Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží SKLADEM bohužel nebylo skladem a nelze ani dodat později. Vše uhrazeno online kartou. Obchod nabídl alternativní zboží, které mi nevyhovuje. Objednávka byla tedy zrušena a platba vrácena na kartu. Výsledkem je, že jsem ztratil spoustu času a přišel o jiné nabídky v rámci Black Friday. Toto si myslím, by se už u seriózního eshopu stávat nemělo. Pro mě je to dost negativní zkušenost a bohužel obchod při dalším nákupu vynechám z případného výběru, kde nakoupit.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedošlo co jsem objednal

    Objednal jsem hokejku tvrdost flex 50 a přišla mi š tvrdostí 40

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží deklarované jako skladem, skladem nebylo, termín dodání byl několikrát posunut. Byl jsem 11 dní trpělivý, ale další 2 týdny už jsem čekat nechtěl.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodací lhůta

    Reakce obchodu hokejarena.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše negativní zkušenost ale bohužel chování našich obchodních partnerů plně neovlivníme. Zboží od dodavatele dorazilo s velikým zpozděním, nicméně na naší ochranu musíme říci, že jste byl o době dodání telefonicky informován. Najman hokej-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace.

    Zboží, které jsem si objednal nedorazilo,neobdržel jsem ani žádnou informaci proč.

    Reakce obchodu hokejarena.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí tato zkušenost, ale pokud nám zašlete Váš email, zašleme Vám výpis objednávek z uvedeného dne. Bohužel Vaše objednávka k nám nedorazila. Je možné, že se jednalo o drobný výpadek na našich stránkách způsobený technickou poruchou. V případě zájmu nás kontaktujte, za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme. Najman Milan obchodní oddělení www.hokej-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chtěla jsem chrániče na brusle pro dceru,napsala jsem jim,že jde o krasobruslařku.. zaslali je rychle,ale trenérka mi pak řekla,že jsou pro hokejisty,že nejsou pro krasobruslařky !!!! to by v tomto obchodě měli vědět.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Matoucí a zavádějící informace prodejců.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá cena
    • koupil sem si poškozenou hokejovou helmu, poškrábaná, kazová( špatné polstrování)... zjevně poslední kus :(
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výhodná nabídka hokejek fisher
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dodací lhůty

    Reakce obchodu hokejarena.cz

    Dobrý den, za nedodržení dodací lhůty se ještě jednou velice omlouváme. Samozřejmě to nebyl náš úmysl, ale, jak jsme Vás informovali, původně slíbenou dodávku zboží od dodavatele jsme vůbec neobdrželi. Najman Milan obchodní oddělení www.hokej-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zatím jsem nespokojen, protože jsem vrátil zboží z toho důvodu, že stránky nabízely brusle pánské velkosti 13/49 i s nápisem jako SENIOR, avšak brusle byly v sekci YOUTH. Čili na stránkách byla chyba. Došly mi malé brusličky. Pán který je za obchod odpovědný se mi sice omluvil a že mám poslat brusle zpět. Já tak učinil již před týdnem, ale peníze zatím na účtě nemám......Chápu, že tuto nesrovnalost jsem si měl raději telefonicky ověřit, ale já byl tak natěšený, že mají brusle na moji tlapu, že jsem tak bohužel neučinil.

    Reakce obchodu hokejarena.cz

    Dobrý den, při prvním kontaktu s Vámi ohledně vrácení zboží jsme se Vám omluvili za chybu ze strany našeho obchodu a samozřejmě Vám nabídli při vrácení peněz i uhrazení Vašich nákladů spojených se zasláním zásilky zpět. Za pozdní odeslání peněz jsme Vám také písemně omluvili, nešlo o schválnost, že bychom nechtěli peníze vrátit, ale bohužel došlo ke zpoždění z časového vytížení, které díky blížícím se vánočním svátkům u nás nastalo. Peníze Vám byly vráceny s 3 denním zpožděním, ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. Najman obchodní oddělení www.hokej-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • výběr přes internet je pohodlný
    • má uvedeno téměř u každého kusu, že je skladem, ale už se mi dvakrát stalo, že vůbec na skladu nebylo a majitel mi nabízel místo toho jiné zboží

    byla bych velice spokojena, ovšem dvakrát jsem nedostala přesně to zboží, které jsem si objednala, protože byla uvedena mylná informace, že je na skladu.

    Reakce obchodu hokejarena.cz

    Bohužel u tohoto zákazníka se stalo to,že se sešli 2 stejné objednávky od různých odběratelů a dostal přednost první objednávající.Toto zboží bylo ve výprodeji.