Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutní nespokojenost. 29.2 provedena objednávka, která byla zároveň rovnou i zaplacena. Po 6ti dnech jsem telefonovala o informace. Bylo mi řečeno, že ještě v den objednávky byla zásilka i expedovaná. Dotyčný mi slíbil, že zjistí, kde je problém a dá mi ještě týž den vědět. Druhý den jsem volala opět a telefon mi už nikdo nezvedal. Zboží bylo předáno doručovací společnosti až dva dny po mém telefonátu. Zboží dorazilo až 11.3.

  • už od vás nic nechci.,.,.,.,.,.,.,.,a už mi nepište .,štastný nový rok .,přeji .,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod sice komunikoval, ale věděli, že chci zboží dceři k Vánocům. Mohli mě upozornit na to, že zboží nemají skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazilo mi pouze potvrzení objednávky, pak už nic dalšího. Žádná komunikace, žádné zboží. Nevím, co si o tom mám myslet
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zakoupené zboží, které bylo uvedené jako na skladě, nakonec dostupné nebylo. Čili čas strávený vybíráním, objednáváním a placením v neděli podvečer byl ztracený. Kladně nicméně hodnotím telefonický kontakt s omluvou hned druhý den ráno a promptní vrácení peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • nevím
    • Poslali mi poškozené hokejové brusle - vytržené nože z plastových držáků, nože již byly opravovány, přesto mi byly prodány, jako nové!

    Jediné plus je to, že peníze prodejce za zboží vrátil a omluvil se.

    Reakce obchodu Hokejmax.cz

    Dobrý den,

    brusle byly originálně zabalené, opravdu nemáme zájem zasílat opravované nebo nefunkční zboží. Když se zboží odesílalo, skladník na něm neshledal žádnou chybu, po vrácení zboží a přezkoumání nožů, jsme zjistili, že výrobce udělal chybu a dal na brusle jiné nože. Brusle byly poslány na reklamaci do HEADu a ta byla uznána, takže ano bohužel jsme Vám zaslali vadné brusle, ale nikoliv záměrně.

    Za komplikace se omlouváme.

    S pozdravem

    tým www.hokejmax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nebylo dodáno ani v náhradním termínu avizovaném obchodem.

    Nespokojenost.

    Reakce obchodu Hokejmax.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží bylo ve chvíli Vaší objednávky bohužel vyprodané a dodavatel ho teprve naskladňoval. U dodavatele bylo ihned objednáno, ale v prosinci je to všechno trošku komplikovanější a dodavatel tašku stihl vyskladnit až 10 dnů po objednávce. Ihned jak k nám dorazila jsme ji odeslali. Za případné komplikace se velice omlouváme.

    S pozdravem

    tým e-shopu www.hokejmax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • web

    Reakce obchodu Hokejmax.cz

    Dobrý den,

    pokud jde o Vaší objednávku, tak jste ji učinil 29.11.2015 a zboží bylo odesláno ihned druhý den, takže předpokládám, že v objednávce a doručení zboží problém nebyl.

    Pokud jde o naše stránky, tak je jasné, že jejich vzhled se nemůže líbit každému. Navíc na jejich zkvalitňování neustále pracujeme.

    Kdyby jste v budoucnu cokoliv sháněl, tak se můžete našim stránkám vyhnout a kontaktovat nás na telefonu 734428200.

    S pozdravem

    tým e-shopu www.hokejmax.cz

    • komunikace

    přestože vybrané zboží bylo uvedeno jako skladem, 14 dní po objednání stále nepřišlo a ani se nikdo neozval

    Reakce obchodu Hokejmax.cz

    Dobrý den,

    pokud jde o Vaší objednávku, tak asi nastala chyba v komunikaci na obou stranách. Zboží, které jste objednali nebylo opravdu skladem, ale ihned jsme volali pánovi, kterého jsme o stavu objednávky informovali a on nám řekl, že na zboží počká až ho naskladníme. Ihned po naskladnění byla objednávka odeslána k Vám.

    S pozdravem

    tým e-shopu www.hokejmax.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Hokejmax.cz

    Děkujeme za Vaši reakci po uskutečněném nákupu na hokejmax.cz.

    Za náš nedostatek v komunikaci se omlouváme, vznikl naší chybou v administraci.

    Zákazník prováděl uplatnění reklamace přes email, který nebyl vyřešen obratem, ale až po zobrazení reakce zde na Heurece.

    Po telefonické domluvě naše pochybení bylo zákazníkovi vysvětleno a veškeré náklady spojené s reklamací byly hrazeny naší firmou.

    Tým e-shopu Hokejmax.cz.