Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měli skladem.....
    • Čekám už týden a stále nic!

    Příští nákup bude jinde. Zboží vedené skladem nejsou schopni doručit do týdne...... až neuvěřitelné!

    Reakce obchodu Himoto

    Dobrý den pane Čejka. Omlouvame se za vznikle problemy. Poslal jste dvě objednavky po sobe kde byl vas pozadavek na slouceni objednavky do jedne. Bohuzel ta jedna polozka nebyla na nasem sklade tak se k nam musela preposlat z externiho skladu. Vzhledem k tomu ze to bylo pred vikendem tak se to zdrzelo na tom ze pres vikend je zavreno a poslalo se to az po vikendu. Vasi zasilku mate jiz odeslanou a zdrzeni je ted zase na strane zasilkovny ktera nevim proc to doporucuje se spozdenim. Bohuzel se u vas seslo vice necekanych faktoru ktere maji za nasledek zdrzeni

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Delate si ze me srandu ted nebo co?uz tyden cekam na obednavku.jste neschopny.zbozi jste na sklade meli.objednal jsem po 4 dnech mi pise vas zamestnanec ze zbozi neni at mam trpelivost a ted mi pisete jaka byla objednavka?

    Reakce obchodu Himoto

    Dobrý den pane Mácha ještě jednou se omlouváme za vzniklé problémy. Chyba byla ve skladové dostupnosti kde bylo psano že mame jeste 1ks skladem ale ten byl už bohužel vyprodaný. Snažil jsem se ještě narychlo tento díl sehnat u hlavního dovozce ale bohužel ho momentálně nemají a příjde až v další zasílce dílu kterou maji na cestě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost tohoto obchodu vůči zákazníkům. Dlouhé termíny dodání zboží i když je uvedeno, že je zboží skladem!!! Již několikrát mi bylo dodáno jiné zboží, než jsem si objednal! S tímto obchodem již nebudu dále obchodovat a ostatním ho NEDOPORUČUJI.

    Po mnoha zklamání a neochota komunikace ze stany obchodu, jsem přestal s tímto obchodem nadále obchodovat. Raději jsem přešel na jiný obchod, který mi dodá zboží do druhého dne!

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Josefe Opřátko docela nás mrzí že nejste s našim obchodem spokojen ale rád bych uvedl věci na pravou míru.
    Posledni objednavku 28022 jste vytvořil v pondělí 24.7.2023 v 22:29hodin a jako platbu jste dal bankovní převod. Platba nám příšla následující pracovní den 25.7.2023. Na eshopu byl informační sloupek s dostatečním předtihem který informoval zákazniky že ve dnech 25.7 až 29.7 bude probíhat dovolená a veškeré objednavky budou vyrizeny az po tomto terminu. Objednavka vam byla prednostne vyrizena a odeslana dne 29.7.2023. Tuto vec jsem vam také vysvetloval v emailu ze jsem byl na 3dny na dovolene v ČR.

    Co se divam do historie objednavek ktere mate u nas na eshopu evidovane tak tu mate celkem 23 objednavek z toho 5 objednavek jste na vasi zadost stornoval. V recenzi se zminujete cituji " již několikrát mi bylo dodáno jiné zboží, než jsem si objednal! Muzu vas ubezpecit ze nevim o zadnem takovem pripade kdy by vam bylo zaslano neco jineho nez jste si objednal a ani v tom nevidim zadnou logiku proc by se tak melo stat. Dokonce si ani nevzpominam ze by jste nas kontaktoval ohledne dodani jinych veci nez jste si objednaval. Pokud by se tak opravdu stalo z duvodu přehmatu tak to samozrejme bez problemu napravime ale od vas takovou informaci vubec nemame.

    Doufam tedy ze se jedna jen o nejake nedorozumemi a verim ze budete nasim vernym zakaznikem i nadale.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehledný web - jedna hvězda
    • když jsem se ozval ohledně dodání, tak okamžitě komunikovali - druhá hvězda a poslední
    • mají díly, které jiný rcshop nemá nebo v takovém množství - a tím to končí, protože půlku věcí které mají psané jako skladem, skladem nejsou a o 2 pracovních dnech si můžete nechat jen zdát.
    • bohužel může nastat situace, že budu nucen zde znovu nakoupit viz. výhody obchodu. Ale již nebudu, tak naivní, abych si myslel, že budu za tři dny opět jezdit a budu počítat s tím, že díl nebo model přijde snad do 10 dnů.

