• Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Byl jsem potesen rozumnou cenou zbozi o ktere jsem mel zajem a mistem odberu v Olomouci.
    • Nedodrzel lhutu dodani kterou nabizel a jeste pred dodanim zbozi pozaduje vyjadreni ke spokojenosti z nakupem.Docela nelogicke...

    Kdo chce cekat na vyrizeni objednavky vic nez 10dni tak bude mozna spokojeny-ja uz budu priste kupovat zbozi skladem...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevím o nich
    • obchod vystavuje zboží,které nemá skladem nebo za ceny,které nejsou aktuální

    nemám dobré zkušenosti

    Reakce obchodu Hodinky Buráň

    Dobrý den,

    hodinky, které jste si objednala, byly zařazeny do akce a bohužel již vyprodané. Byť byly na e-shopu jiné informace.

    Snažíme se nabídku aktualizovat co nejčastěji přenosem dat z našeho účetního systému našich tří kamenných prodejen, aby se tyto situace nestávaly. V žádném případě to však nebyl úmysl. Byli bychom sami proti sobě.

    Pošleme Vám na e-mail drobnou kompenzaci.

    Přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadat slevu na nějaký typ hodinek a pak zavolat zákazníkovi, že tento typ už je k mámí jen v barvě bílé a sle¨vu inzerovat na černé. Potom oznámit, že někdy ty hodinky příjdou, ale to už ve slevě nebudou..No, to mi příjde jako dost nevhodné. Myslím, že by měli uspokojit zákazníka i za cenu, že si prostě počká, ale měl by objednanou věc obdržet v barvě a za cenu inzerovanou. Jinak to vidím jako podvodné chování.
    • ad.

    Reakce obchodu Hodinky Buráň

    Dobrý den,

    je nám líto, že došlo k této události, ale nejednalo se o úmysl. Hodinky byly zařazené do akce i potom, co byly všechny naše kusy vyprodané ze všech tří prodejen z důvodu chybného uzamčení jeho informací (cena, dostupnost), čímž bohužel nedocházelo k jejich přepisu při přenosu dat z účetního systému. To provádíme denně, aby byla naše nabídka aktuální.
    Pokud Vám ještě nebyla nabídnuta částečná kompenzace ve formě slevových kódů, napište na náš e-mail [email protected] s odkazem na tuto recenzi.

    S omluvou a přáním pěkného dne

    Ondřej Kempný

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím o ničem
    • - neaktualizují nabídku,
    • - u zboží, které mají uvedené ve výprodeji za nižší cenu, mi okamžitě zrušili objednávku, ale neváhali nabídnout mi stejný produkt za "normální" cenu, takže by jej očividně byli schopni sehnat,
    • - na rozdíl od jiných obchodníků, kteří mi v minulosti při stejné situaci byli schopni nabídnout alternativu za alespoň nižší cenu, aby zachovali dobré jméno svého obchodu, tento e-shop se o nic takovéh ani nepokusil,
    • -naopak po zrušení objednávky z jejich strany mi po několika dnech přišel automatem vygenerovaný mail, že objednané zboží bylo odesláno, takže bylo nutno ještě telefonicky ověřovat to, že stejně žádné zboží neobdržím...

    Lákají zákazníka na zboží, které nemají, abyste případně nakoupili dráž. Celkově z hediska jejich přístupu se jedná spíše o výsměch zákazníkovi.