Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

HOBYMARKET.cz

?
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení.
Za posledních 90 dní

Recenze HOBYMARKET.cz

Uživatel bez avatara

Ověřený zákazník

Přidáno: 20. října 2017

100%

  • Doporučuji, vše v pořádku.
  • Rychlá expedice zboží (v pondělí objednáno, ve středu ráno u mě)
  • Zboží dobře zabaleno
  • Odesláno Českou poštou
  • S obchodem jsem spokojená

S obchodem jsem spokojená :-)

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník HOBYMARKET.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: 20. října 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • Vcelku přehledné stránky
  • Solidní výběr
  • Rychlost doručení
  • Styl řešení odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - jednoduše mi oznámili, že vrácená květina k nim přišla poškozená a proto mi nevrátí plnou částku - já jsem zboží odeslala v pořádku, pošta jej do přepravy také převzala v pořádku, zboží na jejich sklad také muselo dorazit v pořádku (pochybuju, že by převzali poškozený balík) a tvrdí, že je poškozen květináč, přitom k poškození klidně mohlo dojít u nich, když s ním manipulovali zaměstnanci. Spíše si ale myslím, že tato informace není pravdivá - nedodali žádnou dokumentaci ohledně poškození (např. fotky), takže mě strhli 250,- Kč za nic s tvrzením, že zboží neprodají za plnou cenu. Pokud k domnělému poškození opravdu došlo, tak jednoduše koupí nový květináč za cca 60,- Kč a můžou znovu rostlinu prodat za plnou cenu. Nikde jsem si totiž nevšimla, že by měli na stránkách sekci pro prodej poškozeného zboží. Předpokládám, že ve své reakci se mě pokusí nařknout z toho, že jsem vrátila poškozené zboží úmyslně - Heureka bohužel neumožňuje dodatečnou reakci - takže: rozhodně bych nevracela poškozené zboží z důvodu nevyhovování (rostlina se mi do interiéru opravdu nehodí) - kdybych si zboží chtěla ponechat a stalo by se něco s květináčem, tak bych si koupila nový květináč za pár korun a neposílala bych jej zpět v zákonné lhůtě s odůvodněním, že se mi vzhledově nehodí!
  • Zabalení zboží - při řešení mého odstoupení od kupní smlouvy mi tvrdili, že při odeslání od nich byla umělá květina zabalena do polystyrenu a kartonu - NENÍ TO PRAVDA! Byl tam jen papír v květináči v místě hlíny a jinak bylo zabaleno v pytli! Zvláštní je, že mě takto od nich zabalené dorazilo v pořádku (a to byla dopravcem Česká pošta) a jim ode mě přišlo poškozené a to jsem jej zabalila lépe, než oni původně. Sdělila jsem jim, že pokud došlo k poškození zboží vlivem přepravy a oni tuto skutečnost zjistili až po rozbalení balíku (který navenek nevypadal poškozený), jsou oni povinni si toto řešit s poštou. Bylo mi řečeno, že jim pošta reklamaci neuzná z důvodu nedostatečného zabalení. Zašla jsem tedy na poštu pro informace - pošta balík ode mě převzala, a tím dle slov zaměstnankyně pošty uznala, že zboží JE ŘÁDNĚ A DOSTATEČNĚ ZABALENO (=není potrhaný obalový materiál, nechybí žádné informace potřebné pro doručení, atd.) tudíž převzala zodpovědnost za doručení zásilky v pořádku. Pokud by byl balík VIDITELNĚ JAKKOLI POŠKOZEN NAPŘÍKLAD VLIVEM PŘEPRAVY, ADRESÁT JEJ BUĎTO NEMĚL PŘEVZÍT (=vrátili by mi jej zpět) A NEBO JEJ PŘEVZÍT, ROZBALIT A ZKONTROLOVAT OBSAH PŘÍMO S DORUČOVATELEM A ROVNOU ZAČÍT ŘEŠIT REKLAMACI SLUŽBY S DORUČOVATELEM! Takto se přesně vyjádřila zaměstnankyně pošty... S ohledem na to, že tedy balík převzali, určitě poškozený NEBYL a tím pádem dostali vráceno nepoškozené zboží!
  • Nevrací poštovné při odstoupení od kupní smlouvy - objednala jsem dvě věci - umělou rostlinu (1664,-) a malý kartáček na údržbu kulečníkového stolu (24,-). Zaplatila jsem 154,- Kč za poštovné od nich ke mně. Bohužel mi nevyhovovala rostlina, která byla součástí objednávky a v zákonné lhůtě jsem tedy odstoupila od její koupě. Zboží jsem odeslala zpět. Za poštovné jsem dala dalších 156,- Kč. Když mi poslali informaci, ohledně vrácené částky, myslela jsem si, že poštovné vzhledem k ostatním okolnostem nepřekvapivě "zapomněli" připsat, takže jsem se ozvala, spolu s tím, že nesouhlasím, se snížením ceny za údajně poškozené vrácené zboží. Odpovědí mi bylo jen to, že vzhledem k tomu, že jsem nevrátila celou objednávku, poštovné mi nevrátí. Vzhledem k tomu, že mě nikde na tuto informaci předem neupozornili - ani v obchodních podmínkách, ani na faktuře ani při vyplnění reklamačního formuláře na jejich stránkách, přijde mi toto chování sprosté, protože jsem jej neodsouhlasila. Kdybych vracela druhou věc z objednávky (kartáček) a za poštovné bych dala např. 50,- tak bych třeba po vzájemné domluvě možná souhlasila s tím, že mi vrátí jen tuto částku, ale poštovné je shodné, takže bych očekávala slušné chování k zákazníkům a vrácení plné částky.
  • Dobře si rozmyslete, zda zde opravdu nakoupíte - v případě, že se rozhodnete v zákonné lhůtě odstoupit od kupní smlouvy a vrátíte zboží, můžete na "obchodě" prodělat stejně jako já (250,- Kč strženo za údajné poškození vráceného zboží, poštovné 154,- a poštovné zpět 156,- což dohromady dělá 560,- Kč) .

