Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Násada je velmi tenká !
-
Nedoporučuje obchod
- Objednávka nebyla vyřízena kompletně
- O zboží, které nebylo k dispozici, obchod neinformoval
- Zbytečná cesta do obchodu pro nekompletni objednávku
Reakce obchodu HerBio
Dobrý den, paní Mirko,
musíme zareagovat na Vaše hodnocení. Ve Vaší objednávce přijaté 30.8. v 18:47 opravdu chyběla 1 položka, ale na tuto skutečnost jsme Vás upozornili emailem následujícího dne tj. 31.8. v 8:54 hod.
v tomto znění:
„Dobrý den. Děkujeme Vám za objednávku. Vzhledem k souběžnému prodeji v kamenném obchodě nemáme skladem 1 položku z Vaší objednávky: Les Anis de Flavigny: Bonbons Caffé 50g.
Můžeme Vám místo nich nabídnout anýzové, pomerančové nebo lékořicové. Pokud budete chtít přidat do objednávky některé z nich, dejte nám prosím vědět. Nebo si je můžete při osobním vyzvednutí vybrat u nás na prodejně. S přáním hezkého dne...“.
Jsme přesvědčeni, že z naší strany je vše v pořádku. O to více nás Vaše negativní hodnocení mrzí.
S pozdravem
Zuzana Urbánková, jednatelka