Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před týdnem zaplaceno, do dnes ani žádná zpráva .
    ???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání zboží, které bylo skladem nedorazilo a komunikace ze strany obchodu veškerá žádná

    • Zboží má být skladem a zatím nic. Ani žádná komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují. Pokud se na něco zeptáte, tak vyhýbavě odpoví.
    • Své stánky neaktualizují, tudíš když si objednáte zboží, které je skladem, tak nemusí být skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodaná sušicí síť 55cm, 6 pater je úplně jiná, než kterou obchod nabízí. Nabízený výrobek má vkládací otvor téměř přes polovinu obvodu, dodaný výrobek má otvor 14cm průměr.
    Vrch sítě na horním patře je u nabízeného výrobku zpevněný, u dodaného ne.
    Považuji to za klamání spotřebitele, výrobek za padělek původně nabízeného, a výrobek vracím.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.