Přihlásit se a přidat příspěvek
  • s toho herniho sveta si budu kupovat furt sou rychly a rychly dovoz sou ochotni slusnost super muzu doporucit kazdemu dal bi jim treba sto hvezdicek kdy by bylo vic takovych moc jim dekuji

  • No všem co jsou spokojeni moc gratuluji. Nevím kde se stala chyba. Koupil jsem si PS 5. Při prvním spuštění mechanika je kaput. Jednání s prodejcem, žádná sláva. Třeba jsem měl smůlu na daný kus. Míru zdar.

  • Dobrý den mužu se zeptáte co znamená ve vašim obchod bazar děkuji za strckausb

  • Má zkušenost je velmi zajímavá objednal jsem si nintendo switch oled bílou verzi vše v pořádku u hry super mario Odyssey byla čekací lhůta 9 dní v tom nebyl takový problém nintendo dorazilo hned jak bylo slíbeno komunikace byla perfektní jen co mi nedorazilo byl slíbený dárek (stojánek na hry) omluvily se a ihned poslaly, ale krabice byla dost poškrábáná ze všech rohů a stran dostal jsem americkou verzi s adaptérem do evropských sítí vůbec nechápu proč jsem normálně nedostal normální nabíječku a k tomu mám levý joc-con né moc funkční. Herní svět je jednička co se týče tohoto typu objednávek jsem zklamaný docela mě trápí levý joy-con jelikož tlačítko ZL je tak z půlky pevné velmi špatně se s ním manipuluje a levá páčka na tom není o moc lépe. Tohle asi není chyba obchodu ,ale je štěstí dostat normální nintendo ,které je v pořádku. I když mi bylo řečeno že nintendo je nově vůbec mi tak nepřišlo jako kdyby už se samotnou konzoli manipuloval (krabice nebyla zalepena takže si klidně něco mohli vytáhnout )

  • Zdravím, objednal jsem si hru God of War Ragnarok (PS5). Objenávky rychlá, dodání super. Součástí měla být i jakási samolepka (nebyla, vem to čert - o tu mi ani nešlo), ale trochu mě mrzí německá verze obalu hry. Nevím, jestli je to standart nebo omyl (u chybějící nálepky to je asi jasné), na webu je sice uvedeno obal CZ, DE, NOR ale když nakupuji v ČR, tak je myslím asi jasné, jakou verzi asi preferuji. Dávejte na to prosím pozor. Jinak dodání fakt rychlé a bezproblémové. Nálepku si nechte :-)
    Hezký den přeji.

  • Lháři, od pohadaní asi z majitelem mě začali chodit obtěžující a maili,a sám řekl že mě zadává do databáze... Předávám advokátům, jsem rád že náš telefonát mám nahraný!

    • Dobrý den vážený pane Kleine,

      vzhledem k tomu, že jste si vy, nebo jakýkoliv váš rodinný příslušník vtvořil objednávku. Kterou jste nepřevzali, ač vám dorazil email s potvrzením objednávky - expedicí objednávky - v tuto dobu jste totiž kdykoliv mohl tuto "nežádoucí objednávku" stornovat, což se samozřejmě nestalo.
      Po navrácení zásilky nám zpět jste obdržel upozorňující email na dluh vůči naší společnosti skrze uhrazení poštovného. A najednou jste reagovat začal .....
      Z naší strany jsme Vás kontaktovali telefonicky - pro možnost přímého vyřešení celého nastalého problému.
      Panu majiteli jste sdělil do telefonu "nic jsem si neobjednal" přitom vaše adresa, email, telefon sedí - my opravdu nemáme důvod jen tak pro naši radost vytvářet imaginární objednávky - není jak.
      Je sice krásné, že jste pana majitele v telefonu upozornil na to, že jste "superhacker" a hru si dle potřeby můžete kdykoliv zajistit sám, ale evidentně nemáte dostatečně chráněné své soukromí.


      Přejeme krásný zbytek dne tým Herního světa :).

  • Lháři, od pohadaní asi z majitelem mě začali chodit obtěžující a maili,a sám řekl že mě zadává do databáze... Předávám advokátům, jsem rád že náš telefonát mám nahraný!

  • Objednal jsem si kód na GTA 5 a když mi přišel, zjistil jsem že nefunguje, napsal jsem na e-mail a odpověď byla že mi vrátí peníze, uběhlo 14 dní, několik e-mailů ode mě a peníze mi stále nebyli vráceny. Naposledy zněla odpověď tak, že jsem na seznamu a peníze mi přijdou tento týden, psané v Úterý, dnes je pátek a peníze zase nic, nedoporučuju tento obchod. Nejde tady o těch 300 korun, spíš o způsob jednání který mě zklamal, neschopnost být čestný a spolehlivý obchod.

  • Recenzi bohuzel pridat nemuzu, tak alespon popisi svoji zkusenost...
    Zbozi objednano (pres partnersky prodej) 12.7, dodaci lhuta byla nastavena na 3 dny (skladem u partnera). Po 3 dnech bylo na strankach prodlouzeno o dalsi 3 dny. To uz jsem nevydrzel a volal jsem na podporu, kde mi teda rekli ze to nejak budou resit a ozvou se. Neozval se nikdo, ale zasilka se zazracne posunula po 3 dnech , ze ji teda vyskladni. Kolem a kolem po 10 dnech objednavka dorazila, bez urgovani pres partnerskou sit bych se zrejme nedockal ani ted.
    K cemu tedy jsou lhuty dodani na strankach, ktere stejne neodpovidaji realite? Kde je nejake info ze se zasilka zpozdi, je tam nejaky problem... apod? Komunikace 0, jen umele navysovani data v pripade problemu.

