nadaval na slovakov a podobne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po víc jak týdnu nedorazilo, z prodejny žádná reakce, kominikace 0
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží za zajímavé ceny

    Vždy se snažím hodnotit spíše kladně, ale zde se pokazila spousta věcí.

    1. je téměř tradicí českých eshopů, že věci skladem vlastně skladem nejsou. Je potřeba to jako zákazník vyžadovat, jinak se to nezmění. Takže klasika po 3 pracovních dnech jsem se musel ozvat já, jak to vypadá s odeslání produktů, které byly všechny skladem.

    2. údajně se zaměstnanec přehlédl a objednal mi jiný produkt, než jsem chtěl. V době objevení této skutečnosti už nebylo dané správné zboží skladem, takže proběhla telefonická domluva na jiném zboží.

    3. objednávka konečně byla po 6 dnech odeslána. Bohužel s další chybou.
    Objednávka musela být rozdělena na 2 balíky a jeden z nich byl špatně naceněn (o tisíc korun více). Takže další telefon, co s tím uděláme.
    Dohoda, že to mám převzít a přeplatek mi bude vrácen.
    Přesně tak se stalo a následující den (22. listopadu) hned ráno posílám email s údaji kolik, kam a proč zaslat.
    27. listopadu posílám připomínku pro tuto nápravu.
    28. listopadu byly peníze zaslány.

    Suma sumárum - jsme lidi, mám pochopení pro hodně věcí, chyby se stávají. Ale tady to na mě působilo, že to mají totálně na háku.
    Bohatě by mi stačilo, kdyby proaktivitu primárně vyvíjel obchod. A ne já...

    • Nabízejí zboží, jako skladem a když objednáte, tak Vám nabíží jinou velikost, nebo zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo v eshopu uvedeno jako skladem. Den po objednávce jsem obdržel email, že zboží skladem není a že někdo již koupil poslední kus.
    Kluci, aktualizujte svůj eshop!!! To není tak těžké trochu zapnout mozek. U nás v Německu to taky funguje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    asi si se to stane max. 1 za 10 let :-) ... ale u mě obj. 6. resp.7.9., 12.9. mi z obchodu volali, že byl problém s částí objednávky, ale následující den, že bude vyřízeno. 17.9. nic, tak jsem psal, co se děje... nakonec jsem část objednávky musel zrušit, objednané dorazilo 19.9. /bez slova omluvy/

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Příliš dlouhá doba doručení a stále čekám již 10dni a zboží nemám u sebe

    Reakce obchodu Hokej-profi

    Dobrý den,

    Vaše objednávka nám nedorazila na email , na základě Vaší recenze , že zboží nemáte po 10 dnech jsem ji našel ve vnitřním systému e-shopu. Pokud máte kopii objednávky můžete mi ji prosím přeposlat? Netušíme kde nastal problém , zejmě nějaký virus..šlo o 2 objednávky téhož odpoledne. Za problém se omlouváme , další objednávky chodí ok.

  • Boužel přišla helma s rozbitým zapínáním a na email nikdo nereaguje!

    Reakce obchodu Hokej-profi

    Dobrý den ,

    bohužel žádný email nedorazil , máme v kontaktech pevnou linku , a ani nikdo nevolal. Zboží dodáváme jen nové a nepoužité , pokud by bylo zapínání poškozeno z výroby , není problém ho vyměnit nebo reklamovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl jsem mailem informován, že mají chybu na webu a mnou objednanou velikost bruslí nemají. To se stane, chápu. Byl mi nabídnut vyšší model v potřebné velikosti. Na dotaz jsem odpověděl, že to může být řešením a zda mi udělají cenu (šlo o jejich chybu a rozdíl byl 1000 Kč), odpověď jsem od nich nedostal

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Poplatky:postovne-balne
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlha dodacia doba , objednane rukavice ccm 5092 c.15 ale prislo cislo 14,

    Neodporucam

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobre ceny
    • Pomoc s výběrem
    • Mizerná komunikace
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Chybí informace o odeslání zboží

    Zboží označené že je skladem, skladem není. I potom, co jsem napsala, kdy zboží potřebuji mít a bylo mi slíbeno odeslání začátkem týdne, bylo odesláno až ve středu večer. Informaci o odeslání jsem si musela vyžádat. Podepsán je vždy jeden pracovník, ale mail přijde vždy dvakrát a je poznat, že ho stejný člověk nepíše. Telefon nikdo nezveda, ani nezavola zpátky. Absolutně neprofesionální přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nespolehlivost
    • Pomale jednani
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlé dodání
    • Při odstoupení od kupní smlouvy peníze vráceny až po urgenci, po skoro 3 týdnech od převzetí zboží. Dle zákona je na to stanovena lhůta 14 dnů.
    • Nevráceno poštovné, po žádosti o vrácení poštovného mi bylo telefonicky sděleno, že jsem si prý zakoupil dopravu jako službu navíc. Neseriozní prodejce, nedoporučuji. Jelikož je na poštovné nárok dle zákona a prodejce nekomunikuje. Řešení předávám ČOI.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    + mají stránky
    - komunikace, aktualizace stranek s realitou, aktivně se nestarat kdy přijde zboži, tak jsem dodnes žil v představě že zboží někdy dostanu.
    Po týdnu jde zboží ze stránek stále objednat (i když není a nebude dle vyjádření na dotaz)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 10 dnech se laskavě uvolil sdělit, že zboží objednané vlastně nemá. Nedoporučuji, nedůvěryhodný obchod!!!
  • Slovo profi v názvu obchodu neodpovídá kvalitě služeb. Po objednání zboží obdrží zákazník informaci, že je zboží vyexpedováno, ale není to pravda. Dne 3.12. jsem udělal objednávku na zboží, které bylo údajně skladem. Po potvrzení objednávky jsem čekal marně do 11.12., kdy mě obchod oslovil, že některé zboží již není, a nabídli mi náhradní produkt. Na této změně jsme se 12.12.dohodli po e-mailu a ihned jsem opět obdržel informaci, že bylo zboží expedováno. Čekal jsem ovšem opět marně. Doteď zboží nedorazilo, a vzhledem k tomu, že se jednalo o vánoční dárky a Vánoce už máme za sebou, tak už dorazit ani nemusí. Hold není profi jako profi.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    - neaktuálnost internetových stránek , zrušení objevnávky až po týdnu .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednání, nepřišlo zboží ani nepřišla žádná zpráva od prodejce, že dojde z nějakého důvodu ke zpoždění, jak to bývá u jiných obchodů, prostě nic.
    • Osobní odběr v Brně.
    • Hrozná komunikace obchodu.
    • Zboží skladem nebylo skladem.