Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit,když zboží dodnes nemám.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi a mrzí nás že náš obchod nedoporučujete.
    Objednal jste si zboží ze dvou skladů kde byla uvedená dostupnost naskladnění 5-7 dnů, objednávku dnes expedujeme tak jak jsme avizovali a zítra by Vám ji měl dopravce doručit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednávala kvůli rychlosti dodávky a ta nebyla dodržena.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a mrzí nás že jste nebyla spokojena i když podle našich údajů jsme vše doručili podle potvrzení objednávky.
    Objednala jste zboží v pátek 9.2. večer a objednávka byla na zboží ze dvou skladů kde termín u některých položek byl uvedený 3-5 dnů.
    Kompletní objednávku jsme předali dopravci ve středu 14.2. a doručená Vám byla v pátek 16.2.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nespokojenost

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení, ale bohužel neuvádíte s čím jste nebyla spokojena.
    Ve čtvrtek 26.10. jste zakoupila stojan s WC štětkou kde byla dostupnost 5 dnů a objednávku jsme doručili v pondělí 30.10.
    Neevidujeme ani žádnou reklamaci či připomínku k výrobku samotnému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota
    • Neodpovezeni na otazky
    • Zbozi nedoruceno

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Objednávala jste sprchový set který byl na objednávku a bohužel výrobce nám oznámil že již není v nabídce a nelze ho dodat.
    Obratem jsme Vás telefonicky kontaktovali, dohodli jsme se na stornu objednávky a vrátili zpět platbu.
    Z Vaší strany nebyli žádné otázky na které by jsme mohli odpovědět.

    Omlouváme se za komplikace které jsme nedokázali ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • poslali něco jineho než bylo na fotkach a videu !!!!

    poslali něco jineho než bylo na fotkach a videu !!!!

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    zakoupil jste wc sedátko u kterého dodavatel změnil systém sundání z mísy kde již není tlačítko a sedátko se jen větší silou vytáhne z držáků. Toto tlačítko je skutečně na videu ale na funkci nemá žádný vliv.
    Zbytek byl přesně dle barev, vzoru a rozměru přesně dle fotografií a videa.
    Nabídli jsme Vám že si sedátko svezeme na naše náklady zpět pokud Vám nevyhovuje, ale rozhodl jste si jej i tak ponechat.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Snad jen rychlá expedice zboží
    • První vanička byla doručena prasklá, nechala jsem si teda poslat další, a ta přišla poškrábaná :-(, objednávku jsem zrušila, protože obchod asi nemá zboží 1. jakosti

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, bohužel se stala chyba na straně dopravce a to dvakrát po sobě což se nestává.
    První zásilku poškodil úplně tak že vanička praskla a při opakovaném pokusu kdy jsme obratem expedovali nové zboží tak vaničku znovu poškodil. S dopravcem reklamace již máme dořešenou a uznal své pochybení.

    Tvrzení že zasíláme poškozené zboží je nepravdivé a ani nedává smysl abychom si zvyšovali náklady a vědomě posílali vadné produkty.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí něco, čím vůbec nedisponují
    • O vrácení peněz jsem musel téměř prosit

    Tomuto obchodu se zdaleka vyhnout

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    objednal jste zboží které jsme neměli na skladě a uváděli jsme termín naskladnění za 2-3 týdny.
    Bohužel dodavatel nám oznámil že již tento produkt nebude v nabídce a nelze jej dodat, o čemž jsme Vás obratem telefonicky informovali a dohodli se na stornu objednávky kterou jste měl již zaplacenou.
    Částku 479 CZK za zboží jsme Vám zaslali obratem ihned po tom co jste nám zaslal číslo účtu.