    Píši recenzi a zboží mi ještě nedorazilo, ale snad zítra 7.2.2023. Zásilkovna se již ozvala, že převzali balík. Teď vysvětlím, proč tak špatná recenze.
    Objednávku jsem odeslal 29.1.2023 19:13 (Neděle). Ihned jsem provedl platbu (nešla provést okamžitá). Předpokládám, že v pondělí v 10:00 hod nejpozději, měl obchod platbu na účtu ( a všechny díly byly psány "SKLADEM"). Tak předpokládáte, že odpoledne bude zboží připraveno k odeslání. Ale omyl, zboží je na skladě, ale v jiném. 31.1.2023 17:12 (Úterý) mně emailem přišlo, že konečně na objednávce začali pracovat (trochu jsem se opotil PROČ tak pozdě, když a teď budu citovat z emailu a WEBu: "Ryze český spolehlivý eshop fungující přes 14let
    ▪️ Přes 24.000 spokojených zákazníku v ČR i SK
    ▪️ Profesionální přístup i poradenství
    ▪️ Doručení do 2 pracovních dnů" konec citace.
    Tak jsem okamžitě napsal zpět.
    "Dobrý den, zrovna jsem Vám chtěl psát. Co se děje, že se nic neděje. Všechny díly byly psány jako SKLADEM. Tak jsem očekával, že mi zboží dodáte do 2 pr. dnů, jak se chvástáte v emailu. Děkuji za vysvětlení"
    Odpověď : "Dobry den omlouvame se za mensi zdrzeni ale jeste dva dily nemam na sklade a muselo se nam to k nam preposlat z druheho skladu...Melo by to dorazit zitra nebo pozitri. "
    Ano zítra nebo pozítří HURÁ o víkend můžu jezdit. Opět CHYBA. (to bylo Úterý).
    3.2.2023 14:03 je objednávka vyřízena. Dobře řekl jsem si o víkend už si nezajezdím, ale v pondělí (6.2.2023) by mohly díly konečně dorazit. Opět CHYBA. Zabalený a připravený balík (3.2.2023 14:03) převzal dopravce až dnes v 11:12. Asi je to do zásilkovny Hóóódně daleko. Tak snad zítra. Budu doufat :).
    Mrzí mě, že na 1.místě máte zisk a ne spokojenost zákazníků.

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Krepcik omlouvame se za chybu na nasi strane. Bohuzel jsme meli chybu na nasem eshopu ohledne dostupnosti dvou dilu. Tyto dily jsme museli obratem objednat u dovozce ktery nasi objednavku / poptavku zacal vyrizovat az druhy den..O teto skutecnosti jsem vas informoval v emailu a vychazel jsem z predpokladu ze nam to prijde do dvou pracovnich dnu...Bohuzel se tak nestalo a s nejakeho duvodu se to pozdrzelo na strane dodavatele.. Dily nam uz dosly a zbozi vam bylo prednostne odeslano aby jste ho mel co nejdrive doma.

    Jeste jednou se omlouvame za chybu a verte ze toto je opravdu ojedinely pripad ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží které je uvedeno jako skladem po šesti dnech stále nedorazilo a lituji jen, že platba byla provedena předem.

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pani Velasová omlouváme se za menší zdržení které bylo způsobeno zdržením na straně dodavatele a dopravce. Vaše objednávka byla již vyřizena a zboží odesláno na Vaši adresui. Ještě jednou se omlouváme...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nekonečná doba dodání při položce "skladem"

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Pikard pokud myslite nekonecnou dobu 5 pracovnich dni tak to se omlouvame..ale zbozi bylo na externim sklade. V hodnoceni uvadite ze vam zbozi nebylo jeste doruceno ale co se divame do systemu zasilkovny tak vam to bylo uz doruceno..proto nerozumime teto negativni recenzi...

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží placeno kartou online ve čtvrtek, zboží jsem jsem obdržel ve středu na jiném stanovišti než jsem objednal. Zasíláno zásilkovnou, na stránkách prodejce uvedeno dodání do druhého dne.

