Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlost
    • Zmatečné informace o vlastnostech a specifikacích produktu

    Ani na moje upozornění nebyly údaje ke zboží opraveny...zatloukat, zatloukat ,zatloukat ...asi

    Reakce obchodu High Point

    Ďakujeme za Vašu otvorenú spätnú väzbu. Je to pre nás cenná informácia, ako sa zlepšovať v komunikácii. Naša snaha je byť úplne priamočiarí, no občas sa zrejme zasekneme v komunikačnom kruhu ako GPS navigácia vo vnútri kruhového objazdu. Sľubujeme, že budeme trénovať našich komunikačných "GPS-čkov", aby Vás viedli k vašim cieľom rýchlejšie a plynulejšie.

    Ešte raz ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a dáme si záležať, aby sme sa pri nasledujúcom komunikačnom manévri nezmýlili.

    S pozdravom,

    Tím eshopu

  • uz nemam zajem

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Laxní přístup k vyřízení objednávky.

    Reakce obchodu High Point

    Dobrý den,
    velmi se tímto omlouváme za nevyřízenou objednávku. Souhrou okolností došlo k tomu, že v našem skladovém systému se produkt dal objednat, přestože fyzicky skladem bohužel nebyl. Hned jsme se snažili zboží objednat ve velkoobchodu, bohužel zboží dorazilo se zpožděním a objednávku jsme již nestihli v požadovaném termínu vyřídit, tak jak bychom si sami přáli. Po dohodě se zákazníkem jsme objednávku tedy stornovali.
    Ještě jednou se omlouváme a již jsme učinili opatření, aby k podobnému problému na našem e-shopu již nemohlo dojít.

    Team HIGH POINT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neaktuální informace na webu, 2 dny po objednávce a platbě sděleno,že zboží již není k dispozici,nenabídnuta žádná adekvátní náhradní varianta.Na vrácení peněz už 5 dní čekám

    Reakce obchodu High Point

    Dobrý den,
    za naši chybu se velmi omlouváme, již jsme učinili opatření aby k podobné situaci nemohlo dojít.

    Tým HIGH POINT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišlo jiné zboží, než jsem si objednala a navíc i s čipem, takže je zboží vlastně nepoužitelné

    Reakce obchodu High Point

    Zboží bylo přijato zpět, zaslán dobropis, zákaznici jsme požádeli s omluvou a vysvětlení vzniku chyby o zaslání výše poštovného, které bude vráceno na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kvalitní výrobky
    • Nemají eurový účet, IBAN, ani možnost platit PayPal.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé dodání, dobrá cena
    • Pokud prodávají rozbalené zboží, aby by bylo solidní jednání, když by na to zákazníka upozornili .

    Reakce obchodu High Point

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklou situaci. Hůlky které jste si objednal, byly pouze vybalené z originální visačky. Následnou informaci jsme již neodeslali a za to se omluváme.
    Zavedli jsme opatření, aby se této situace znovu nestalo.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • 10 dnů jim trvalo dodat zboží a ještě k tomu nebyla objednávka kompletní

    Reakce obchodu High Point

    Dobrý den,

    omlouváme se za nedorozumění. Jedna termoska nebyla skladem o čemž jsme zákaznici 2x písemně informovali a nabízeli alternativu, čekáním na odpověď se bohužel odeslání zdrželo. Pokoušeli jsme se kontaktovat i telefonicky, ale bezúspěšně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží v pořádku dorazilo, problém nastal při jeho vrácení, resp. při vrácení peněz...5x urgencí, bez zájmu...po 5 dnech večer omluva se vzkazem, že byl již dobropis uhrazen

    Reakce obchodu High Point

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za naši chybu. Proplacení dobropisu bylo v obdobích dovolených, proto došlo z naší strany ke zdržení. Již jsme učinili opatření, aby k tomuto nemohlo již v budoucnu dojít.
    Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vyzvednul jsem si z obchodu varič, ještě týž den jsem volal, že je vadný, nabídli mi poslat druhý, zarezervoval jsem si ho, po vyzvednutí původního mi volali, že ten druhý je prodaný a pošlou peníze zpět, poštovné nahradí s příští objednávkou .....

    Reakce obchodu High Point

    Dobrý den,

    předně se velice omlouváme za komplikace spojené s Vaší objednávkou. Bohužel se stala chyba na straně výrobce, který nám dodal již vadný kousek. Sami tento problém nyní řešíme reklamací tohoto vařiče, který byl bohužel poslední skladem, takže jsme nebyli schopni Vám obratem zaslat nový.

    Pokud byste rád, abychom Vám poštovné vrátili na účet dříve než při Vaší další objednávce, prosím napište nám na [email protected] a poštovné Vám samozřejmě ihned pošleme.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklou situaci.

    HIGH POINT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zbozi mi prislo poskozene zmacknuti uzaver jako kryt.Nevim to udelalo posta nebo v takovem stavu poslali zbozi.

    Reakce obchodu High Point

    Dobrý den, pokud Vám přišlo zboží poškozené, samozřejmě byste ho měl reklamovat. Z naší strany určitě poškozené neodešlo,
    chyba se musela stát až někde na cestě k Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Obchod mi zaslal trochu jiné zboží než jaké obrazově a textově prezentoval na své stránce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • přímý nákup od výrobce
    • no tentokrát mizerná dodací lhůta

    -

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nespolehlivost. Nedodali zboží a peníze dosud nevrátili (platil jsem převodem předem).

    Nebrat. Výrobky mají dobré, ale kupte radši jinde, ušetříte čas a nervy.

    Reakce obchodu High Point

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za toto nedopatření. Kolegyně účetní onemocněla a netušili jsme, že dobropis není dosud proplacen.Dnes jsme náhradní cestou zařídili jeho neprodlené proplacení.Ještě jednou se tímto zákazníkovi omlouváme za případně vzniklé komplikace.

    Firma High Point