Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo špinavé, vypadá použité, ačkoliv obchod uvádí, že veškeré nabízené produkty jsou nové.

    Reakce obchodu Heri.cz

    Hezký den,
    je nám velice líto Vaši negativní zkušenosti. Stačilo se před Vaši negativní recenzi obrátit na naši emailovou adresu, kde bychom udělali maximum pro Vaši spokojenost. Nyní jsme Vám poslali email a pokud je produkt použitý či vadný, jsme schopni vám ho vyměnit či vrátit peníze. Na veškeré nové zboží je 24 měsíční záruka.

    Tým Heri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • těžko najít
    • další z mnoha českých eshopů,který se honosí zbožím na skladě, ale když si ho člověk objedná tak ho teprve v Číně zadávají do výroby.....

    i půl hvězdy je moc

    Reakce obchodu Heri.cz

    Hezký den, je nám líto že jste měl s námi tuto negativní zkušenost. Každý zákazník který provede objednávku dostane od nás automaticky email ve kterém upozorňujeme, že odesíláme 1x týdně a to každé úterý. Uzávěrku objednávek máme každé pondělí ve 12:00h, překontrolujte si svůj email. Jelikož Vaše objednávka, bohužel, vznikla v úterý 28.4.2020 19:23h, byla tedy přesunuta na další týden a odeslána 5.5.2020 a tuto chvíli se nachází na České Poště, kam jste si přál objednávku doručit. Dovolte mi Vás tímto vyzvat o vyzvednutí Vaši objednávky, kterou jste si objednal u nás na e-shopu na dobírku. Pokud byste měl v budoucnu zájem o další objednávku, mohu Vás na 99% ujistit, že zboží které je vystavené skladem máme opravdu SKLADEM.

    Příjemný zbytek víkendu,
    Tým Heri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Mixér byl zabalený v originál krabici jen částečně. Zbytek byl jen jakýsi karton. Jedna metla má šedou barvu. Jakoby ani nebyla z nerezu.

    Reakce obchodu Heri.cz

    Hezký den,

    mrzí nás Vaše negativní zkušenost, ale nejsme ji schopni řešit, pokud nám nedáte vědět, že je s Vaší objednávkou něco v nepořádku. Nyní jsme Vám poslali email a pokud je metla vadná, můžeme to řešit.

    Co se týká balení, tak na stránkách obchodu uvádíme, že se jedná o zboží s poškozeným obalem.

    S pozdravem a přáním příjemného zbytku dne,
    Tým Heri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod asi v pohodě ale u foliovníku který jsem si objednal chybí jeden druh tyček a také drátky na spojení střechy, bohužel jsem si toho všiml až později tudíž jsem se s reklamací ani neobtěžoval a tyčky jsem nahradil něčím jiným.

    Reakce obchodu Heri.cz

    Hezký den,

    jsme rádi, že k Vám objednávka dorazila. Bohužel nejsme schopni Vám pomoci s chybějící díly, když se nedozvíme, že Vám něco schází. Během několika okamžiků Vám přijde na email, který jste zadal v objednávce, zpráva. Budeme se Vám snažit maximálně pomoci.

    S pozdravem a přáním příjemného zbytku dne,
    Tým Heri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišel mi mail, že zboží, které jsem si objednala bylo odesláno a za dva dny mi někdo volal, že ho vlastně nemají na skladě a že už ho ani mít nebudou..a že si toho nějak nevšimli. Divné, že.....!!!!!!!

    Katastrofa...., zboží bylo odesláno, ale nikdy nedorazilo.....!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Heri.cz

    Hezký den, je nám líto, že jste měla s námi tuto negativní zkušenost. E-shop jsme před měsícem a půl založili a bohužel se nám stalo u pár produktů, že nám neseděly počty kusů s reálným stavem. Kontrolujeme produkty každý den, ale všichni jsme jen lidi a bohužel ve Vašem případě jsme této chybě nestihly zabránit.

    Omlouváme se Vám za tuto nepříjemnost a věřím, že už se to nestane!
    Za celý tým Vám přeji příjemné prožití svátků,
    Lukáš Štěpánský
    Správce obchodu Heri.cz