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Kadlcik mrzi nas tato situace ale je potreba to uvest na pravou miru. Zbozi jste si objednaval ve ctvrtek 20.1 ve 14:40. Ridici kteri vyzvedavaji zasilky na vydejnich mistech tak jezdi zpravidla rano...Proto tedy zasilku vyzvedli az druhy den v patek.Soboty a nedele se vetsinou zasilky nezpracovavaji. V dobe kdy se vyrizovala vase objednavka tak system Zasilkovny hlasil ze vydejni misto ktere jste zvolil bylo docasne vypnuto ..proto jsem se vam snazil najit jine vydejni misto co nejblize puvodnimu. Podle mapy.cz se to misto nachazelo cca 395m od puvodniho vydejniho mista coz uznate sam neni nic dramatickeho.

    Toto jsou bohuzel veci ktere nedokazeme nijak ovlivnit., Pokud chcete dorucit zbozi do 2 pracovnich dnu pres Zasilkovnu tak tady to bohuzel neni mozne..Zpravidla to trva 3 pracovni dny...(sobota a nedele se tam nezapocitava) Pokud chcete dorucit do 2pracovnich dnu tak je potreba si spise vybrat Ceskou postu..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 10 dnech email s zadosti o vraceni penez, balik nedorazil

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Benc objednavku jste zadaval 18.1 v 18:23 platba kartou. U zbozi bylo psano ze je skladem u dodavatele..Zbozi se vam tedy na zaklade vasi objednavky objednalo s tim ze vam bylo 25.1 odeslano. U toho stavu mame take poznamku ze zbozi prijde behem nekolik dni...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo ale nekompletni, neobsahoval všechny komponenty které jsem objednal a také zaplatil,, Je to už 2 týdny a prodejce doteď neposlal chybějící části,,, zatím ještě čekám ale jsem nespokojen!!!!!

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Kurthy baterie ktere jste si objednal navic k dronu nebyly momentalne skladem a slo to vyresit jen dvema zpusoby..bud by jste byl bez darku na vanoce a nebo by se poslal dron s jednou baterkou . Chybejici baterie navic by se vam pak doposlaly zdarma v obalce hned jak nam prijdou...O teto veci jste byl samozrejme informovan...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Brak możliwości wysyłki za granicę za pobraniem

    Brak konkretnych informacji co do przesyłek za granicę. Brak możliwości wysyłki towaru za pobraniem co dowiedziałem się już po 10 dniach oczekiwania na przesyłkę.

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den zbozi na dobirku do Polska neposilame ...poslal jsem vam email ohledne platby predem na nas bankovni ucet ale nereagoval jste...proto byla objednavka po case stornovana....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uvádí se : "
    • Dne 02. 05. 2021 jste zakoupili:
    • DJI MAVIC AIR - Inteligentní akumulátor baterie LiPol 2375mAh ",
    • ale nic nedošlo, takže ani to neví, že nic neodeslali.

    Nikdy více

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Tišer nejak nerozumime vasemu hodnoceni, ani vasi podivne objednavce a uz vubec nerozumime smyslu proc toto vubec delate. Dne 2.5 v 18:16 si u nas objednate produkt u ktereho mame jasne napsane ze produkt NENI SKLADEM.

    Hned nasledujici den 3.5 v 11:00 vam posilame zpravu: "Dobry den omlouvame se ale baterie nejsou skladem a nema je ani nas dodavatel..obavam se ze to nedokazeme sehnat" Bohuzel jste na to nijak nereagoval tak jsem se Vam snazil telefonicky dovolat ale to cislo co jste uvedl patri uplne nekomu jinemu. Proto Vam byla dne 9.5 poslan posledni email kde jste byl informovat ze Vase objednavka byla stornovana z duvodu nedostupnosti zbozi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží vúbec nedodali ikdyž bylo údajně skladem. Objednal jsem tedy jinde a bez problémů. Nechal jsem se nalákat na nejnižší cenu - chyba.