    Ještě jednou se omlouváme za komplikace

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádná
    • pomalé jednání

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    objednal jste zboží v sobotu 16.4. ze dvou skladů a s uvedenou dostupností skladem u dodavatele 3-5 dnů a objednávku jsme expedovali v pátek 22.4. tedy pátý den jak bylo uvedeno.
    Je nám líto že jsme nesplnili Vaše očekávání.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vše ok, jen cena byla skoro dvojnasobna oproti SIKO (894,- za kus + zasilkovna vs 499,- s vyzvednutím na pobočce u konkurence)
    • rychlost doručení byla ok

    cena položky byla skoro dvojnasobna oproti SIKO (894,- za kus + zasilkovna vs 499,- s bezplatným vyzvednutím na pobočce u konkurence)
    rozhodně nechci nikomu diktovat, za jaké ceny má prodávat, ale příště, než podpořím menšího prodejce na úkor velkého řetězce budu nejdříve lépe porovnávat ceny. jinak vše OK.
    Nabídl jsem obchdou, že si nechám cenu dorovnat, ale dohodli jsme se na vrácení,asi je to pro ně výhodnější.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Bohužel naše marže nejsou na takové úrovni abychom Vám poskytli dodatečnou slevu ve výši 50%.
    Pokud má někdo některé položky ve výprodeji, tak to bohužel nejsme schopni ovlivnit a to i přesto, že se snažíme být cenově srovnatelní. V nabídce ale máme 30 000 položek.
    Samozřejmě pokud nám zboží vrátíte, tak Vám proplatíme plnou částku včetně dopravného.
    Jen by jsem uvedl že Siko u této položky má uvedeno, že není skladem na eshopu. Přejeme Vám, aby ji skutečně za tuto cenu dodali.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost
    • Skleněné dveře částečně vypadly z rámu, ke kterému jsou z výroby připevněny silikonem - špatně zasilikováno
    • Chromované lišty na sobě neměli krycí, samolepící fólie - tím pádem byli již na lištách vidět škrábance.

    Neočekával jsem bůhví jakou kvalitu, ale minimálně to, že dvěře částečně vypadly z rámu beru nejen jako estetický, technický, ale hlavně jako bezpečnostní problém

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    velice děkujeme za hodnocení a mrzí nás že s výrobkem nejste spokojený, bohužel jsme od Vás neobdrželi žádnou připomínku nebo reklamaci abychom ji mohli co nejrychleji vyřešit.

    Za případné problémy se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zatim nedodrželi temín dodavky.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    omlouváme se za zdržení ,ale výrobce nám o týden posunul termín naskladnění a místo 13.11 bude k dispozici 20.11.
    Zkoušeli jsme Vás kontaktovat telefonicky ale nebral jste telefon tak jsme Vás informovali emailem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost a ochota

    volala jsem na informace obchodu, zda mi přijde produkt, který je nafocený nebo ten na videu. byli barevně rozdílné ve spodní straně produktu a lesku. paní mi poskytla mylné informace k výrobku, že mi přijde výrobek přesně co je na videu, že je to poslední aktualizace. Bohužel to nebyla pravda, takže mi přišel v jiné kvalitě než bylo v popisku a na videu.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace.
    Dodavatel nám bez upozornění změnil barvu na spodní části WC sedátka což nebylo přes obal možné odhalit.
    Poté, co jste nás o chybě informovala, jsme Vám nabídli možnost vrácení našim dopravcem, aby jste s vrácením neměla starosti a další náklady. Sedátko jste se rozhodla si ponechat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemá skladem. Klasický přeprodejce.
    • Náhradní části tedy rovněž nejsou skladem.
    • Dlouhá čekací doba na vyřízení reklamace čehokoliv, jelikož zboží ani díly nejsou skladem.

