Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Jiné rozměry - výška hrnce nižší než uváděna v popisu, rozdíl 3 cm
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jedna sklenička dorazila rozbitá a to byl narozeninový dárek

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednávka došla velmi rychle, což mě potěšilo. Ale komunikace při reklamaci s nimi nefunguje!

    Reakce obchodu hezka-domacnost.cz

    Jsme si vědomi, že na e-mail s upozorněním na nefunkční výrobek jsme nezareagovali okamžitě. Reklamaci jsme však zákaznici k její naprosté spokojenosti vybavili zasláním nového funkčního výrobku, samozřejmě s patřičnou omluvou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    pekáček v béžové barvě na stránkách prodávají, ale pak ho nemají

    Reakce obchodu hezka-domacnost.cz

    Na stránce máme u každého výrobku uvedeno:
    Upozornění:
    Vzhledem k faktu, že ne u všech výrobků je technicky možné vizuálně vyobrazit všechny jeho barevné provedení, uveďte své požadavky na výběr barvy výrobku v části Poznámka k objednávce. V případě, že je možnost výběru barvy výrobku v popisu výrobku, tak ji označte tam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Přišel jiný druh zboží než bylo uvedeno v e-shopu, ještě k tomu s vadami.