Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • U zboží, které jsem objednala bylo psáno, že je skladem...den po objednání mi přišel email i SMS, že je zboží odesláno a hned poté volala paní z obchodu, že bohužel skladem není

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    omlouváme se komplikaci, skutečně poslední kus WC sedátka byl zaměněný u nás ve skladu a tak jsme nebyli schopni ihned expedovat.
    Zboží bylo doručeno s týdenním zpožděním o kterém jsme Vás ještě tentýž den dopoledne telefonicky informovali a s kterým jste souhlasila.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dopravce byl nepříjemný zboží vyložil za vchodové dveře nevím jak mám zboží v baráku rozbalit myslela jsem si když je doprava zdarma tak mi ho pomůže odnést domu za 500 Kč po rozbalení chyběla umyvadlová baterie musela jsem urgovat že zapomněli přibalit u sifonu není umyvadlová vypust musím doobjednat slečna mě na to neupozornila, že se vše objednava zvlášť

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.
    K Vaší objednávce jsme skutečně nepřibalili objednanou umyvadlovou baterii, což jsme společně po telefonu vyřešili a za vzniklou situaci jsme se Vám omluvili. Baterii Vám obratem zasíláme na s Vámi předem domluvený den a adresu.
    Součástí baterie je i zmiňovaná výpusť, tudíž je Vaše objednávka kompletní, bez nutnosti cokoliv dokupovat. Což mimochodem vždy kontrolujeme a se zákazníky si kompletnost a kompatibilitu upřesňujeme.

    Ještě dovolte abych reagovala na Váš komentář dopravy. Dopravu k objednávce jste měla zdarma. Řidič je povinen zboží dodat za první uzamykatelné dveře, což učinil.
    Pokud jste měla zájem o výnos zboží do patra, bylo možné si při zadávání objednávky v našem eshopu tuto službu dokoupit.

  • Dopravce GLS nedodal zboží v termínu který určil a jako důvod uvedl moji nepřítomnost na uvedené adrese. Byla to lež, byl jsem doma. Zkoušel jsem opakovaně volat řidiči, nezvedal telefon.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Negativním hodnocením posledního článku řetězce posuzujete celý tým lidí, kteří dělají vše pro to aby jsme splnili co nabízíme.
    Ve Vašem případě jste zboží objednal ve čtvrtek 19.7. a potvrdili jsme Vám doručení do středy 25.7.

    Komplikace s dopravcem je nám líto a omlouváme se za komplikace. Bohužel jsme se o problémech s dopravcem dozvěděli až v momentě, kdy jste chtěl objednávku zrušit, a tak jsme již nemohli sjednat nápravu.

    Na Vaši žádost jsme tedy objednávku v den nedoručení zásilky, tj.v úterý 24.7. stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zabalená vana dohromady s oblkadovým panelem který byl kolem vany téměř omotaný cena panelu cca 2500,- prasklý na třech místech velmi poškozený výměna dalších 14 dní bez pouze při zaplacení celé dodávky závěr babič zboží je velké vemeno (slušně napsáno) jednání s obchodem bída.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Omlouváme se za komplikace. Zboží se snažíme balit vždy co nejlépe, aby přečkalo zacházení ze strany dopravce. Bohužel ne vždy je balení vzhledem k povaze zboží jednoduché a občas můžou vzniknout problémy.
    Obkladový panel Vá
    m přišel prasklý, mohl jste si jej ponechat do doby, kdy Vám doručíme nové bezvadné zboží a bez problémů vanu i s panelem nainstalovat. Později jen panel vyměnit za bezvadný během dvou minut.
    Komunikovali jsme spolu min. 20 min. a snažili se Vám vysvětlit, že nelze převzít jen část zásilky a zaplatit jen část zboží, jak jste požadoval, jelikož to dopravce není schopný spočítat a ani technicky jinak vyřešit.
    Mohl jste zboží převzít a my Vám co nejrychleji dodáme nový panel (což se také stalo) a nebo celou zásilku odmítnout a my by jsme ji dodali znovu kompletní s novým panelem.

  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace,dopravce požaduje rozbalení a kontrolu zboží,jinak není záruka.
    • Nebudu na místě rozbalovat balíky jestli je uvnitř vše o.k.!!!

    Mizérie!!Jasně jsem uvedl že chci kontaktovat ohledně temínu dodání a nikdo nereagoval!!

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Mrzí nás Vaše reakce, v neděli jste u nás objednal zboží a v pondělí jsme Vás telefonicky kontaktovali a dohodli se na termínu doručení který Vám vyhovoval a dopravce splnil, ale Vy jste zásilku odmítl převzít s tím že si ji vyzvednete osobně na depu Toptrans což jste zatím neprovedl.
    V podmínkách převzetí je vizuální kontrola možného mechanického poškození které by mohl dopravce způsobit a nemá žádný vliv na záruku k výrobku jak uvádíte.