    Obchod nabízí obrovské množství zboží, které však nemá, ani nemůže mít skladem. Jelikož zboží pouze přeprodává, vyhýbá se zodpovědnosti za vady zboží. Když už však vadu zboží nelze zpochybnit, zasílá náhradní díly (problém nevyřešily), ovšem tyto dorazí až za několik týdnů, a jejich výměnu a montáž si musíte zařídit sami. U takových věcí, jako je sprchový kout, je to však zásadní problém, jelikož jej po dobu reklamace (u mě 3 měsíce) nemůžete zasilikonovat, a každý večer tak vytopíte koupelnu. Když 3 měsíce vytápíte koupelnu, vlhkost jednou neuhlídáte, zateče vám ke dveřím a zbobtnají vám úplně nové dveřní obložky. O zatuchlosti, plesnivění a každodenně přes noc puštěném větráku u úplně nové koupelny ani nemluvím. O kompenzaci nemůže být ani řeč a ještě si vyslechnete rady typu "sprchový kout jste neměli po dobu reklamace (3 měsíce) vůbec používat". Sprchový kout není tak snadné prostě poslat zpátky a koupit si jiný, když jste se už do bytu museli nastěhovat a denně se potřebují umýt čtyři lidé. Demontáž starého a montáž případného nového sprcháče vám rovněž nikdo neproplatí. Jelikož jsou ze severu, technika vám do Středních Čech nepošlou ani omylem (pohotová výmluva na omezení kvůli pandemii, která se ovšem na služební cesty nevztahují). Třešničkou na dortu byla pohotová nabídka výjezdu technika poté, co jsme již však řešení s tímto přeprodejcem vzdali a nechali sprcháč provizorně něčím utěsnit, aby nedocházelo k dalšímu poškozování koupelny. To by najednou technika poslali, ale prý už to nemá smysl, když jsme si sprchový kout nechali upravit sami. Co nám taky jiného zbylo, že.
    Komunikují. To je jediné plus tohoto obchodu. Ovšem komunikují do té doby, než reklamaci vzdáte. A také si vyslechnete, že jim vyhrožujete, když jim oznámíte, že napíšete na jejich obchod recenzi. Chcete-li problém, zničenou úplně novou koupelnou, a nervy na pochodu, něco si od nich kupte.

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Vážená paní Müllerová,
    mrzí nás že situace došla až do této fáze ale dovolte mi reagovat na Vaše obvinění.
    Jsme internetový obchod a máme v nabídce cca. 25 000 produktů a nikde neuvádíme že jsme výrobci a ani to technicky není možné.
    Reklamovala jste, že jedna stěna zástěny byla prohnutá. Tento díl jsme Vám dodali nový. V rámci urychlení výměny, kdy reklamace probíhala v únoru a Covid opatření byla v nejvyšším stupni, a hlavně po dohodě s Vámi výměnu zajistila montážní firma a veškeré náklady jsme proplatili.
    Další reklamace byla na nedovírání sprchových dveří, znovu jsme dodali kompletní pojezdovou část s tím, že výměnu opět provede montážní firma a my uhradíme náklady, což se také stalo.
    Bohužel vada se neodstranila. Jelikož byly vyměněné veškeré komponenty předpokládáme, že bude chyba někde v montážním postupu a proto jsem Vás kontaktoval, že přijede servisní technik.
    Až v tento moment jste nám oznámila, že váš technik nějakým způsobem zástěnu instaloval naprosto v rozporu s montážním návodem a nějakým způsoben jej naklonil a vypodkládal a požadujete tyto náklady a náklady na údržbu na další dva roky dopředu v hodnotě 6000Kč.

    Celkově jsme tedy uhradili veškeré přímé náklady, které jste měla spojené s reklamací. Odmítli jsme hradit Vámi nějakým způsobem odhadnuté vícenáklady a hlavně ne poté co jste včera sama v komunikaci navrhla, že pokud náklady uhradíme, tak nebudete psát negativní recenzi ........

    Na závěr bych ještě chtěl podotknout, že Vám bylo nabídnuto odstoupení od smlouvy s vrácením celé pořizovací ceny, které jste odmítla.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    Zboží jste objednala 17.12., což byl předposlední pracovní den před vánočními svátky.
    Z důvodu celozávodních dovolených, konkrétně u tohoto výrobce trvá až do tří králů, není možné zboží dodat dříve.
    Tento termín byl u výrobku uvedený v momentě objednávky. Termín jsme s Vámi následně telefonicky odsouhlasili a byla jste s ním srozuměna.

    Zcela tedy Vaše hodnocení nechápeme

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba
    • špatná komunikace se zákazníkem

    dlouhá dodací doba a špatná komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za komplikaci a zdržení dodávky.
    Výrobce nám dřez dodal bez sifonu a tudíž jsme jej nemohli ihned expedovat a museli jsme počkat než nám jej dopošle o čemž jsme Vás obratem informovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám 10dni na zboží

    Reakce obchodu Hezká koupelna

    Objednala jste si zboží kde byla uvedená lhůta pro naskladnění 4-6 týdnů a o této lhůtě jsme Vás při potvrzení objednávky také informovali.
    Není tedy technicky možné abychom objednávku doručili za 10 dnů od objednání.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.