Myslím, že vše jsem popsala výše. Mrzí mě, že Heureka neumožňuje dále reagovat na odpověď obchodu, protože se určitě budou vše snažit překroutit a já už se nebudu moct vyjádřit a doplnit informace. Takže celková spokojenost s obchodem je NULOVÁ vzhledem k jejich neochotě a chování, i když mají docela pěkné stránky a rychlé odeslání.

Reakce obchodu HOBYMARKET.cz

Vážená paní Turanová,

je mi líto, že zde uvádíte nepravdivé a zavádějící informace. Budu se snažit být na rozdíl vás co nejvíce stručný:

1) Při odstoupení hradí poštovné zpět do e-shopu (nejen našeho) VŽDY kupující. Je to vaše rozhodnutí a proto nesete náklady vy. Máte to uvedené jak v našich OP, se kterými jste souhlasila, tak v příslušném zákoně. Zde není o čem diskutovat.

2) Nárok při odstupení od smlouvy na úhradu celé kupní částky (tj. vč. nákladů na dopravu k vám) máte dlel OP i zákona opravdu pouze v případě odstoupení od celé kupní smlouvy A toto máme samozřejmě JASNĚ UVEDENO OP, se kterými jste souhlasila (jinak řečeno, nárok na zaplacení CELÉ částky máte vždy POUZE v případě odstoupení a vrácení CELÉ objednávky). Viz znění našich OP i příslušného zákona. Na vaše demagogické osočení za sprosté jednání ať si tedy udělá obrázek každý sám. Mně zákonný postup rozhodně sprostý vůči zákazníkovi nepřijde.

3) Co se týče vrácení poškozeného zboží, způsob vrácení zboží při odstoupení je pouze na vás. Vy jste zvolila ČP a jen vy tedy můžete případně zásilku u ČP reklamovat a pouze vám (jako odesílateli) může být od ČP škoda proplacena. Vaší povinností je vrátit zboží na naši adresu nepoškozené, což se nestalo a nemohli jsme tedy vrátit plnou částku za zboží. Vzhledem k poškození jsme odečetli 15 % z původní ceny, což považuji za zcela férové řešení.

A prosím, než budete příště nějakému e-shopu přidávat podobná hodnocení, osočovat jej např. ze sprostého jednání apod., zjistěte si nejprve kompletní informace, přečtěte pozorně OP apod., Ve výsledku - vzhledem k neinformovanosti a neznalosti příslušné legislativy - si děláte ostudu především sama sobě.

Hezký den.

Ověřený zákazník HOBYMARKET.cz

Jim

Přidáno: 15. září 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • Vše v pořádku
Ověřený zákazník HOBYMARKET.cz

amper

Přidáno: 22. března 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

80%

  • Když na dobírku tak ne proboha Českou poštou.Hrozný podnik Ani jsem nevěděl že mám baůlíkna poště.Žadné vyrozumění ve schránce,¨jenom sms o neuspěšném doručení.Až teprv na Vaše upozornění jsem se rozlel na poštu.

Reakce obchodu HOBYMARKET.cz

Dobrý den,
kvalitu služeb České pošty bohužel neovlivníme, obraťte se prosím se stížností přímo na ní. U ostatních zákazníků problémy s ČP neevidujeme.
S pozdravem
Hobymarket.cz
http://www.hobymarket.cz

Ověřený zákazník HOBYMARKET.cz

Elektronik

Přidáno: 13. března 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Dobré ceny, dobrý výběr, rychlé dodání.
  • Zatím nic.

Spokojenost.

Ověřený zákazník HOBYMARKET.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: 6. února 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

70%

  • První nákup, nedokážu posoudit
  • Snad jen že se zrovinka tahle objednávka někde zasekla. Byl to dárek k narozeninám a přišel 10 dní po narozeninách :(
Ověřený zákazník HOBYMARKET.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: 31. července 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Super kvalita!
  • Nevím.

Doporučuji, nabídka i jednání perfektní!

Ověřený zákazník HOBYMARKET.cz

Brazda

Přidáno: 25. června 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • Rychla dodavka
  • Komunikace

Cekam na vyjadreni co mam se zbozim delat kdyz je vadne

Ověřený zákazník HOBYMARKET.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: 23. května 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Spokojenost a pohodlný nákup z domova.

Anonym

Přidáno: 25. dubna 2016

Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

Zobrazuji 1 - 10 ze 51 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...6