  • člověk odpovídá na e-mail, kde se ho ptají, zda mu mohou vrátit peníze, když nejsou schopni objednávku vyřídit, ale e-mail se neodešle z důvodu plné emailové schránky obchodu. To že nejsou schopni doručit objednávku, u které ukazují doručení do 7 dnů na zásilkovnu se může stát, prostě mám smůlu, to, že paní slíbí, že se mi další den ozve, ale zapomene a musím se po třech dnech připomínat, to se stane, ale aby měl obchod plnou schránku, to už vypadá na neserióznost obchodu.

    • Dobrý den,

      velice se omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Celou situaci jsme s Vámi komunikovali v e-mailu a několikrát se omluvili.
      K plné schránce přeposíláme zprávu z IT: "Bohužel se poslední dobou potýkáme se SPAM floodem ve formě e-mailů s nesmyslnými přílohami v obrovském množství, které má náš filtr problém zachytit a během víkendu se povedlo naplnit kapacitu celé schránky. Hned v pondělí ráno jsme schránku uvolnili.".

      S pozdravem,
      Herní Svět

  • Omylem jsem zakoupil ps plus pro Hu ale obchod vše řeší tímto se omlouvám za špatnou recenzi

  • Tak chtěl sem koupit brachovy Borderlands 3 ps4 2.12 sem objednal zboží a čekal sem nějakou dobu takže na píšu email co se děje že se pořad nic neděje žádný info musel sem napsat email a přišla odpověď že už odesilají a kurva kde to jsme už 18.12 oni mě poslaly email že to ruší ??? fakt trapný Herní Svět už nikdy

  • Reklamuji klamné ilustrační foto tahle verze není shodná jde o novější verzi nfs most wanted 2 a ne podle fotky v. Need for speed most wanted z roku 2005 takže nejsem spokojen není tak složité opravit foto k dané verzihry

  • Neodporúčam zásielka prišla úplne iná ako som objednal . Sklamanie. Objednal som hru na PS4 no uz z obrázku je jasné že prišla ina hra

  • Neodporúčam zásielka prišla úplne iná ako som objednal . Sklamanie. Objednal som hru na PS4 no uz z obrázku je jasné že prišla ina hra

  • Tento obchod rozhodně nedoporučuji!!Zaslali mi hru na jinou konzoli, než jsem si objednal.Upozornil jsem je na toto e-mailem, nereagovali.Reagovali až na můj telefonát,kde mi nejdříve tvrdili, že hra je kompatibilní i s mojí konzolí a ať ji klidně rozbalím a vyzkouším.. Samozřejmě nefungovala,tak chtěli abych hru nafotil a fotky jim poslal.Poté proběhla řada telefonátů a emailů,kdy mi slibovali kurýra, který mi hru doveze,ale stále nic, když jim zavolám,tak mě chlácholí tím, že jednají s nějakou paní, která to má na starosti a pak opět nic, dělají mrtvé brouky, nereagují na e maily atd.... zkrátka takto se určitě nechová seriózní firma.Takže tyto vykuky rozhodně NEDOPORUČUJI!!!!!

  • Neodporucam, objednala som ovladac na x box. Prvykrat prisiel poskodeny, zaslala som spat. Po urgencii mi poslali ovladac druhy a opat poskodeny. Moje snahy riesit reklamaciu ignoruju, na meil neodpovedaju a telefon nedvihaju. Ako citam recenzie jedna sa zrejme o standard.

  • Moc se omlouvám hernímu světu za negativní recenzi protože pracuji i o svátcích neuvědomil si že vy nee,nakoupili jsme u vás už mnohokrát a vždy byli spokojeni.

  • Kupovala jsem zde xbox one gamepad. Zboží došlo včas a v pořádku (což je asi úspěch, vzhledem k recenzím.). Nicméně asi po dvou týdnech naprosto běžného používání začal zlobit joystick a asi dva dny na to se zalomila RT páčka. Ovladač se mi prostě rozpadl v ruce po pár dnech naprosto nenáročného hraní. Nespadl, nerozsedla jsem ho, ani nepolila kafem. Posílám k reklamaci s tím, že se zjevně jedná o vadný výrobek. Po několika dnech mi přišla odpověď, že bylo zjištěno "mechanické poškození" a že se reklamace zamítá a zboží mi posílají zpět. Mechanické poškození? No shi

    • *no shit, když je to takovej šunťáckej krám, že se rozloží, když na něj zasvítí sluníčko. Nicméně jsem neměla ani šanci na zprávu reagovat, protože nefunkční gamepad už byl na cestě zpátky. Na mojo vyjádření k pochybnému jednání nikdo neodpovídá. NEDOPORUČUJI!!!

  • Nákup samotný v pořádku.

    Neseriózní řešení reklamace, na kterou se zjevně ani nepodívali a zamítli pod vymyšlenými důvody. Ovladač na X1 měl omezený rozsah analogu už od koupě a od té doby mi ležel doma nepoužívaný. Reklamace zamítnuta z důvodu "znečištění ovladače (aby ne, když leží nepoužívaný...), ovladač je rozvrzaný (???), neodborná manipulace se zařízením (co si pod tím mám představit netuším, s ovladačem jsem nic nedělal ani ho nerozmontoval a nálepka pod baterkou byla neporušená)". Reklamace byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození.

    Ovladač jsem tedy sám rozmontoval, problém byl ve vadném kloboučku analogu, který omezoval rozsah analogu. Po výměně kloboučku ovladač bez problému funguje.