    Doplníme informaci, že na tohoto zákazníka IČO 69499497, je nyní vedeno 25 exekucí a zřejmě již v okamžiku objednání bylo v jeho úmyslu zboží nepřevzít a způsobit nám zbytečné výdaje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Sprchový kout nebyl kvalitní! Především vůbec netěsnila boční, pevná stěna. U posuvných dílů byly ostré hrany, které poškodily lakování.

    Prodejce by se měl zaměřit na kvalitu prodávaného zboží. Zbytečně si tak kazí jméno.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že nejste spokojený, ale z Vaší strany neevidujeme žádnou reklamaci a tak jsme neměli šanci Vám s instalací pomoci.

    Přestože se jedná o nejlevnější produkt ve své třídě, je vždy zaručená funkčnost výrobku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodání, doprava i cena v pořádku
    • K vaně nám dali nesprávné nožičky, což se zjistilo až při montáži.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    dodali jsme Vám nožičky které jsme naskladnili od výrobce vany Polysan. Ještě se nám nestalo, že by byl v balení jiný typ, ale stát se to může.
    Bohužel jste nás vůbec nekontaktovala a nedala nám tedy možnost ověřit, zda nedošlo k chybě při montáži nebo jsou nožičky skutečně z jiného typu vany.

    Toto zboží máme skladem a pokud by bylo špatně dodané, tak druhý den by správné bylo u Vás doma.

    Za vzniklé komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    obchod se smažil, bohužel dopravce vše pokazil

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Děkujeme za Váš nákup a hodnocení, omlouváme se za zdržení při doručení.
    Zboží jsme předali v řádném termínu přepravci a snažili jsme se dodávku maximálně urychlit, ale bohužel doručovací depo bylo v danou chvíli přetíženo a došlo tudíž k třídennímu zpoždění

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednal jsem si skřínku levým výklenkem a telefonicky jsem to upřesnil, skřínka přišla pravá a sám jsem ji musel předělat myslí že když objednám levou tak by levá měla přijít a ne že budu hodinu předělávat hotový výrobek no to už víckrát ne výrobky DODO více ne

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Velice nás mrzí, že nejste se skříňkou spokojený. Předem jsme Vás informovali, že je možné jednoduché otočení dvířek a změnu police je možné jen po demontáži vnitřních dílů.
    Pokud Vám skříňka nevyhovovala, mohl jste nás kontaktovat a výrobek nám vrátit (v tomto případě by jsme Vám vyšli vstříc po zákonné 14 denní lhůtě).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Balení. Zrcadlo 120x60 cm dorazilo v krabici o 10 cm kratší, doplněné kusy lepenky, uvnitř vycpané dvěma nastříhanými spacáky, a to celé na stojato na půlpaletě, přitlučené vzpěrami. Takže odpad zaplnil 240litrovou popelnici a paleta je pořád na chodbě.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Avšak zcela nechápu Vaši nespokojenost.
    Bohužel ploché zrcadlo o rozměru 120x60cm není jednoduché zabalit tak, aby přečkalo dopravu.
    Zboží se snažíme balit tak, aby dorazilo nepoškozené. Nepoškozené zrcadlo Vám bylo doručeno.

    Pokud by Vám paleta překážela a nevěděl jste co s ní, tak si pro ni pošleme dopravce a znovu ji využijeme na přepravu jiného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží dorazilo poškozené a reklamaci i odstoupení od kupní smlouvy okamžitě zamítli aniž by zboží někdo viděl! Myslím že o poškození museli vědět.

    Takovýto podvodný způsob podnikání musí být vymýcen. Rozhodně nedoporučuji tento obchod.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Vážený pane Pučko,
    dovolte mi, abych reagoval na Vaše obvinění.
    Zboží jsme Vám doručili 30.1. Písemně jste dopravci potvrdil, že jste zboží zkontroloval a převzal bezvadné.
    Po týdnu 6.2. jste nám reklamoval prasklou vanu v délce cca. 15 cm. Poškození je zjevně viditelné na první pohled.

    Bohužel nemůžeme ručit za mechanické poškození, kdy se zbožím mohl manipulovat a nakládat kdokoliv.
    Veškerá manipulace u nás ve skladě je prováděna pod dohledem kamer a také jsme Vám poskytli záznam, kde je vidět, že zboží od nás odcházelo v pořádku.

    Je nám líto vzniklé komplikace a nabídli jsme Vám náhradu za zvýhodněnou cenu, ale toho jste nevyužil.
    Nařčení z podvodu mne uráží. Naše společnost se snaží zákazníkovi vyjít vstříc i mimo rámec našich povinností.


