Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Násada je velmi tenká !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nebyla vyřízena kompletně
    • O zboží, které nebylo k dispozici, obchod neinformoval
    • Zbytečná cesta do obchodu pro nekompletni objednávku

    Reakce obchodu HerBio

    Dobrý den, paní Mirko,
    musíme zareagovat na Vaše hodnocení. Ve Vaší objednávce přijaté 30.8. v 18:47 opravdu chyběla 1 položka, ale na tuto skutečnost jsme Vás upozornili emailem následujícího dne tj. 31.8. v 8:54 hod.
    v tomto znění:

    „Dobrý den. Děkujeme Vám za objednávku. Vzhledem k souběžnému prodeji v kamenném obchodě nemáme skladem 1 položku z Vaší objednávky: Les Anis de Flavigny: Bonbons Caffé 50g.
    Můžeme Vám místo nich nabídnout anýzové, pomerančové nebo lékořicové. Pokud budete chtít přidat do objednávky některé z nich, dejte nám prosím vědět. Nebo si je můžete při osobním vyzvednutí vybrat u nás na prodejně. S přáním hezkého dne...“.

    Jsme přesvědčeni, že z naší strany je vše v pořádku. O to více nás Vaše negativní hodnocení mrzí.
    S pozdravem
    Zuzana Urbánková, jednatelka