    Nikdy více

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tovar SKLADOM je len prázdna fráza

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Harusinec mate pravdu zbozi v den dodani uz nebylo skladem nebot data ohledne skladovych zasob se aktualizuji 1x denne a skladem byl uz posledni kus ktery se ten den prodal...O teto skutecnosti jsem vam samozrejme ihned informoval emailem..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 4 až 5 týdny jsem dětem objednal dvě auta, každé cca 4,5 tis Kč, dodnes nedorazily. Dorazil ale tento formulář.
    Minulý týden jsem udělal novou objednávku, tentokrát kus za 6,5 tis Kč za kus. Pro tentokrát změna. Ozval se mi po telefonu někdo z obchodu, že mají pouze červené. Dohodli jsme se na červené, hlavně, abych už dětem splnil slib, který jsem jim dal. Modely opět nejsou, ale hurá, mám další dotazník spokojenosti. Je vidět, že obchod HIMOTO si bere za vzor naší vládu.
    SLÍBIT - NESPLNIT - ŘÍCI SI O KLADNÉ HODNOCENÍ
    Modely opět nikde, ale mám opět dotazník spokojenosti s obchodem.
    !!! nejsem spokojený !!!
    Tu půl hvězdu vyplnil syn s nadějí, že příště až udělám další objednávku, bude za kus alespoň 9 000,- Kč.

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Widemann pred tema 4-5 tydnama jste byl emailem kontaktovan ze ty modely nemame skladem bohuzel jste nam na to nijak nereagoval. Minuly tyden jste udelal novou objednavku kde jsme spolu telefonicky doladily vyber barev (nebo jste si vybral barvu kde mame psano ze neni dostupna) Objednavka byla jeste hned ten den 7.4 vyrizena ceskou postou. Od nas jste musel dostat automaticky email ze byla zasilka vyrizena. Od ceske posty jste musel obdrzet SMS + email zpravu ze zasilka byla prijata do prepravy a bude vam dorucovana. V den dorucovani opet ceska posta zasila SMS zpravu + email ze bude zasilka dnes dorucovana.

    Dnes jsem vam i posilal email ohledne odkazu na sledovani zasilky nebo me bylo velice podivne ze nemate zadnou zpravu ani od nas ani od ceske posty protoze je to velice nepravdepodobne. Do telefonu jste me tvrdil ze vam nic neprislo..tak vubec nevim co si mam o tom vsem myslet..Doporucuji si zkontrolovat poradne emaily vcetne slozek spam/hromadna a telefon zda tam mate nejakou zpravu. Nicmene zasilka vam dnes ma byt dorucovana..

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velký výběr náhradních dílů
    • dlouhá doba dodání

    10 dnů od objednání a online zaplacení se nic neděje, na email nikdo nereaguje, musíte si zavolat aby se objednávka začala zpracovávat

    Reakce obchodu Himoto

    Dobrý den moc se omlouváme za menší zdržení které bylo bohužel způsobeno souhrou více okolností skrz Covid...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    naprostá neschopnost obchodu ve všech oblastech, mimo mého odstoupení od smlouvy

    Reakce obchodu Himoto

    Dobrý den paní Sobotová to co jste tu napsala se bohuzel nezaklada na pravde.
    Dne 25.2 jste nám poslala objednavku na LEGO10280 u kterého je psáno POLOŽKA NENÍ DOSTUPNÁ. Kdyz uz jste teda poslala objednavku na neco co nemame momentalne skladem tak jsem jeste ten den zjistoval jeho dostupnost kde me bylo receno ze bude skladem az za 2 mesice...Tuto informaci jsem vam ihned sdelil a na vasi zadost byla objednavka stornovana.
    Za me osobne jsme se jako obchod zachovali zcela schopne ve vsech oblastech.

    Nekdy litujeme ze heureka nema nejake hodnoceni na samotne zakazniky :-)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Reakce obchodu celkem obstojná ale už přes měsíc od objednání zásilka nedorazila.

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den pane Konečný objednal jste si u nas produkt u ktereho bylo psano ze je objednany. Komunikoval jsem s vama jak telefonicky tak i pres emaily a vysvetloval jsem vam situaci ze ten produkt ktery tu mimochodem nikdo neumi sehnat se vam musel objednat primo u vyrobce. Psal jsem vam take priblizny datum kdy by mohl prijit. Proto nerozumim tomu negativnimu hodnoceni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží, které nabízí na stránkách a potvrdí objednávku, následně napíše, že nemá a hotovo

    Reakce obchodu Himoto

    Dobry den omlouvame se ale zbozi ktere jste objednal bylo ze strany naseho dodavatele zruseno a proto nejsme schopni ho dodat. Proto jste byl informovan a objednavka byla stornovana..