    Němeček Miroslav
    Hezká koupelna

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodání službou TOPTRANS je neštastné,neboť mi každý den přišla SMS ,že dodají zboží a nic nepřivezly.Objednáno 10.11.16 a zboží dodáno 15.11.16 ve večerních hodinách.
    • Keramická sprchová vanička nebyla nijak zabalena,naštěstí se jí při přepravě nic nestalo.
    • Navíc nám řidič vynadal,že nemůže najít náš dům,i když číslo popisné je z ulice vidět.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    nejprve bychom se Vám chtěli omluvit za nedodržení termínu doručení. Bohužel jsme neměli informaci o problémech s doručením. Pokud by jste nás o těchto problémech informoval, pokusili bychom se u dopravce zajistit včasné doručení.
    Mrzí nás, že celý obchod hodnotíte pouze podle posledního článku, který jednoznačně selhal.O
    O chování řidiče jsem dopravní společnost informovali a věříme, že už se tato situace nebude opakovat..

    Zboží bylo standardně zabaleno od výrobce v kartonu, navíc celá zásilka na paletě. Takto balíme veškeré křehké zboží, aby bylo zabráněno poškození při manipulaci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • to, co jsem podle obrázku objednával tak nedorazilo.
    • rukojeť záchodových štětek vypadala jinak, nebyla tam žádná kulička na konci!!

    nespokojen

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace a mrzí nás že jste nás nekontaktoval abychom mohli problém vyřešit buďto vrácením výrobku nebo výměnou za správný kus.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nákup sprchového boxu Julie 90 nedoporučuji, protože nebyly dodány některé díly - hadice na odpad a ocelové hadice na přívod vody. Navíc nesedí jednotlivé díly na vaničku. Kvalita tohoto sprchového boxu je velmi špatná a z tohoto důvodu nedoporučuji koupi tohoto sprchového boxu.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    uvedené komponenty nejsou součástí žádného boxu, který máme v nabídce a ani nejsou v popisu zboží uvedené.Dokupují se podle způsobu instalace a požadované délky která se u každého zákazníka liší.
    Pokud jste nebyla spokojena s kvalitou výrobku mohla jste využít možnost nám nepoužitý vrátit a nebo podat reklamaci výrobku.
    Ani jedno se nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Poslali poškozené zboží a neřešili to

    Už nikdy v tomto obchodě nenakoupím

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,

    dovolíme si reagovat na Vaše hodnocení.
    Zboží jsme Vám dodali v úterý 10.11. a Vy jste až ve čtvrtek 12.11. reklamoval mechanické poškození zásilky, kterou jste potvrdil dopravci, že Vám byla dodána kompletní, v pořádku a bez výhrad.
    V našich obchodních podmínkách, na potvrzení objednávky, na faktuře a i na obalu zboží upozorňujeme, že je nutné zkontrolovat, zda není zboží poškozeno ještě před řidičem a případně toto uvést do přepravního listu.Bohužel toto jste neprovedl.
    Vaši reklamaci jsme i přesto obratem předali k řešení dopravci, ten ji ale bohužel zamítl a z tohoto důvodu jsme ji byli nuceni zamítnout i my.
    Při přepravě bohužel může dojít k poškození a z toho důvodu je nutná kontrola při převzetí. Nejsme schopni nést záruku za mechanicky poškozené zboží, které jste převzal bez výhrad jako bezvadné.
    Hezká koupelna s.r.o.

    • Slíbili mi objednané zboží do týdne a kde nic tu nic

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Objednal jste si vaničku s hladkým dnem kde byla dodací lhůta do týdne, ale změnil jste telefonicky objednávku na protiskluzovou úpravu kde je dodací lhůta 2-3 týdny a my jsme Vám ji nabídly bez doplatku.Proto není možné aby jste ji měl jelikož uplynulo 10 dnů od objednání.
    Vaše hodnocení je podle našeho názoru nespravedlivé.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo objednáno na dobírku.Po převzetí nastaly problémy s převzetím dobírky o kterých
    dopravce nebyl obeznámen.To se vyřešilo až po
    delších telefonních hovorech.
    Do dnešního dne t.j.jsem neobdržel fakturu o
    zaplacení která slouží jako záruční list.
    Z toho důvodu nemohu kladně hodnotit obchod.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Omlouváme se za komplikace při dodávce zboží.
    Jelikož jste si telefonicky přiobjednával doplňky které nebyli ve Vaší objednávce tak jsme Vám zaslali elektronicky fakturu aby jste věděl kolik bude celková částka činit.
    Zaslání elektronické faktury splňuje současné právní požadavky a pokud by jste se na nás obrátil o zaslání tištěné faktury, rádi by jsme Vám ji zdarma zaslali.
    Každopádně děkujeme za Váš nákup a fakturu zasíláme znovu poštou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vysoka cena

    POzor na cenu

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    nerozumím úplně Vašemu hodnocení.
    Zboží jste si objednal za uvedenou cenu a zboží jsme podle našich podmínek ZDARMA dodali na Vaši adresu dle uvedené ceny.
    Zároveň máte možnost odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě do 14 dnů které jste nevyužil a ani nás nekontaktoval že by měl být někde problém a pokud by shodné zboží někdo jiný nabízel za výrazně jinou cenu určitě by jsme se pokusili vyjít Vám vstříc.

    Hezká koupelna s.r.o.